Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos keskipituisella miehellä paino kiloissa on sama kuin älykkyysosamäärä?

Vierailija
07.03.2022 |

Missä kohtaa ÄO-kellokäyrää on ihanteellisin piste, kun ÄO:n pitää olla mahdollisimman suuri tai ainakin tarpeeksi suuri, mutta painoa ei saa kuitenkaan olla liikaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä miestä saisi joten älä turhaan vaivaa päätäsi tuolla pohdinnalla

Vierailija
2/7 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanteellisin ja yksilölle edullisin äo on noin 120, mutta mun mies kyllä painaa vain 65 kiloa (180 cm pitkä). Ruhostaan huolimatta huolittais mensaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli otatko normaalipainoisen idiootin vai läskin neron, siinäpä kysymys.

Hei, en kumpaakaan.

Vierailija
4/7 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanteellisin ja yksilölle edullisin äo on noin 120, mutta mun mies kyllä painaa vain 65 kiloa (180 cm pitkä). Ruhostaan huolimatta huolittais mensaan.

Niin sanotaan, joo, koska ÄO-120 ihminen tulee vielä ihan hyvin toimeen keskivertoälykkäiden kanssa, toisin kuin huippuälykkäät, ja on toisaalta tarpeeksi älykäs pärjäämään hyvin työelämässä ja muussakin elämässä. Mutta jos painoa olisi 120 kg, niin se olisi kai vähän liikaa, vaikka olisi lihaksiakin paljon.

Vierailija
5/7 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella äo 120 on ihanteellisin? Ja muuten noilla kiloilla ei puhuta ruhosta, vaan rysäkepistä.

Vierailija
6/7 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sanotaan, joo, koska ÄO-120 ihminen tulee vielä ihan hyvin toimeen keskivertoälykkäiden kanssa, toisin kuin huippuälykkäät, ja on toisaalta tarpeeksi älykäs pärjäämään hyvin työelämässä ja muussakin elämässä. Mutta jos painoa olisi 120 kg, niin se olisi kai vähän liikaa, vaikka olisi lihaksiakin paljon.

Eikö huippuälykäs tule toimeen keskivertoälykkäiden kanssa? Minun mielestäni tuo on outo olettama, koska omat kokemukseni eivät tue sitä.

Paino on suhteellinen asia, koska ihmiset on erilaisia myös rakenteeltaan. Minulla on 193cm, 106kg ja äo169.

Vierailija
7/7 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö huippuälykäs tule toimeen keskivertoälykkäiden kanssa? Minun mielestäni tuo on outo olettama, koska omat kokemukseni eivät tue sitä.

Paino on suhteellinen asia, koska ihmiset on erilaisia myös rakenteeltaan. Minulla on 193cm, 106kg ja äo169.

Sanotaan, että jos ÄO-ero alkaa olla lähelle kahden keskihajonnan verran eli 30 pistettä, niin kommunikointi muuttuu liian vaikeaksi, eikä huippuälykäs siksi viihdy hyvin keskivertoälykkäiden kanssa. Huippuälykkäät nähdäkseni myös kärsivät yksinäisyydestä useammin kuin keskivertoälykkäät, paljolti juuri siksi, että heidän on vaikea löytää seuraa, jonka kanssa tuntee olevansa samalla aaltopituudella. Huippuälykkäitä on niin pieni osa ihmistä, että niiden on vaikea löytää varsinkaan sellaisia ystäviä, joilla se olisi samaa tasoa.

Vaikka tulen toimeen keskivertoälykkäiden kanssa, niin en minäkään jaksa sen enempää viettää aikaa niiden kanssa, vaikka en edes ole huippuälykäs, vaan ÄO on minulla tasoa 120-125. Viihdyn paremmin sellaisten seurassa, joilla ÄO on jotain 120-130 tasoa, ja minulla on muutama sellainen kaveri. Heidän kanssaan keskusteleminen on stimuloivaa, keskivertoälykkään kanssa ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan