Seksi ahdistaa, koska
pelkään niin paljon että mun pillu on liian iso. Olen tosissani. Synnytin vuosi sitten, erottiin ex-miehen kanssa ja nyt olen tavannut uuden miehen, jonka kanssa seksisuhde. Mutta seksi ahdistaa. Pelkään koko ajan että en ole tarpeeksi tiukka. Mistä sen voi tietää? Ex-miehellä oli paljon isompi penis, joten seksi nykyisen kanssa tuntuu tietenkin erilaiselta, ja musta tuntuu ainakin tosi hyvältä, mutta mitä jos miehestä ei tunnukaan?
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 08:50"]Mites olisi jos lakkaisit pelkäämästä ja nauttisit täysiä, se on rakastelun tarkoitus. Tai sitten ottaisit puheeksi jollain hyvällä hetkellä. Toki voit myös jatkaa pelkäämistä ja luulemista, se on aivan oma asiasi.
[/quote]
Miten asia otetaan puheeksi? Eihän mies nyt myönnä jos se on iso.
Ap
on todella kurjaa että tämä genitaalien mittoihin keskittyminen on tarttunut myös naisiin. On ihan tarpeeksi, että merkittävä osa miehistä häpeilevät täysin normaaleja kehojaan ja sitä kautta kykyään tyydyttävään seksielämään. Nyt sitten naisetkin. Terve vaan.
Olen mies. Olen harrastanut seksiä jonkun parinkymmenen naisen kanssa - ei mikään hurja luku siis (ainkaan tämän foorumin todellisuudessa). Vastaan on tullut monenlaisia (monia etnisyyksiä, kokoja, ikiä jne.) naisia. Kyllä, voin joistakin oikein muistelemalla muistella vähän millainen vagina on ollut, mutta sillä anatomialla ei IKINÄ ole ollut merkitystä seksin laadun kanssa. Siinä on kyse ihan jostain muusta.
Toinen anekdootti. Puhumme tuttujen miesten kanssa jaika avoimesti seksistä - tässä elämäntilanteessa (lapsiperhaika) enemmän siitä miten arki mahdollistaa jne - myös aiemmin seikkailuista yms. IKINÄ ei kukaan tuntemani mies ole kuvaillut kumppaniensa vaginoita. Ei tiukaksi, ei löysäksi, ei millään tapaa. Kun keskustellaan hyvästä seksistä tai kumppaneista, joita saatetaan haikailla hetki, on ykkösenä asenne.
Älä lue tätä foorumia kuukauteen, vaan keskity siihen ihanaan aikaan, jota ihastuminen on.
m38
Meillä on kaksi lasta ja luulen että vaimo jossain vaiheessa koko että "tavara on kasvanut".
Mutta väittäisin että sen tiukkuuteen vaikuttaa eniten vaimon kiihottuneisuus. Nytkin kun muistelen, niin viime kerralla tuntui että jokainen sentti laittoi vastaan.
Jos olet epävarma, tee myös alavatsa / lantio-harjoitteita. Lihaksiahan siellä on.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:21"]
Meillä on kaksi lasta ja luulen että vaimo jossain vaiheessa koko että "tavara on kasvanut".
Mutta väittäisin että sen tiukkuuteen vaikuttaa eniten vaimon kiihottuneisuus. Nytkin kun muistelen, niin viime kerralla tuntui että jokainen sentti laittoi vastaan.
Jos olet epävarma, tee myös alavatsa / lantio-harjoitteita. Lihaksiahan siellä on.
[/quote]
* että tavaran koko
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:20"]
on todella kurjaa että tämä genitaalien mittoihin keskittyminen on tarttunut myös naisiin. On ihan tarpeeksi, että merkittävä osa miehistä häpeilevät täysin normaaleja kehojaan ja sitä kautta kykyään tyydyttävään seksielämään. Nyt sitten naisetkin. Terve vaan.
Olen mies. Olen harrastanut seksiä jonkun parinkymmenen naisen kanssa - ei mikään hurja luku siis (ainkaan tämän foorumin todellisuudessa). Vastaan on tullut monenlaisia (monia etnisyyksiä, kokoja, ikiä jne.) naisia. Kyllä, voin joistakin oikein muistelemalla muistella vähän millainen vagina on ollut, mutta sillä anatomialla ei IKINÄ ole ollut merkitystä seksin laadun kanssa. Siinä on kyse ihan jostain muusta.
