Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pelastan äitini?

Vierailija
05.08.2015 |

Olen viimeinen lapsi muuttamassa pois kotoa. Äitini jää siis isäni kanssa asumaan kahdestaan. Isäni on muuten mukava, mutta kun tulee tilanne jossa on pieniäkin komplikaatioita, joku on eri mieltä hänen kanssaan tai on mikä tahansa tilanne, jossa joku tekee asian erilailla kuin hän, isä muuttuu kauheaksi. Hän suuttuu toisille, jos hän ITSE tekee virheen (kuka yli 10v on tämmöinen, absurdia uskokaa pois), häntä ei saa neuvoa missään tai auttaa, mutta jos taas EI auta niin silloinkin on helvetti irti. Hän olettaa täysin tietvänsä kaiken kaikesta ja myös toisten elämästä, kaikilla osa-alueilla. Hän tietää miten minun, äitini, veljeni ja kissani tulee elää ja toimia. Jos tekee jotain mistä hän ei pidä (esim muuttaa keskustan alueelle), se on suora epäkunnioittamisen osoitus häntä kohtaan ja on epäonnistuja ja tottelematon. Täysin häneen liittymättömät asiat tulee tehdä kuin hän haluaa ja uskallakin jotenkin vihjata siihen päin, että ehkä minä tiedänkin enemmän kissani terveydestä, koska minä olen meistä se, joka on paneutunut siihen ollenkaan. Kuvittele tämä joka helvetin päivä. Kaikki pelkäävät isää ja ovat oppineet, että helpommin pääsee jos vain nielee kaiken ja on hiljaa.

Nyt siis olen jättämässä äitini tänne yksin hänen kanssaan. Mitä vittua voin tehdä??

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti äitisi kohta itsekin huomaa, että on yksin k-pään kanssa. Juttele äidin kanssa huolestasi kuitenkin. Oikein muuta et voi tehdä.

Vierailija
2/15 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitään, jos äitisi on alistunut moiseen. Surullista, mutta ikävä fakta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et valitettavasti voi tehdä paljoakaan, eikä sinun minun mielestä kuulukaan. Äitisi täytyy itse hoitaa asiansa ja kestämisensä. Ehkä hän tarpeen tullen osaa ottaa eron. Äitisi on ilmeisesti mukava, joten ehkä voisit jutella hänelle tuosta, se saattaisi helpottaa. Nauti elämästä ja pidä hyvät välit äitiisi!

Vierailija
4/15 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole sun velvollisuuteni miettiä äitis elämää. Hän tekee itse omat valintansa
Sinä teet omasi. Äitisi voisi erota, eikö niin. Hän tekee valintansa itse.

Vierailija
5/15 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:27"]Toivottavasti äitisi kohta itsekin huomaa, että on yksin k-pään kanssa. Juttele äidin kanssa huolestasi kuitenkin. Oikein muuta et voi tehdä.
[/quote]

Molemmat kyllä rakastavat toisiaan ja matkustelevat yhdessä yms. Ap

Vierailija
6/15 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on aikuinen.

Vierailija
7/15 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovathan pärjänneet kahdestaan ennen teidän lasten syntymääkin.

Vierailija
8/15 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen luettuani jäi hämmästyttämään tuo "isäni on muuten mukava, mutta..."

Ei tuntunut kovin mukavalta ollenkaan.

Vierailija
9/15 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:41"]Ovathan pärjänneet kahdestaan ennen teidän lasten syntymääkin.
[/quote]

Niin, kolme vuotta

Vierailija
10/15 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:42"]Aloituksen luettuani jäi hämmästyttämään tuo "isäni on muuten mukava, mutta..."

Ei tuntunut kovin mukavalta ollenkaan.
[/quote]

Ymmärrän, mutta näin se vaan on. Tosin kotona aina on puoliksi varpaillaan ja olen odottanut isän takia kotoa muuttoa koko elämäni

Vierailija
11/15 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:40"]Äitisi on aikuinen.
[/quote]

Ymmärrän tämänkin mielipiteen, mutta äiti on kaikille alistuva (jopa lapsilleen ja tuntemattomille) ja ei ikinä ajattele itseään.

Vierailija
12/15 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:27"]Toivottavasti äitisi kohta itsekin huomaa, että on yksin k-pään kanssa. Juttele äidin kanssa huolestasi kuitenkin. Oikein muuta et voi tehdä.
[/quote]

Molemmat kyllä rakastavat toisiaan ja matkustelevat yhdessä yms. Ap
[/quote]

No hätäkös tuossa sitten on kun äitisi rakastaa moista tyyppiä

Vierailija
13/15 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:40"]Äitisi on aikuinen.
[/quote]

Ymmärrän tämänkin mielipiteen, mutta äiti on kaikille alistuva (jopa lapsilleen ja tuntemattomille) ja ei ikinä ajattele itseään.
[/quote]

No sinä et asiaa voi muuttaa

Vierailija
14/15 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi pärjää kyllä, usko pois. Äidit on vahvoja. Ja lisäksi aikuisia, jotka tekevät omat valintansa. Mulla oli ihan samanlaiset mietteet, kun muutin pois kotoa 25 vuotta sitten. Ihan turhaan murehdin. 

Vierailija
15/15 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:50"]

Äitisi pärjää kyllä, usko pois. Äidit on vahvoja. Ja lisäksi aikuisia, jotka tekevät omat valintansa. Mulla oli ihan samanlaiset mietteet, kun muutin pois kotoa 25 vuotta sitten. Ihan turhaan murehdin. 

[/quote] Toisaalta kurjaa, jos joudut tuollaista miettimään. Tässä vaiheessa sinun pitäisi saada lähteä vapaasti siivillesi ilman, että tarvitsisi miettiä vanhempien pärjäämistä. Tsemppiä sinulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi