Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Askarteluvinkkejä kaivataan

Vierailija
29.09.2006 |

Mistä löytyisi hyviä vinkkejä vai onko teillä ehdottaa jotain? Lapsi on vasta 2,5 v.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syksyn lehtiä isolle kartongille tauluksi

Vierailija
2/3 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta eriväristä kartonkia, leikkele korttipohjia ja anna lapsen taiteilla. Paina vaikka kädenkuvat, jalka tms. Isomman voi esim. kehystää seinälle.

Jos kynä pysyy kädessä, voi opetella värittämistä. Piirrä itse joku selkeä kuva (vaikka yksinkertainen kukka) ja anna lapsen yrittää värittää se.

Jos haluat tehdä jotain joulukoristeita tänä vuonna, osta suht tumman ruskeaa kartonkia. Riirrä itse esim. ukko/akka, joulukuusi, sydän,tähti (piparkakkumuotoja). Lapsi sitten voi " koristella" ne valkoisella sormivärillä, eli näyttää " sokerihuurteisilta pipareilta" . Niitä voi laittaa roikkumaan(jos tekee isompia), pienemmistäkin saa kivoja koristeita vaikka kuuseen. Tai sitten vain teippaa muutamia kaapinoveen, seinälle tms. koristeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua tai raaski ostaa valmiita tarroja, niin anna lastensakset käteen tai leikkaa itse kuvioita pahvista, joita lapsi voi sitten liimata toiselle pahville. Voi myös ostaa silkkipaperia ja tehdä siitä sellaisia " ryppypillereitä" , pieniä tukkoja, joita voi liimata kuvaan kolmiulotteiseksi värielementiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan