Kääk! Kaveri saa vauvan marraskuussa ja pelkään, ettei pyydä
mua kummiksi:(
Olaan ns vanhoja bestiksiä, kylläkin asutaan eripuolilla Suomea ja kaveri saanut paljon uusia kavereita. Tää on jotain mitä mä toivoisin koko sydämestäni! Mulla kun ei kummilapsia oo, joten se ois mulle ilo ja kunniatehtävä!
Mut veikkaanpa ettei oo aikeissa pyytää kun ei oo mitään puhunu... Kuitenkin raskaus aika pitkällä...
Voi vitsit. Kyllä tuntuu pahalta jos pyytää jotain uudenpaa tuttavuutta.. Ehkä mä oon tyhmä vaan, mut jotenkin niin toivon, koska ystävyytemme on mulle tärkeä.
Kommentit (6)
Jokainen valitsee kummiksi, he jotka haluavat. Olis törkeää mennä tyrkyttään itseään. Jos vaikka he eivät halua sinua kummiksi ja menisit ruinaan niin sit heidän olis pakko valita sinut.
Vierailija:
Jokainen valitsee kummiksi, he jotka haluavat. Olis törkeää mennä tyrkyttään itseään. Jos vaikka he eivät halua sinua kummiksi ja menisit ruinaan niin sit heidän olis pakko valita sinut.
Justhan mä kirjoitin, että kunnioitan heidän valintaa. Jätän sun löpinät omaan arvoon. Halusin vain kertoa, että minulle kummius olis kunniatehtävä!
ap
Mä tykkäisin jos tämä pieni ihminen ja sitä kautta kaverin perhe olisivat aina meidän ystäviä! Tykkäisin käydä synttäreillä ja voisin olla ammana lapselle... ym
ap
Vierailija - 29.09. 09:53 vastaa tähän viestiin (7/8)
6, kuinka niin..?
Mä tykkäisin jos tämä pieni ihminen ja sitä kautta kaverin perhe olisivat aina meidän ystäviä! Tykkäisin käydä synttäreillä ja voisin olla ammana lapselle... ym
ap
Luepa itse viestisi huolalla. Olet etääntynyt rakkaasta ystävästäsi. Toivot lapsen sitovan teidän lopullisesti yhteen. Tahtoisit hienoon kummin tehtävään. Sinä, sinä, sinä. Hänelle on syntymässä ensimmäinen lapsi, nyt on kyse heidän perheestään. Siinä mylläkässä ei ole valitettavasti paljon tilaa toisille, miettiä sun tahtomisiasi.
Olet kohtelias, kun et tyrkytä tai syyllistä. Mun vanha bestis ei pyytänyt mua kummiksi, mutta kestin sen. Yhteys säilyy, jos teidän välillänne on ystävyyttä, ei lapsen kautta.
Suhtaudut asiaan oikein kun kunnoitat heidän valintaa mikä se sitten onkin ja kestän pettymyksesi kyllä.
Minulla oli tilanne että aikoinaan bestiksen kanssa sovittiin että olemme toistemme ekojen lasten kummeja. Hän on minun esikoiseni, minä en hänen, kuitenkaan ystävyytemme ei ole ollut tästä kiinni, vaikka asumme ja elämme kaukana toisistamme. Vanhojen ystävien kanssa pidetään yhteyttä tai ei, eikä kummius kyllä sitä välttämättä muuta.
Voi kun voisinkin. Mut en vaan kehtaa. Arvaa kyllä, että mä tykkäisin päästä kummiksi. Kunnioitan kyllä heidän valintaa. Varmasti toiveissa heillä kuitenkin monta lasta, joten voihan olla että ehkä myöhemminkin pyydetään..?.
ap