Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: kertoisitko ystäväsi uudelle kumppanille ystävän menneisyydestä?

Vierailija
05.08.2015 |

Täällä on tänään pyörinyt hämmentävä ketju siitä kuinka joku haluaisi paljastaa ystävänsä uudelle miehelle ystävän railakkaan menneisyyden ilman että mies siitä on mitään kysynyt.

Siitä tuli mieleen seuraava gallupkysymys:

Vastaisitko rehellisesti jos ystävällä olisi uusi kumppani joka kysyisi ystäväsi existä (eli lähinnä seksihistoriasta)? Oletetaan että uusi kumppani olisi mukava tyyppi, jota kohtaat et tunne mitään antipatioita, ja joka selvästi kysyy asiaa vilpittömästi ja tilannetajua omaten.

- Vastaisitko kysymykseen? Olisitko rehellinen?

- Mikä on oma sukupuolesi ja onko sinulla ollut vähintään 10 (seksi)kumppania?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin etten puutu asiaan. Kysyköön itse kumppaniltaan. Ei olisi minun asia. Tosin tietty olisin ystäväni puolella, jos alkaisi jotain syytöksiä latelemaan

Vierailija
2/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että en tiedä asiasta. Ja ihmettelisin, miksi multa kyselee.

Nainen, 35v., 5 seksikumppania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieysti jos ystävättärellä on menneisyys niin se tieto pitää hienovaraisesti vuotaa.

Vierailija
4/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa varmaan vastaisin rehellisesti, selvänä en välttämättä...

38 ja yli 10

Vierailija
5/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 18:47"]Humalassa varmaan vastaisin rehellisesti, selvänä en välttämättä...

38 ja yli 10
Ja siis nainen

Vierailija
6/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa edes kuvitella noin teinimäistä asiaa, ei tällaisia enää aikuiset ihmiset harrasta, max. 23 vuotiaat..

n41

Vierailija
7/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin asiasta ystävälleni ja kehottaisin häntä jättämään moisen "miehen" välittömästi.

Vierailija
8/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin kertoa summittaisesti, olettaen että edes itse tietäisin asiaa, varsinkin jos epäilisin ystävän yrittäneen huijata.

Onhan se kuitenkin todella tärkeä asia niille, joille se ylipäätään on tärkeä asia. En haluaisi olla missään roolissa aiheuttamassa sitä, että jonkun (jopa läheisen ihmisen) parisuhde saattaisi perustua valheelle. Pitemmän päälle siitä ei olisi iloa sille (mahdollisesti valheelliselle) ystävällekään.

Vierailija
9/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen naisensa kavereille soitteleva mies ei ole normaali ja ihmetyttäisi hänen käytöstapansa. Kehottaisin ystävää juoksemaan lujaa.

Eräällä ystävälläni oli suhde mustasukkaiseen mieheen, joka joskus soitteli minullekin kyselläkseen siitä missä ystäväni parhaillaan liikkuu (eivät asuneet yhdessä). Kovin yllättävää ei ollutkaan, että suhde päättyi eroon ja syynä oli juuri miehen mustasukkaisuus ja suhteen aikana esiin tullut väkivaltaisuus.

Vierailija
10/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 18:42"]

Sanoisin etten puutu asiaan. Kysyköön itse kumppaniltaan. Ei olisi minun asia. Tosin tietty olisin ystäväni puolella, jos alkaisi jotain syytöksiä latelemaan

[/quote]

Multa meni nyt ihan ohi, mistä syytöksistä puhut? Ja miksi olet valinnut "puolesi" jo tilannetta tuntematta etukäteen ystävyyden etkä totuuden mukaan?

Vierailija
11/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 korjaa: siis naisensa kavereilta kyselevä mies.

Vierailija
12/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Meillä on ystävän kanssa sellainen bros before hoes-meininki, vaikka naisia ollaankin.

Vierailija
13/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskisin kysyä ystävältäni. Minä en muiden yksityisasioita lavertele.
N24 ja 20 seksikumppania

Vierailija
14/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:01"]

En. Meillä on ystävän kanssa sellainen bros before hoes-meininki, vaikka naisia ollaankin.

[/quote]

Ja seksikumppaneita minulla ollut yksi. Kaikilla ystävillä yli 10.

Vierailija
15/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:00"]

Tuollainen naisensa kavereille soitteleva mies ei ole normaali ja ihmetyttäisi hänen käytöstapansa. Kehottaisin ystävää juoksemaan lujaa. Eräällä ystävälläni oli suhde mustasukkaiseen mieheen, joka joskus soitteli minullekin kyselläkseen siitä missä ystäväni parhaillaan liikkuu (eivät asuneet yhdessä). Kovin yllättävää ei ollutkaan, että suhde päättyi eroon ja syynä oli juuri miehen mustasukkaisuus ja suhteen aikana esiin tullut väkivaltaisuus.

[/quote]

Soitteleva? Mulla ei kyllä käynyt mielessäkään että joku alkaisi tuollaista soitella. Gallupissahan nimenomaan puhuttiin tilannetajusta, ja kyllä se tällaisessa tapauksessa tarkoittaa muun tapaamisen yhteydessä ohimennen kysymistä.

Soittelu ei ole tilannetajua nähnytkään ja kuulostaakin jo aika vainoharhaiselta.

ap

Vierailija
16/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kertoisi ja ihmettelisin, jos tuollaista joku kysyisi...

Vierailija
17/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:00"]

Tuollainen naisensa kavereille soitteleva mies ei ole normaali ja ihmetyttäisi hänen käytöstapansa. Kehottaisin ystävää juoksemaan lujaa. Eräällä ystävälläni oli suhde mustasukkaiseen mieheen, joka joskus soitteli minullekin kyselläkseen siitä missä ystäväni parhaillaan liikkuu (eivät asuneet yhdessä). Kovin yllättävää ei ollutkaan, että suhde päättyi eroon ja syynä oli juuri miehen mustasukkaisuus ja suhteen aikana esiin tullut väkivaltaisuus.

[/quote]

Soitteleva? Mulla ei kyllä käynyt mielessäkään että joku alkaisi tuollaista soitella. Gallupissahan nimenomaan puhuttiin tilannetajusta, ja kyllä se tällaisessa tapauksessa tarkoittaa muun tapaamisen yhteydessä ohimennen kysymistä.

Soittelu ei ole tilannetajua nähnytkään ja kuulostaakin jo aika vainoharhaiselta.

ap
[/quote]

Joo, korjasin myöhemmässä viestissäni. Epähuomiossa kirjoitin soitteleva, koska itselleni ystävän sillonen mies soitteli.

En myöskään keskustelisi kenenkään ystäväni yksityisasioista, vaan hän saa itse kertoa sen mitä haluaa.

Vierailija
18/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi. En tosin pysty kuvittelemaan tilannetta jossa joku tulisi sellaisia minulta kyselemään. Nainen 25, pk-seutu, 7 kumppania

Vierailija
19/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:04"]No en kertoisi ja ihmettelisin, jos tuollaista joku kysyisi...
[/quote]

Sama juttu. Outoa käytöstä tuollainen ja ei varmasti lupaa mitään hyvää suhteellekaan.

Vierailija
20/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin, koska rehellisyys satuttaa aina valhetta vähemmän. Miksi menneisyys pitäisi ylipäänsä salata? Tekeekö useat kumppanit vielä nykypäivänäkin naisesta "huonon", kun naiset haluavat menneisyydestään vaieta? Jokainen on sellainen kuin on ja jokainen kelpaa ihan omana itsenään oikealle ihmiselle.

N35 yli 15 kumppania

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi