Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyyliä metsästämässä bloggaajan ällö kirjoitustapa

Vierailija
05.08.2015 |

Olenko ainoa, jota etovat nuo tekstit. Viime aikojen otsikoita ovat mm. olleet "T-paita tissevälle", postaus jossa hän esittelee ostamaansa t-paitaa. "Perse paljaana huulipunat hampaissa", postaus jossa hän kertoo mokailuistaan. "Toosasta tuoksahtaa", postaus jossa hän pohtii hajustettuja kuukautissuojia. Ällöttää! 

Kaunis hän on ja hyväksyy itsensä upeasti vähän tuollaisena isokokoisempanakin. Itse asiassa niin upeasti, että muistaa aika usein hehkuttaa kuinka upealta hänen peppunsa nyt näyttääkään taas farmareihin verhottuna

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 18:44"]

Olenko ainoa, jota etovat nuo tekstit. Viime aikojen otsikoita ovat mm. olleet "T-paita tissevälle", postaus jossa hän esittelee ostamaansa t-paitaa. "Perse paljaana huulipunat hampaissa", postaus jossa hän kertoo mokailuistaan. "Toosasta tuoksahtaa", postaus jossa hän pohtii hajustettuja kuukautissuojia. Ällöttää! 

Kaunis hän on ja hyväksyy itsensä upeasti vähän tuollaisena isokokoisempanakin. Itse asiassa niin upeasti, että muistaa aika usein hehkuttaa kuinka upealta hänen peppunsa nyt näyttääkään taas farmareihin verhottuna 

[/quote]

Unohtamatta postausta "Estä persevaon vilkkuminen treetaessa!" Minulle ei ole muuten vieläkään selvinnyt miten treetaus eroaa treenauksesta

Vierailija
2/31 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut tuota blogia, eikä kyllä houkuta noiden esimerkkien perusteella. Blogitekstien otsikointi on tosi tärkeää ja niissä voi kikkailla, mutta on sitten aika häilyvä se raja, mikä on mautonta kenenkin mielestä. Minä tykkään joskus vähän kaksimielisistä tai sanaleikkeihin perustuvista, mutta noista esimerkeistä en tykkää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toosasta tuoksahtaa, voi hyvä jumala sentään :DD

Vierailija
4/31 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan yrittää clickbaitia noilla otsikoilla.

Eli, tarpeeksi outo otsikko ja sitten se luulee, että ihmiset klikkaa uteliaisuuttaan, vaikka suurin osa jättää just lukematta.

Vierailija
5/31 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö kaikkien bloggaajien vain otsikoida biisien sanoilla tai muuten tekotaiteellisesti? Itse ainakin ennemmin klikkaan tuollaisia otsikoita kuin sellaisia jotka eivät kerro sisällöstä mitään.

Vierailija
6/31 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksettaa

Vierailija
7/31 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi  ehkä lopettaa bloggaamisen kun vaikuttaa noin väsähtäneeltä. Kohta alkaa olla keski-iässä tämä rouva ja blogi kanssa. Joka toisen tavaran perässä lukee huvittavasti, että "saatu".

Vierailija
8/31 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa Veeran tyyli vastailla "haukkujilleen". Korostaa suureellisesti, että häntähän ei kiinnosta jonkun randomlukijan mielipiteet pätkän vertaa. Miksi bloggaajat ei voi vain jättää haukkujiansa huomiomatta, vaan on pakko antaa aina joku vastine haukkukommentille. Veeran kohdalla on tuo "eipä kuule ole sinun asiasi" kun taas esimerkiksi Xenia ja Mungo vastaavat kiukkuisesti. Yhtä noloa kumminkin päin.

Vierailija
9/31 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te mammat luette blogeja jotka ärsyttää? 

Vierailija
10/31 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 20:01"]

Miksi te mammat luette blogeja jotka ärsyttää? 

[/quote]

Joskus, kun istuu koneella ja kaikki hyvät blogit on jo selattu, tulee mieleen vilkaista pitkästä aikaa vaikkapa Veeran blogia. Vilkaisun jälkeen saattaa vain todeta, että olipa taas hukkaan heitettyä aikaa. Sama toistuu, koska se blogin huonous jotenkin unohtuu.

Vierailija
11/31 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voevoe menkää vaiks nukkumaan tai jotain??

Vierailija
12/31 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:56"]Voisi  ehkä lopettaa bloggaamisen kun vaikuttaa noin väsähtäneeltä. Kohta alkaa olla keski-iässä tämä rouva ja blogi kanssa. Joka toisen tavaran perässä lukee huvittavasti, että "saatu".
[/quote]

koska keski-ikäisenä ei ole ok pitää blogia vai? Minä luen mielummin oman ikäisteni blogeja kuin teiniprinsessojen sillä olen jo 42v.

Vierailija
13/31 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika taas. Löysätkää niitä pipojanne, jos joku ei ymmärrä "toosasta tuoksahtaa" otsikkoa huumoriksi, niin jokin on pielessä.

Vierailija
14/31 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tyhjästä väännetyt ongelmat aloittajalla. En ole käynyt lukemassa blogia vuosiin joten en ole näihin teksteihin törmännyt, mutta kuulostavat ihan hauskoilta, itseironisilta kirjoituksilta. Otsikot ovat varmasti kärjistettyjä klikkauksien toivossa, mutta tätä harrastavat myös suuret lehdet (mm. HS).

Vierailija
16/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 17:12"]http://tyyliametsastamassa.fi/wp-content/uploads/P8210238.jpg
[/quote]

hih Veera on paras :D sievistely on niiiin booooring.

Vierailija
17/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tämä on ihan uusi blogi ja aionkin jatkaa tämän seuraamista. Hyvää on se, että bloggaaja on muodokkaampi ja elää täysillä, laittautuu jne, eikä elä sitku-elämää. Enemmän näitä!

Vierailija
18/31 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 18:44"]

[/quote] Et varmasti ole ainoa jota ärsyttää. JOKAINEN blogi ärsyttää jotakuta.

Montaa myös huvittaa ja ilahduttaa. Siksi blogi jatkuu ja blogisti jatkaa.

Vierailija
19/31 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän alkaa tuntua siltä, että tämän bloggaajan kannattaisi pitää taukoa kirjoitteluista. Tyhjää lätinää aivan onnettomista aiheista.

Vierailija
20/31 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uusimmassa postauksessa käyttää itsestään nimeä Hinkkilissu..........................

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän