Miksi mies tulee nopeasti?
Siis muutaman työnnön jälkeen. Kertokaa kokemuksianne, mitä syitä teillä on ollut tai olette kuulleet?
Eikä nyt puhuta parikymppisistä pojista.
Kommentit (32)
Ekalla puretaan paineet ja toinen kierros sitten nautitaan pidempään.
Ehkä ei ollut ruuhkaa?
Heh-heh, vitsi vitsi, no ehkä miehestäsi tuntui niin hyvältä, mutta ei kai se sinun vikasi ole.
Pikapanopetterit on mt-ongelmaisia. Vika yläpäässä.
Onko se nyt NOIN vaikeaa uskoa, että se pimppi tuntuu vaan niin järjettömän hyvältä? Pitääkö naisen syödä suklaata enemmän kuin pari palaa, ennenkuin hän alkaa nauttimaan siitä? Eikö se hyvä maku (ja nautinto) ala jo siitä ensimmäisestä palasta?
Ton siitä saa jos on liian kiva pimpsa…
Vierailija kirjoitti:
Pikapanopetterit on mt-ongelmaisia. Vika yläpäässä.
Ja kuivat frigididit ovat siis käsityksesi mukaan syvällisiä ajattelijoita ja järjen jättiläisiä?
Olin kieltämättä nuorena semmoinen. Vähitellen opin kuitenkin hillitsemään itseäni. Sitten kun tuntuu että alkaa tulla, niin hidastaa ja ajattelee hetken jotain muuta. Vielä ihan siitä rajaltakin voi vielä kääntyä. Ruumis meinaa mennä menojaan, mutta mieli sanoo ei. Silloin voi jotain liemiä jo roiskuakin, mutta äijä on silti yhä pelikunnossa.
Kunnon nyrkinisku kiveksille heti tulemisen jälkeen opettaa. Muista tarkkailla että kyyneleet on silmissä sekä pienoinen oksennusreaktio on havaittavissa iskun jälkeen. Jos ei, niin uusi paremmin kohdennettu isku kasseille välittömästi.
Ja sitten se tärkeä osuus, keskustelu. Kerrot seikkaperäisesti miehellesi miksi löit ja että sama toistuu jatkossa, jos mällit ei pysy sisällä ennen kuin sinä olet saanut tarpeeksi patukkaa ja olet tyydytetty.
Ole aktiivinen koulutusvaiheessa ja pyydä lisää seksiä mahdollisimman pian. Esim. ensimmäinen koulutuskerta aamulla ja samana iltana seuraava sessio.
Jo valmiiksi aroille kasseille tapahtuva nyrkinisku saa oikeasti itkun silmään ja luonnollisen halun totella sinua.
Näin minut kasvatettiin erinomaiseksi rakastajaksi ex:n toimesta.
Nykyinen elämänkumppanini on oikein tyytyväinen siihen etten ole minuuttimuna ja jopa kehuu sitä ystävilleen. Ihmettelee toki, etten ole kiinnostunut kivesten hyväilystä ja pitää merkillisenä sitä, että näytän pelokkaalta jos hän edes hipaisee niitä.
Kaikkein tärkeintä on rentous ja nimenomaan lantionpohjan rentous. Uudessa suhteessa voi jännittää sitäkin että pysyykö seisokki ja varsinkin silloin jännittää lantionpohjaa liikaa, kun yrittää pitää vehkeen pelikunnossa. Tämä vaatii runkkutreeniä edgettämällä, opetellen rentouttamaan lantionpohjaa ja niin että käy useita kertoja lähellä rajaa että kohta mälli lentää. Kunnolla öljyä kulliin ja pitkiä 20min treenisettejä. Johan alkaa tavat muuttumaan, pääkopasta nämä on usein kiinni. Ihmetyttää miehet jotka eivät halua "parantua" tästä tavasta ja sitä kautta eivät halua tyydyttää naistaan. Minulle ainakin tärkeintä että nainen nauttii.
M44
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein tärkeintä on rentous ja nimenomaan lantionpohjan rentous. Uudessa suhteessa voi jännittää sitäkin että pysyykö seisokki ja varsinkin silloin jännittää lantionpohjaa liikaa, kun yrittää pitää vehkeen pelikunnossa. Tämä vaatii runkkutreeniä edgettämällä, opetellen rentouttamaan lantionpohjaa ja niin että käy useita kertoja lähellä rajaa että kohta mälli lentää. Kunnolla öljyä kulliin ja pitkiä 20min treenisettejä. Johan alkaa tavat muuttumaan, pääkopasta nämä on usein kiinni. Ihmetyttää miehet jotka eivät halua "parantua" tästä tavasta ja sitä kautta eivät halua tyydyttää naistaan. Minulle ainakin tärkeintä että nainen nauttii.
M44
Mulle 20 min on pikarunkku 😀
Biologinen asia kokonaan. Nopeati tuleva mies on ollut voittaja koska on varmimmin jatkanut sukua. Apinat tulevat myös nopeasti ja olemme apinoita, ihmisapinoita.
[/quote]Mulle 20 min on pikarunkku 😀[/quote]
Hienoa, olet oikealla tiellä 👍
M44
Vierailija kirjoitti:
Harrastakaa seksiä useammin...
