Kauhea ukkonen
Heräsin äsken kauheaan ukkoseen ja kaatosateeseen. Vähän outoa, että aamuyöstä alkaa tällanen ilma?
Kommentit (29)
Sama vika. Katsoin säätiedot eikä ukkosesta mainintaakaan. Tuolla se silti jyrisee. Espoossa valvon...
Helsingissä. Mäki selasin heti kaikki sääennusteet ja minkään mukaan ei pitäis ukkostaa.hyi
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 04:43"]Sama vika. Katsoin säätiedot eikä ukkosesta mainintaakaan. Tuolla se silti jyrisee. Espoossa valvon...
[/quote]
Minäkin :)
Näyttäisi olevan lähinnä Helsingin ja Espoon asia. Jumala suuttui suvakkien miekkarista?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 05:07"]Näyttäisi olevan lähinnä Helsingin ja Espoon asia. Jumala suuttui suvakkien miekkarista?
[/quote]Sinun jumalasi näyttää olevan julma ja tiukkapipoinen, minun jumalani hyväksyy ja on armollinen.
Hirmuinen ukkonen oli Espoossa, vieläkin jyrisee kauempana. Mun kaksi vanhinta nukkuu pihassa teltassa ja minä huolissani olen valvonut. Ehkä nyt pystyn nukkumaan, kun myräkkä on ohi
Täälläkin valvotaan ja ihmetellään ukkosta. Herätys vasta 2,5 h päästä, saispa vielä unenpäästä kiinni.
Töölössä pamahti kunnolla äsken :/
Pakilassa jyrisee ja salamoi + sataa kovaa mutta ei ole kauhean lähellä
Yhdysvallat näköjään saa Thorilta turpaan.
Vantaalla jyrisee ja salamoi nyt kovasti.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 04:41"]Misä päi?
Meillä oli Turussa kai tunti sitten.
Et kai jossain Paraisten suunnalla ole?
Sinne ainakin meni täältä niin prkleesti...
[/quote]
Naantalissa ukkosti jo ennen puolta yötä. Ja tuli vettä.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 04:38"]Heräsin äsken kauheaan ukkoseen ja kaatosateeseen. Vähän outoa, että aamuyöstä alkaa tällanen ilma?
[/quote]
Ai niin että ukkosella olisi joku virka-aika?
Jo tunnin ukkostanut Helsingissä enkä saa enää unta :(
Alkaako hellittää? Täällä Malmilla tuntuu, että siirtyisi kauemmas.
Nyt on ilmestynyt säätiedotteisiinkin tuo ukkonen =) ainakin Helsinkiä kun katsoo
Misä päi?
Meillä oli Turussa kai tunti sitten.
Et kai jossain Paraisten suunnalla ole?
Sinne ainakin meni täältä niin prkleesti...