Toinen anekdootti. Puhumme tuttujen miesten kanssa jaika avoimesti seksistä - tässä elämäntilanteessa (lapsiperhaika) enemmän siitä miten arki mahdollistaa jne - myös aiemmin seikkailuista yms. IKINÄ ei kukaan tuntemani mies ole kuvaillut kumppaniensa vaginoita. Ei tiukaksi, ei löysäksi, ei millään tapaa. Kun keskustellaan hyvästä seksistä tai kumppaneista, joita saatetaan haikailla hetki, on ykkösenä asenne.
Älä lue tätä foorumia kuukauteen, vaan keskity siihen ihanaan aikaan, jota ihastuminen on.
m38
[/quote]Naiset puolestaan kommentoivat heti ensimmäiseksi ystävilleen, että sillä oli iso tai pieni. Tai jos ei kommentoi niin ystävät kysyvät, että oliko iso. Sinun kannattaisi kuunnella joskus naisten keskustelua aiheesta.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:42"]
m38
[/quote]Naiset puolestaan kommentoivat heti ensimmäiseksi ystävilleen, että sillä oli iso tai pieni. Tai jos ei kommentoi niin ystävät kysyvät, että oliko iso. Sinun kannattaisi kuunnella joskus naisten keskustelua aiheesta.
[/quote]
Tämä on miehinen saitti.
Mörököllit juttelee keskenään :DDDDDDDDDDDDD
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:42"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:20"]
m38
[/quote]
Aijaa. Minä ja mun naispuoliset ystävät ei ikinä puida kokoja. Saatetaan mainita että harrastinpa seksiä tossa toissapäivänä, mutta ei mitään sen enempää. Ei ketään kiinnosta minkä kokoinen jonkun rändom miehen penis oli. Seksin pitäisi olla vaan kahden ihmisen välinen asia. Joo, nyt meni kyllä vähän aiheen ohi.
Ap
Tervetuloa miesten maailmaan. Varmuuden siitä että olet riittävän/sopivan kokoinen saat vain omasta päästäsi. Tästä asiasta niin harva puhuu suoraan ja rehellisesti, ettet voi koskaan tietää mitä vastaaja oikeasti ajattelee. Toki voit tutkia netistä löytyykö jotain tilastoja/tutkimuksia mitoista, mutta asia on lopulta kiinni vain itsestäsi.
Toki naisilla on miehiä paremmin mahdolisuuksia vaikuttaa kokoonsa, mutta silti väittäisin että suurin merkitys on sillä miten sitä käyttää. Jos seksiin lähtee asenteelle anteeksi kun olen tällainen, niin jokainen epätäydellinen kohta vartalossasi saa aivan huikeat mittasuhteet. Jos pystyy itsensä tuntemaan seksikkääksi ja antaa halunsa näkyä myös kumppanille, niin muutamat sentit sinne tai tänne ei tule kumppanille edes mieleen. Tai jos tulee, muttei niistä mitään kehtaa uteluista huolimatta vihjata, niin oma on ongelmansa.
Voit joko jäädä murehtimaan tai yrittää elää sellaisena kuin olet.
T: harhiuksinen lievästi ylipainoinen ei-niin-isolla varustettu perheenisä, joka on päättänyt yrittää uskoa olevansa kelvollinen niin kauan kun muuta tietoa ei ole.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:52"]
Naiset puolestaan kommentoivat heti ensimmäiseksi ystävilleen, että sillä oli iso tai pieni. Tai jos ei kommentoi niin ystävät kysyvät, että oliko iso. Sinun kannattaisi kuunnella joskus naisten keskustelua aiheesta. [/quote] Aijaa. Minä ja mun naispuoliset ystävät ei ikinä puida kokoja. Saatetaan mainita että harrastinpa seksiä tossa toissapäivänä, mutta ei mitään sen enempää. Ei ketään kiinnosta minkä kokoinen jonkun rändom miehen penis oli. Seksin pitäisi olla vaan kahden ihmisen välinen asia. Joo, nyt meni kyllä vähän aiheen ohi. Ap
[/quote]
En ole tuo kenellä vastasit, mutta pakko kommentoida. Itsellä on aina ollut naisia ystävinä ja ainakin he ovat keskustelleet seksielämästään paljon miehiä enemmän. Jos ei suoraan miesten kokoa puida, niin laatua kuitenkin. Joskus mietityttää mitä kaikkea vaimon kaverit minusta tietääkään, jos minäkin tiedän muutaman vaimon ystävän hoitojen sänkytaidoista.
Minua on vähän kiusannut kalunmitta tai pillunväljyys. Onko asia todellaki niin että asiasta pitää jauhaa lähes kokoajan. Minusta on tärkeää henkilökemiat, ainakin parisuhteessa ja miksikäs ei irtosuhteissakin. Jos kemiat synkkaa, niin en näe tuota kokoasiaa niin tärkeänä. Saahan orgasmin tuotettua muutenkin jos on mielikuvitusta ja halua. En tiedä onko oikeasti niin että, halutaan isoa vaikka vaan kokeilunhalusta? onko niin että miehet luulevat naisilla olevan väljä, voihan se johtua mielestäni minkä kokoinen kulli on. En halua saarnata vaan antaa ajattelemisen aihettaM50+.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 08:32"]
pelkään niin paljon että mun pillu on liian iso. Olen tosissani. Synnytin vuosi sitten, erottiin ex-miehen kanssa ja nyt olen tavannut uuden miehen, jonka kanssa seksisuhde. Mutta seksi ahdistaa. Pelkään koko ajan että en ole tarpeeksi tiukka. Mistä sen voi tietää? Ex-miehellä oli paljon isompi penis, joten seksi nykyisen kanssa tuntuu tietenkin erilaiselta, ja musta tuntuu ainakin tosi hyvältä, mutta mitä jos miehestä ei tunnukaan?
[/quote]
Voit tietty yrittää kysyä mieheltäsi että miltä sun paikat tuntuu, muttet välttämättä saa rehellistä vastausta. Jos mies haluaa seksiä kanssasi riittävän usein ja näyttää olevan tyytyväinen seksiin, niin eiköhän sinulla ole silloin paikat kunnossa. Gynekologilla käydessä voi kysyä siltä gynikseltä mielipidettä ja saada samalla ohjeet lantionpohjalihasten treenistä. Ilmeisesti et joko treenaa lantionpohjalihaksia tai sinusta tuntuu ettet osaa treenata oikein, jos mietit tämmöisiä.
Naiset puolestaan kommentoivat heti ensimmäiseksi ystävilleen, että sillä oli iso tai pieni. Tai jos ei kommentoi niin ystävät kysyvät, että oliko iso. Sinun kannattaisi kuunnella joskus naisten keskustelua aiheesta.
[/quote]
Ehkä näin on. En usko, että edes pitää paikkansa kovin monessa naisporukassa. Mutta vaikka näin olisi, tarkoittaako se sitä että miesten pitää ikäänkuin kostoksi _vähän väkisin_ lähteä samoille linjoille?
Tällä palstallahan juuri näin käy. 600 aloitusta täysin epäreiluista odotuksista miesten peniksiä kohtaan ja sitten vastapainoksi joukko miehiä haukkuu naisia löysiksi ja tekee vaginan mitoista, etu- / takapilluudesta, viivapilluudesta tms. ison numeron.
Säälin kaikkia jotka tarkoituksella haluaa aiheuttaa muille huonoa oloa kehonkuvaa huonontamalla em. tavoilla. Se on julmaa ja epäreilua.
Em. ei vastaa todellisuutta - se on samalla tavalla todellisuutta kuin youtube kommentit yms.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:16"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 08:50"]Mites olisi jos lakkaisit pelkäämästä ja nauttisit täysiä, se on rakastelun tarkoitus. Tai sitten ottaisit puheeksi jollain hyvällä hetkellä. Toki voit myös jatkaa pelkäämistä ja luulemista, se on aivan oma asiasi. [/quote] Miten asia otetaan puheeksi? Eihän mies nyt myönnä jos se on iso. Ap
[/quote]
Ei niin. Olen useasti udellut vastaavaa mieheltä, ja joka kerta vastaa hyvin välttelevästi kuten eihän sellainen merkitse ja pääasia, että tuntuu hyvälle jne. Ei ole koskaan sanonut, että olisi tiukka. Joten tulkitsen sitten pakostakin, että lienee aika löysä.
m38
[/quote]
En ole ikinä keskustellut kenenkään naisystäväni kanssa mieheni peniksestä, en koosta ainakaan.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 08:32"]
[/quote]
Jos se miehen kalu tuntuu susta sun sisällä hyvältä eikä liian pieneltä niin todennäköisesti toosassas ei ole mitään vikaa. Veikkaan että kuitenkin että kumpikin tuntisitte jos tavarat ei ole sopivia. Ja voithan sä sen seurassa ääneen pohdiskella että pitäsköhän alkaa treenaa toosaa, mitä mieltä oot.
Mites olisi jos lakkaisit pelkäämästä ja nauttisit täysiä, se on rakastelun tarkoitus. Tai sitten ottaisit puheeksi jollain hyvällä hetkellä. Toki voit myös jatkaa pelkäämistä ja luulemista, se on aivan oma asiasi.