Minulle on itsestään selvää lähteä sofan alta jaloista pois ja pidän niitä, jotka jäävät vähän yksinkertaisina, ellei syy ole maanpuolustustahto
…ja -kyky. Eli miehet jäävät tietenkin, koska heidän pitää, mutta yli 60-vuotiaat voivat lähteä. Naisista niiden ei kannata jäädä, jotka eivät ole mitenkään hyödyksi. Itse lukeutuisin heihon. Olen kyllä töissä kriittisellä alalla, mutta sodassa työni hieman vähenisivät, koska saattaisi olla, että sen, mitä tössäni liikutellaan, saatavuus loppuisi tai radikaalisti vähenisi aika nopeasti.
Minulla on varaa parta ulkomaille, joten pitäisin sitä osoituksena tyhmyydestä, että jäisin tykinruoaksi kuolemaan sotaa käyvään maahan.
Kommentit (5)
Mun sofasta hajos jalka, onneksi kukaan ei jäänyt sen alle.
Mun sofan alle ei mahdu, oon ollu sängyn alla.
Vaikka olenkin vasta vähän yli 50 v niin ei oo kyl meitsistä hyötyä missään. Onneksi muutaman vuoden sisään mieskin on jo 60 v niin me kyl jo suunnitellaan jo häipymistä. Nuoremmat ja hyödylisemmät voi jäädä.
Joo, juostaan kaikki Putleria pakoon. Sit kun ollaan keräännytty porukalla Teneriffalle ja Putler tulee sinne, mihin sitte?
Heh, terveiset siis täältä piilosta sofan alta :D
Ap