Tämä on merkittävin syy. Lisäksi laukeaminen voi tapahtua hyvinkin äkkinäisesti, jos tapahtuu joku erityisen kiihottava asia. Säännöllisellä seksillä asia on korjattavissa.
Satunnaisessa seksissä äkillistä laukeamista tapahtuu usein. Kokenut N
Vierailija kirjoitti:
M44
Väitän että kasseille hakkaamisohje tuo nopeammin tuloksia ja jää pysyvämmin alitajuntaan.
Tiedän, mistä puhut. Tapailtu 12 vuotta, fwb-pohjalta. Mies nyt 63 v, minä 52, ja ihan alusta lähtien hän ei ole pystynyt olemaan laukeamatta kanssani jo hyvin varhaisessa vaiheessa seksiä. Meillä molemmilla siis varsinaiset suhteet toisten ihmisten kanssa. En voi koskaan nauttia pitkään mistään seksin muodosta hänen kanssaan: rakastan ottaa suihin hänen isohkoa, ympärileikattua elintään, kassejaan, rakastan tuntea hänen paljaan, kivikovan elimensä pillussani, pepussani. Haluaisin, että itse akti kestäisi paljon pidempään, haluaisin nauttia ja antaa nautintoa pidempään. Tiedän, että olen hänelle karkkia, liian herkkua - olen juuri sellainen nainen, josta hän nauttii, jota rakastaa hyväillä ja tyydyttää. Tiedän, että hän on ihan ylivirittynyt ja erittäin kiimainen tavatessamme, ja tiukka pilluni kuulemma niin mahtava, ettei hän senkään takia pysty jatkamaan pitkäänkään olipa asento, tilanne ja paikka mikä tahansa.
Tiukka kirjoitti:
Tiedän, mistä puhut. Tapailtu 12 vuotta, fwb-pohjalta. Mies nyt 63 v, minä 52, ja ihan alusta lähtien hän ei ole pystynyt olemaan laukeamatta kanssani jo hyvin varhaisessa vaiheessa seksiä. Meillä molemmilla siis varsinaiset suhteet toisten ihmisten kanssa. En voi koskaan nauttia pitkään mistään seksin muodosta hänen kanssaan: rakastan ottaa suihin hänen isohkoa, ympärileikattua elintään, kassejaan, rakastan tuntea hänen paljaan, kivikovan elimensä pillussani, pepussani. Haluaisin, että itse akti kestäisi paljon pidempään, haluaisin nauttia ja antaa nautintoa pidempään. Tiedän, että olen hänelle karkkia, liian herkkua - olen juuri sellainen nainen, josta hän nauttii, jota rakastaa hyväillä ja tyydyttää. Tiedän, että hän on ihan ylivirittynyt ja erittäin kiimainen tavatessamme, ja tiukka pilluni kuulemma niin mahtava, ettei hän senkään takia pysty jatkamaan pitkäänkään olipa asento, tilanne ja paikka mikä tahansa.
Onnistut kuitenkin saamaan aina orgasmin?
Kun ratsastan hänen kalullaan, laukean nopeasti, yleensä samaan aikaan hänen kanssaan. Tunnen, kun hän ei pysty enää pidättelemään purkaustaan, ja pilluni täyttyessä hänen spermastaan, liikuttaessani lantiotani edestakaisin, hänen ison elimensä hieman samalla satuttaessa, koska uppoaa niin syvälle kohdunsuutani vasten, en voi kuin saavuttaa myös orgasmin. Rakastan tulla spermatuksi hänen toimestaan. Nautin ja kiihotun suunnattomasti myös ikäerostamme, hänen kiimansa valtavuudesta minua kohtaan, hänen spermastaan, siitä, miten paljon hän nauttii minusta.
Toki hän nuolee välillä minulle orgasmin ennen varsinaista seksiaktia, jota yleensä edeltänyt pitkään jatkunut suutelu - suutelu suulle, hän hieroo ja suutelee ja imee isoja, raskaita rintojani ja samalla upottaa sormiaan limaa valuvaan pilluuni. Tätä teemme yleensä seisten jo eteisessä, kun vaatteet lähtevät tai ovat jo lähteneet päältä, useinkin yli kymmenenkin minuuttia. Tuolloin haluan myös imeä häntä, mutta en saa tehdä sitä useinkaan edes minuuttia, koska hän on vaarassa laueta. Voisin imeä hänen elintään erittäin pitkään. Se tuottaa minulle suurta tyydytystä ja kiimaa.
Toisinaan hän nuolee minulle orgasmin sen jälkeen, kun on lauennut sisääni, pilluuni. Rakastan sitä, että hän nuolee omaa spermaansa valuvan pilluni, puristelee ehkä toisella kädellä samalla rintojani ja lipoo herkkuorgasmin minulle. Joskus harrastamme myös fistausta, mutta tiukan pilluni takia olemme onnistuneet siinä vasta kerran.
Epävarmuus, onko teidän suhde kunnossa? Jännittäminen, voi johtua huonoista kokemuksista. Stressi, koko lantionpohja jännitystilassa. Tai vain opittu tapa, tottunut tulemaan nopeasti sooloseksissä kiinnijäämisen pelossa tai vain oppinut heittämään mällit nopeasti. Tai sitten vain on niin kiimassa sinuun ja pilluusi että käy vain yli eikä siksi kestä.
M44