Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Patologinen valehtelija?

Vierailija
29.09.2006 |

Kävin eilen illalla surffaamassa taas koulukavereiden sivuilla. Kerran aikasemmin löysin sieltä mielenkiintoisen tyypin joka oli sepostanut piiiiitkän tarinan itsestään ja perheestään. Olen sen jälkeen aina silloin tällöin käynyt lukemassa, kun tyyppi päivittää aika tiheästi tekstiään.

No vuos sitten teksti oli tyyliin: en ole kouluja kerennyt käymään kun lapset ovat etusijalla.

Pari kuukautta sitten oli vaihtunut että olen tenttinyt kauppakoulun, yöllä lukemalla ettei tarvitse lapsia hoidattaa.

Eilen oli että on tenttinyt kauppakoulun ja lisäksi on kirjoituksia vaille ylioppilas.

Tää tyyppi ei ole kirjautunut _yhteenkään_ kouluun ja silti se hehkuttaa, että tosi ihana kun te _kaikki_ olette minuun yhteyden ottaneet.

Minä siis löysin tämän sattumalta, kun oli lisännyt kuviaan. Ne on vähän aikaa siinä etusivulla.

Mua siis kiinnostaa tää tyyppi et miksi se kertoo tuollaisia juttuja.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun yöllä on lukenut. Mitenköhän se jaksaa? Kerranoli et on ristiäisiinkin leiponut _yöllä_ ettei lapset kärsi siitä että äiti paneutuu liikaa johonkin asiaan. Mulla tekis mieli laittaa sp:a mutta ei kehtoo. antaapa olla.

Vierailija
2/3 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vittua se sulle kuuluu???????

toi on jo todella säälittävää, jospa hankkisit oman elämän ja miettisit sitten sitä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä on mullakin sepostuksia ja tiedän, että monet kateelliset kyylät niitä uteliaana lueskelee....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi