Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Mitä lahjaksi 60-v. juhliin?

Vierailija
05.08.2015 |

Kyseessä on isäni jolla on jo "kaikkea". Yleensä hän ilmoittaa kyllä suoraan jos on joku lahjatoive mielessä, tyypillisesti pyytää hyvin käytännönläheisiä esineitä, mutta nyt ei keksinyt mitään.

Sekä isäni että äitipuoleni ovat varsin hyvätuloisia joten heillä on kyllä varaa ostaa itsekin kaikki tarvittava ja paljon enemmänkin, käyttävät jo esim. siivouspalveluita. Isäni antaa itse mielellään arvokkaita (jopa tuhansien eurojen arvoisia) lahjoja muille, mutta on itse kovin vaatimaton, ei oikein haluaisi käydä missään eikä ostele/pyydä itselleen kuin tarpeeseen...

Isäni joutuu työnsä puolesta käymään paljon ulkona syömässä, konserteissa ym. tapahtumissa ja matkustelemaan, vaikka viihtyisi paremmin itsekseen kotona. Ei käytä alkoholia juuri lainkaan. Ainoa lapsenlapsi on niin pieni ettei osaa vielä askarrella mitään ja hänen kuvillaan varustettuja lahjoja (kalenteri, muki, kehystetty kuva) annettiin jo jouluna.  Keräilevät taidetta, mutta se taitaa olla pikemminkin äitipuoleni kuin isäni kiinnostuksen kohde.

Tarkoitus olisi antaa siskoni ja veljeni kanssa yhteinen lahja, budjetti n. 200 €. Itse ehdotin jotain hyväntekeväisyyslahjaa, mutta sisarukseni haluaisivat antaa jotain mikä jää itselle.

Kaiken lisäksi lahjalla alkaa olla jo kiire, juhlat ovat viikonloppuna. Suuri kiitos jo etukäteen kaikista ehdotuksista!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pihaa, tonttia, mökkiä? Antakaa joku pihalle istutettava puuntaimi tai vastaava! Ite vien useinkin puita tai muita juurakoita lahjaksi! Ovat kyllä yleensä tykänneetkin, kun toki olen miettinyt, että sopii henkilön elämäntilanteeseen!

Vierailija
2/5 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:55"]

Onko pihaa, tonttia, mökkiä? Antakaa joku pihalle istutettava puuntaimi tai vastaava! Ite vien useinkin puita tai muita juurakoita lahjaksi! Ovat kyllä yleensä tykänneetkin, kun toki olen miettinyt, että sopii henkilön elämäntilanteeseen!

[/quote]

Ei, asuvat kerrostalossa ja mökistä luopuivat kun se oli kuulemma työleiri... Mutta kiitos muuten erinomaisesta ehdotuksesta! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierontalahjakortti tms. omaan hyvinvointiin liittyvää?

Vierailija
4/5 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:06"]

Hierontalahjakortti tms. omaan hyvinvointiin liittyvää?

[/quote]

Kiitos ehdotuksesta! Hierontalahjakorttia itse asiassa mietimmekin jo sisarusteni kanssa. Jäimme kuitenkin empimän olisiko hieronta isällemme vaivaannuttava kokemus kun hän ei ole yhtään sellaista halailijatyyppiä, pikemminkin välttää fyysistä kontaktia aina jos vain mahdollista. Tietääkseni isä ei ole koskaan ollut hierojalla eikä ainakaan koskaan valita lihaskivuista. ap

Vierailija
5/5 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän