Antaisinko luvan?
Ollaan tyttökaverini kanssa seurusteltu jo pidempään ja nyt olen pohtinut antaisinko hänelle vapaammat kädet ja antaisin hänen hommata itselleen uusi "rakastaja" joka pitäisi hänestä hyvää huolta ja tyytyväisenä sillä aikuisella tavalla.Hän itse on pyytänyt tätä lupaa ja pitkien keskustelujen jälkeen olen itsekkin tykästynyt ajatuksesta suuresti. Tiedän pelin hengen ja säännöt hyvin..
Miesten mielipiteen nyt taidan tietääkin mutta olisi kiva kuulla naisten mielipiteitäkin..eli mitä pahaa ja mitä hyvää tuollaisen luvan antamisesta voisi seurat? Kiitos jo etukäyeen
Kommentit (9)
no olen täällä lukenut asiallisen kuvauksen siitä kuinka yhden parin seksielämä meni aivan rakoille pitkäksi aikaa, kun mies oli ehdottanut ko järjestelyä, mutta ei pää kestänytkään vaan itsetunto seksin suhteen lopahti. Naisen vakuuttelut rakkaudesta ja hyvästä seksistä eivät uponneet. Eli on siinä riskinsä. Toivottavasti tunnet itsesi.
miten suhtaudut jos kumppanisi pitääkin uuden miehen palveluksista enemmän kuin omistasi?
kysyt muilta antaisivatko he naisensa naida vierasta miestä, mutta haluat naisten mielipiteitä... justiinsa.
Suuri todennennäköisyys siihen että olet hänen entinen poikaystävä.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:41"]
Ollaan tyttökaverini kanssa seurusteltu jo pidempään ja nyt olen pohtinut antaisinko hänelle vapaammat kädet ja antaisin hänen hommata itselleen uusi "rakastaja" joka pitäisi hänestä hyvää huolta ja tyytyväisenä sillä aikuisella tavalla.Hän itse on pyytänyt tätä lupaa ja pitkien keskustelujen jälkeen olen itsekkin tykästynyt ajatuksesta suuresti. Tiedän pelin hengen ja säännöt hyvin..
Miesten mielipiteen nyt taidan tietääkin mutta olisi kiva kuulla naisten mielipiteitäkin..eli mitä pahaa ja mitä hyvää tuollaisen luvan antamisesta voisi seurat? Kiitos jo etukäyeen
[/quote]
Miksi pitää sinulta lupaa kysyä. En tajua
T: Varattu, mutta vapaa itsenäinen Nainen
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:02"]
[/quote]
Yleensä tällaisissa asioissa fiksuilla ja epäitsekkäillä ihmisillä on tapana yhdessä parina keskustella ja yhdessä tehdä päätös.
-Niksu
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:02"]
[/quote]
Yleensä tällaisissa asioissa fiksuilla ja epäitsekkäillä ihmisillä on tapana yhdessä parina keskustella ja yhdessä tehdä päätös.
-Niksu
[/quote]
Ylensä tällaisissa asioissa.
Älä puhu paskaa. Filsujen ihmisten ei tarvitse tällaisilla palstoilla edes mielipiteitä kysellä
Itse olen antanut vaimolleni luvan käydä vieraissa silloin kun tiedän missä ja milloin ja kenen kanssa hän on. Se on mahtavaa minulle. Siitä tulee niin kiihoittunut olo että kostun heti. Meillä se toimii. Muista en tiedä.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 13:20"]
Itse olen antanut vaimolleni luvan käydä vieraissa silloin kun tiedän missä ja milloin ja kenen kanssa hän on. Se on mahtavaa minulle. Siitä tulee niin kiihoittunut olo että kostun heti. Meillä se toimii. Muista en tiedä.
[/quote]
Oletko naimisissa naisen kanssa
Anna vain! Tuskin siitä mitään pahaa seuraa jos ehkäisy on kunnossa eikä oo tauteja. Toivottavasti ei tuu mitään kolmiodraamaa kuitenkaan.. Piristystä voi tuoda teidän (seksi) elämään.