Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raha ei tuo onnea

Vierailija
06.08.2015 |

Mikä köyhyydessä on hienointa, mikä siinä tekee onnelliseksi?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmiston harjoittamaa propagandaa. M15

Vierailija
2/21 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä köyhyydessä ole kyllä mitään hienoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minut raha tekee onnelliseksi. Voin harrastaa niitä lajeja mitä haluan välittämättä hinnasta, voin matkustaa milloin haluan minne haluan välittämättä hinnasta, voin syödä välittämättä hinnasta, voin asua missä haluan välittämättä hinnasta, voin ostaa uuden auton välittämättä hinnasta.. Kuinka kauan haluat että jatkan listaa?
Köyhyys ei tee onnelliseksi, köyhyydessä ei ole mitään tavoiteltavaa.

Vierailija
4/21 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ei tee onnelliseksi. No, en mä onnea haluakaan vaan rahaa :)

Vierailija
5/21 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi yleistää. Jotkut se tekee ihan oikeasti onnelliseksi.

Vierailija
6/21 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse huolehtia muusta kuin kusenpolttamista kalsareistaan. Aika vapaa fiilis sinänsä.

Vierailija
7/21 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille raha on joka tapauksessa kaikki kaikessa ja sitä vaaditaankin mieheltä enemmän kuin mitään muuta. Siihen en osaa sanoa tekeekö se oikeasti onnelliseksi.

Vierailija
8/21 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin ilmaisen asunnon ja siihen sähköt,netin,veden yms ja ilmaiset ruuat lopuksi elämäkseni, niin en tarvitsisi rahaa enää mihinkään.

Vierailija
9/21 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:51"]

Jos saisin ilmaisen asunnon ja siihen sähköt,netin,veden yms ja ilmaiset ruuat lopuksi elämäkseni, niin en tarvitsisi rahaa enää mihinkään.

[/quote]

Jos olet nainen, niin sehän onnistuu palstamammojen peruskeinolla. Paksu lompakko, ei avioehtoa.

Vierailija
10/21 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne itseäni köyhäksi, vaikka sitä kaikkien mittareiden valossa vaikutan olevankin. Minulla on ihana pikku perhe, hyviä ystäviä, liikun paljon, harrastan teatteria, luen, tanssin, teen vapaaehtoistyötä ja nautin elämästä. Olen säästeliäs ja tunnen tyydytystä, kun pystyn esim. tekemään hyvää, terveellistä ruokaa edullisesti. En ollut onnellinen lapsuuden varakkaassa kodissa vanhempieni alkoholismin takia, joten tiedän, ettei raha tuo onnea.

Vierailija
11/21 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuopas. Se tuo paljon mahdollisuuksia ja sitä kautta onnea. Vaikka ei se ketään yksinään onnelliseksi tee varmaankaan.

Vierailija
12/21 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen säännöllisesti työssä käyvä ja voin sanoa, että palkkani seisoo tilillään käyttämättömänä. Asun maalla ja ainoa kuluni on lähinnä lidlin elintarvikkeet. En jaksa tuhlata, se on Jotenkn tylsää hommaa. Tykkään ihmetellä linnun laulua ja läskiä supikoiraa, joka vierailee öisin pihallani.

Vierailija
13/21 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 06:54"]

Olen säännöllisesti työssä käyvä ja voin sanoa, että palkkani seisoo tilillään käyttämättömänä. Asun maalla ja ainoa kuluni on lähinnä lidlin elintarvikkeet. En jaksa tuhlata, se on Jotenkn tylsää hommaa. Tykkään ihmetellä linnun laulua ja läskiä supikoiraa, joka vierailee öisin pihallani.

[/quote]

Oon ollut vuosia työttömänä ja rahaa on kertynyt 6tonnia pelkistä työttömyyskorvauksista joita en ole tuhlannut.

Vierailija
14/21 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 01:19"]

Mikä köyhyydessä on hienointa, mikä siinä tekee onnelliseksi?

[/quote]

Vaikka raha ei toisikaan onnea niin mielummin olen nykyään onneton rikas kuin "onnellinen" köyhä mitä ennen olin...

Vierailija
15/21 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se, että mun mies maksaa nykyään kaiken. Olen onnellinen siipeilijä :)

En tosin tällaiseksi tahallani päätynyt, vaan satavarma duunipaikka meni aivan yllättäen alta. Todennäköisesti irtisanominen oli laiton. En ole halunnut asiaa riitauttaa siksi, että minut käytännössä savustettiin hyvin ikävästi ulos, ja entistä naama punaisena ilman syytä huutavaa esimiestä ei ole ikävä.

Etsin uutta työtä koko ajan, mutta ajat eivät ole hyvät.

Onni tosiaan, että miehellä on tuota rahaa sen verran, että kattaa ns. pakolliset menoni: ruoan ja asumisen.

On ollut ihana huomata, ettei elämän onneen tarvita lopulta niin paljolti muuta, kuin se välttämätön.

Vierailija
16/21 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää köyhyys on niin kukkeaa kun ei tarvii pelätä että joku vie mun rahat tai joku haluaa olla mun lähellä vain päästäkseen hyötymään :)

Vierailija
17/21 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tämä autuas tila, jossa ei tule tuhlattua ylimääräiseen ja vaateostoksetkin teen lähinnä Huuto.netistä, on aiheuttanut autuudessaan lievähkön motivaatiopulan työnhakuun...

Mitäs sitä töitä haeskelemaan, kun ansiosidonnaista tippuu tilille bruttona € 2.000 per kk ilman töitäkin - vielä sen 480 päivän verran, ellei uusi työpaikka yllätä aiemmin.

Olen onnellinen. Koko kesä pelkkää lomaa :) Puhelin äänettömällä. Ei pakollisia menoja :)

Tällaista oli viimeksi joskus peruskouluikäisenä - Alan tottua tähän luksukseen & onneen jo ihan liikaa :)

Vierailija
18/21 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin. On mulla muuten säästöjä n. € 200.000 niiltä ajoilta, kun olin erittäin hyväpalkkaisessa työssä. Ja asunnonkin omistan H:gin keskustassa (arvoltaan about 300.000).

Mutta näillä voin mennä tarvittaessa loppuikänikin :) Ansiosidonnainen tähän päälle ja mies vieressä - tuskin niitäkään lopulta edes tarvitsisin :)

Eläke ei tosin liene kovin hääppöinen, mutta mitäs pienistä :)

T. Nro 16 ja 18

Vierailija
19/21 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pelkästään tuo, olen rikkaan mutta epäonnisen ja onnettoman perheen lapsi. Kyllä se silti helpottaa ja mahdollistaa niin monia asioita.

Vierailija
20/21 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua tota sananlaskua. Raha antaa mahdollisuuden onneen. Vapauden tehdä niitä asioita, joista tulee onnelliseksi. Olen mä nytkin köyhänä onnellinen, mutta taatusti olisin onnellisempi, jos tilille kilahtaisi esim. Eurojackpotin päävoitto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi