Tyyliä metsästämässä bloggaajan ällö kirjoitustapa
Olenko ainoa, jota etovat nuo tekstit. Viime aikojen otsikoita ovat mm. olleet "T-paita tissevälle", postaus jossa hän esittelee ostamaansa t-paitaa. "Perse paljaana huulipunat hampaissa", postaus jossa hän kertoo mokailuistaan. "Toosasta tuoksahtaa", postaus jossa hän pohtii hajustettuja kuukautissuojia. Ällöttää!
Kaunis hän on ja hyväksyy itsensä upeasti vähän tuollaisena isokokoisempanakin. Itse asiassa niin upeasti, että muistaa aika usein hehkuttaa kuinka upealta hänen peppunsa nyt näyttääkään taas farmareihin verhottuna
Kommentit (31)
Taitaa av-mammoilla ja -tädeillä olla pipot ja nutturat hieman liian kireällä.. :D Eiköhän noissa otsikoissa ja teksteissä ole myös hitunen sarkasmia ja minä itse pidän siitä, miten Veera kirjoittaa blogiaan ja miten hän uskaltaa olla oma itsensä
Vierailija kirjoitti:
En ole lukenut tuota blogia, eikä kyllä houkuta noiden esimerkkien perusteella. Blogitekstien otsikointi on tosi tärkeää ja niissä voi kikkailla, mutta on sitten aika häilyvä se raja, mikä on mautonta kenenkin mielestä. Minä tykkään joskus vähän kaksimielisistä tai sanaleikkeihin perustuvista, mutta noista esimerkeistä en tykkää.
Mä yritin lukea, mutta ne kuvat ja asut on vastenmielisiä. Ja siis mä olen itse suunnilleen samaa kokoluokkaa, mutta en vaan tykkää. Ei kai niissä asuissa sinänsä mitään vikaa ole, mun mielestä kaikki vaan näyttää kamalalta ylipainoisen päällä ja sitä kauheutta mä näen ihan tarpeeksi peilistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lukenut tuota blogia, eikä kyllä houkuta noiden esimerkkien perusteella. Blogitekstien otsikointi on tosi tärkeää ja niissä voi kikkailla, mutta on sitten aika häilyvä se raja, mikä on mautonta kenenkin mielestä. Minä tykkään joskus vähän kaksimielisistä tai sanaleikkeihin perustuvista, mutta noista esimerkeistä en tykkää.
Mä yritin lukea, mutta ne kuvat ja asut on vastenmielisiä. Ja siis mä olen itse suunnilleen samaa kokoluokkaa, mutta en vaan tykkää. Ei kai niissä asuissa sinänsä mitään vikaa ole, mun mielestä kaikki vaan näyttää kamalalta ylipainoisen päällä ja sitä kauheutta mä näen ihan tarpeeksi peilistäkin.
No, tämä kommentti kertoo paljon enemmän sinusta itsestäsi kuin tuosta bloggarista.
"Tissiteipit jättihinkeissä, toimiiko?" siinä yksi viime ajan otsikoista
voi vi''u, että on itteensä täynnä oleva ihminen...
"Suunnattiin rakkaan Iinan kanssa vuorokauden mittaiselle minilomalle. Risteily Viking Cracella Turusta oli loistava valinta tilanteessa, jossa pidemmälle reissulle ei ollut aikaa. Yksi ilta ja päivä laivalla sisälsi kaikkea sitä mitä kaksi väsynyttä ämmää tarvitsi mielen kohotukseksi."
:(
Huonoon suuntaan mennyt blogi. Pitkiä taukoja ja tylsiä postauksia.
Vierailija kirjoitti:
"Tissiteipit jättihinkeissä, toimiiko?" siinä yksi viime ajan otsikoista
No, toimivatko? Minusta blogi on hauska ja piristävä poikkeus kaikkien nokka pystyssä menevien teini-ikäisten muotiangstaajien joukossa. :D
Veera on blogannut jo yli 15 vuotta. Seurailin 2000-luvun alussa, kun kirjoitti livejournalissa ja ilokseni jossain vaiheessa muutama vuosi sitten tajusin, että "tyyliä metsästämässä" on saman tyypin blogi, mutta omalla nimellä.
Nyt esittelee taas blogissaan "tissinkannattamia", eli rintaliivejä.
OMG! Onpa todella kamalaa ja lukijan mielenterveyttä vioittavaa!