Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lolan äitiydestä...

Vierailija
29.09.2006 |

Lolan mielestä kaikki masennukset ovat keksittyjä ja sektioäidit eivät osaa arvostaa lastaan. Samainen rouva syöttää pari kuukautista lastaan pullolla. Ei sovi kuvaan sitten yhteen. Kyllä kai lastaan arvostavan äidin pitäisi ymmärtää imettämisen merkitys...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sektioäiti ei OSAA arvostaa lastaan. Taas päästään tähän kärsi, kärsi kirkkaimman kruunun saat -paskaan. Entäs ne hätäsektioäidit? He eivät voi valita sitä miten lapsi syntyy.

Tyhmä ämmä koko Lola

Vierailija
2/6 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että samaisella ämmällä on silikoonit tisseissä. Mitenkäs ne vaikuttavat maidon laatuun ja lapseen raskauden aikana. Aika turhake koko ämmä!!!

t. 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätön...

Täytyy kyllä sanoa, että 2 kertaa alakauta synnyttäneenä ja yhden sektion kokeneena arvostus kaikkia kohtaan ihan samanlaista. Naurettavaa tollanen.

Vierailija
4/6 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vain sanoin kuvaamattoman onnellinen siitä että lapseni elää ja voi hyvin. Ja että itse olen elossa ja saan rakastaa miestäni ja lastamme kaiken kokemamme jälkeeen. Että saan herätä aina uuteen aamuun yhdessä rakkaimpieni kanssa. Sillä millä tavoin lapsemme syntyi ei ole MITÄÄN merkitystä. Pääasia että hän on elossa.

Nyt voisinkin heittäytyä yhtä tyhmäksi kuin Lola ja todeta ettei hän tiedä oman lapsen rakastamisesta mitään, koska ei ole ollut lähelläkään oman lapsen kuolemaa. Mikä idiootti koko nainen=(

Vierailija
5/6 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on sananvapaus ja Lola osaa käyttää sitä. Hän on varmasti maailman paras äiti omille lapsilleen.

Vierailija
6/6 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Suomessa on sananvapaus ja Lola osaa käyttää sitä. Hän on varmasti maailman paras äiti omille lapsilleen.

Ja tietääkseni Lola ei ole opiskellut psykologiaa tai psykiatriksi, silti osaa kertoa että synnytyksen jälkeistä masennusta ei ole olemassakaan?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan