Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15v ja raskaana. Kysyttävää?

Vierailija
06.08.2015 |

Aion pitää lapsen.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 07:59"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 07:56"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 07:52"]Oletko vähän vajakki? Etkö ole koskaan kuullut kondomeista? [/quote] Taidat olla itse... Kondomi petti edelleen ap

[/quote]

Ei riitä, että kantaa kondomia lompakossa vaan se pitää myös laittaa siihen kikkelin päälle. 
[/quote]
Kondomia käytettiin ihan oikeaoppisesti kikkelin päällä :)
ap

Vierailija
22/73 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu teidän penikoiden kanssa. Ja nyt vielä luulet, että olet tosi cool? Kyllä mahtaa sukua hävettää ja sietääkin. Käy sääliksi lastasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuuko 18v isä vastuuseen, kun on maannut alle 16-vuotiaan kanssa?

Vierailija
24/73 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea raskaudesta ja tsemppiä äitiyteen! Sain esikoiseni 16-vuotiaana, nyt jo 19-vuotias aikuinen. Opiskelin kaksi ammattia ja nyt vaiktuisessa työssä. Ei se helppoa ole, mutta elämä kantaa. 

Vierailija
25/73 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 10:38"]Joutuuko 18v isä vastuuseen, kun on maannut alle 16-vuotiaan kanssa?
[/quote]
Neuvolassa sanottiin äidille kun kysyi, että ei luultavasti koska oon niin kehittynyt henkisesti ja fyysisesti ja olen kuitenkin harrastanut seksiä omasta tahdosta.
ap

Vierailija
26/73 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletko tosissasi käyväsi peruskoulun ja lukion? Ja hakevasi oikikseen. Tulepa sitten vaikka 5 v päästä tänne kertomaan miten elämäsi sujuu.

Vierailija
27/73 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lapsellisia kommentteja tullut. Luulisi että ap on vanhempi ja kommentoijat sen 15v. Kyllä, ehkäisykin voi pettää, kaikille tiedoksi vain. Onnea lapsesta! Toivottavasti elämä kantaa ja aiot antaa lapsellesi parhaan mahdollisen tulevaisuuden nuoresta iästä huolimatta:)

Vierailija
28/73 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kysymys tulee kyllä mieleen, mutta en viitsi lähteä arvostelemaan. Hiljaiseksi siis vetää.

Vierailija
29/73 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 10:38"]Joutuuko 18v isä vastuuseen, kun on maannut alle 16-vuotiaan kanssa?
[/quote]
Neuvolassa sanottiin äidille kun kysyi, että ei luultavasti koska oon niin kehittynyt henkisesti ja fyysisesti ja olen kuitenkin harrastanut seksiä omasta tahdosta.
ap
[/quote] Kehittynyt henkisesti... ja haluaa leikkiä kotia kivan pikku vauvan kanssa ja tyrkätä omille vanhemmille kun kyllästyy.

Vierailija
30/73 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä lapsiparka tiesät ettei lapsi voi olla vanhempi lapselle? Ja ettei siitä enää yleensä mennä minkään muun koulun penkille kuin elämäm koulun. Toivon että tulet järkiisi.

Vierailija
31/73 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!: :) itsekin sain lapsen 16-vuotiaana, ja hyvin on mennyt! Nykyään lapsi 2-vuotias ja minä ammattikoulun viimeisellä vuodella ja samalla avoimessa yliopistossa. :-) hyvin asiat onnistuu vaikka lapsi tulisikin! Onhan siinä tietty omat haasteensa, kaverit häviää kun ei ole mitään yhteistä enää, kun he juhlivat ja elävät kuin normaalit tämän ikäiset.
Meillä myös kumi petti ja mies oli silloin viela 15-v. :D

Vierailija
32/73 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:14"]Onnea!: :) itsekin sain lapsen 16-vuotiaana, ja hyvin on mennyt! Nykyään lapsi 2-vuotias ja minä ammattikoulun viimeisellä vuodella ja samalla avoimessa yliopistossa. :-) hyvin asiat onnistuu vaikka lapsi tulisikin! Onhan siinä tietty omat haasteensa, kaverit häviää kun ei ole mitään yhteistä enää, kun he juhlivat ja elävät kuin normaalit tämän ikäiset.
[/quote]
Jatkan vielä, että lääketieteelliseen aion hakea, kun on kaikki tarvittavat opinnot tehty.
Elämä oikein mallillaan, enkä ole koko elämäni aikana ollut onnellisempi. :)

Vierailija
33/73 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:09"]Kai sä lapsiparka tiesät ettei lapsi voi olla vanhempi lapselle? Ja ettei siitä enää yleensä mennä minkään muun koulun penkille kuin elämäm koulun. Toivon että tulet järkiisi.
[/quote]

Minä toivon, että sinä oppisit käyttämään pilkkuja.

Vierailija
34/73 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla tosi siistiä olla paksuna. not.

En kyllä tajua tätä touhua, menee (parhaimmat) vuodet hukkaan ja kouluttautuminen jää kesken, ko joudut katella jotakin muksua sillä välin.

No, tsemppiä ja paljon voimia anyway!

Tyttö 15

Vierailija
35/73 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain lapsen 16-v, ja olen onneksi yksi näistä jotka pärjää elämässä. Ilman elämänkouluja tai muuta paskaa.

Vierailija
36/73 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ottanut jälkiehkäisypilleriä?

Vierailija
37/73 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:14"]Onnea!: :) itsekin sain lapsen 16-vuotiaana, ja hyvin on mennyt! Nykyään lapsi 2-vuotias ja minä ammattikoulun viimeisellä vuodella ja samalla avoimessa yliopistossa. :-) hyvin asiat onnistuu vaikka lapsi tulisikin! Onhan siinä tietty omat haasteensa, kaverit häviää kun ei ole mitään yhteistä enää, kun he juhlivat ja elävät kuin normaalit tämän ikäiset.
[/quote]

Poika se on vieläkin eikä mikään mies.

Vierailija
38/73 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 07:50"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 07:08"]Oliko vahinko? Mikä ehkäisy petti vai ei mikään? [/quote] Vahinko oli :/ kondomi petti ap

[/quote]

Seksuaalisuus on nyt tuhonnut elämäsi. Jos olisit odottanut 16-vuotiaaksi asti, olisit vielä kunnossa

Niin ja jos olisit ruotsalainen olisit kunnossa, koska ruotsissa suojaikäraja on 15 v

Vierailija
39/73 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 10:43"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 10:38"]Joutuuko 18v isä vastuuseen, kun on maannut alle 16-vuotiaan kanssa? [/quote] Neuvolassa sanottiin äidille kun kysyi, että ei luultavasti koska oon niin kehittynyt henkisesti ja fyysisesti ja olen kuitenkin harrastanut seksiä omasta tahdosta. ap

[/quote]

Pitäisi seurata kuolemam tuomio vanhemmalle osapuolelle. tämä on kansan oikeus tajun mukais ta

Vierailija
40/73 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei arvon naiset,

Koska tällä palastalla ei saa keskustella raiskauksista, voisimme kaikki käyttää sen energian minkä olisimme laittaneen raiskausaiheisen-ketjun lukemiseen ja siihen vastaamiseen tämän https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1341 kansalaisaloitteen tukemiseen. Meidän naisten on nyt selvästi ilmaistava ettemme hyväksy raiskauksia, emmekä hyväksy raiskauksista saatavia alhaisia tuomioita. Jos kaikki Suomen naiset allekirjoittaisivat tämän aloitteen voisimme viestittää päättäjille ettemme hyväksy sitä ettei nainen voi edes kotonaan olla turvassa ja siitä alkaisi toivottavasti muutosen aika!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi