Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä pyysi siivousapua mutta

Vierailija
05.08.2015 |

2krt kuukaudessa 100 neliötä noin... pitäs kulkia noin 5kilsaa vaan ja omilla välineillä siivota. Sis. Pölyt,tuuletus, imurointi ja luutuaminen ja wc pesu. Kysyi että paljonko pyydän tuosta... mitä te pyytäisitte? Onko 150-200e liikaa pyydetty kuukaudelta?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan täysin ei siivousfirman taksoihin voi suoraan verrata tällaista yhden hengen siivousapua. Siivousfirmat saavat synergiaetua siitä, että heillä on samalla suunnalla useampi kohde. Matka-ajat halutaan minimiin, sillä siirtymistäkin pitää palkatulle työntekijälle maksaa siirtymäkorvausta todellisen ajan mukaan. Jos firma ei anna työntekijälle autoa käyttöön, katsotaan miten kauan menisi aikaa siirtymiseen julkisilla + matkaliput.

Nyt aloittaja joutuu menemään siivouspaikkaan ja viemään vieläpä siivousvälineet mukanaan sinne - siis yhden ainoan kohteen takia. Ja sitten sama ralli takaisin. Ei iso vaiva eikä pitkä välimatka, mutta suhteessa kuitenkin suurempi vaiva ja kulu kuin jos samalla pakkaamisen vaivalla kävisi useamman kohteen.

Vierailija
2/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sitte hyväksy sen 1krt *kk 150e... mulle ihan ok. Mutta en teekuin sovitut siivousjutut. Onhan tuo parintunnin hommasta ok palkka b
vähennysten jälkeen :) ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudutko raahaamaan mukanasi myös imurin?? Kai siellä edes jotain siivousvälineitä on?

Vierailija
4/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheiseltä kaverilta pyytäisin tarjoamaan parit kahvit kahvilassa, etäisemmältä pyytäisin varmaan 150€. Toki voit pyytää enemmänkin, koska jos hän palkkaisi siivoajan niin maksaisi varmaan 300-400€.

Vierailija
5/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parit kahvit, 100 neliötä siivousta, anna mun kestää :D Satanen per käynti on vielä halpaa lystiä mutta en kannata pimeitä keikkoja.

Vierailija
6/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:42"]Parit kahvit, 100 neliötä siivousta, anna mun kestää :D Satanen per käynti on vielä halpaa lystiä mutta en kannata pimeitä keikkoja.
[/quote]

Niin? Tykkään siivoamisesta, ja mulla on ihan liikaa aikaa. Rakastan ihmisten auttamista, joten en oikeasti pyytäisi läheiseltä kaverilta tuon enempää.

Vierailija
7/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kauanko aikaa sinulla menee siivoamiseen. Jos vaikka arvioit, että kerralla menee noin 4 tuntia ja palkka 15e tunti. Yhden siivouksen palkaksi tulisi 60 euroa eli kuukaudessa 120 euroa. Siihen päälle materiaalikulut. Hyvin voit pyytää sen 150 euroa.

Siivous on raskasta, älä alihinnoittele itseäsi...

Vierailija
8/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että hän saa ehdottaa summaa ja sinä mietit hyväksytkö hänen ehdottamansa summan. 

Vierailija
9/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 e tunti. Vai miten ne firmoillakin menee.

Vierailija
10/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo liikaa pyydetty. Meillä oli halpa siivooja, ja saman kokoinen kämppä ja sama tahti ja siihen meni tuo 150 eur kuukaudessa. Ja tästä jo pari vuotta aikaa, kun jäi sitten eläkkeelle. Eli tuo 150 vähintään, ettei mene ihan alihintaan, mutta 200kaan ei lainkaan liikaa edes kaverilta. Ja asia on niinkin, että kaverisi mieluummin maksaa kuin siivoaa itse.

Vierailija
11/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa menee ystävyyssuhde. Mikä on hinta sille?

Vierailija
12/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joudutko kantamaan omat siivousvälineet mukaan, vai mitähäh? En ihan ymmärtänyt aloituksesta.

Vierailija
13/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan pimeästä työstä samaa hintaa, kuin veroja maksava yrittäjä!!!

Vierailija
14/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:46"]Tossa menee ystävyyssuhde. Mikä on hinta sille?
[/quote]

Miten niin? -Ohis

Vierailija
15/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos omat välineet, niin pyytäisin sen 200e. Kiva raahata siivousvälineitä talvella loskassa kävellen..

Vierailija
16/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä että maksaa palkkasi palkka.fi kautta, niin se kerryttää eläkettäsi ja kaverisi eli työnantaja maksaa asiaankuuluvat verot.
Iso EI harmaalle taloudelle!

Vierailija
17/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitäisi omilla välineillä siivota?

Vierailija
18/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:47"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:46"]Tossa menee ystävyyssuhde. Mikä on hinta sille?
[/quote]

Miten niin? -Ohis
[/quote]
Joku kerta lattiat luututtu jonkun mielestä liian huonosti, jotain muuta tehty hutiloiden, aikatauluista voi venyä, koska kyseessä on ystävä jne jne. Kaikki noi rupee kaihertamaan välejä ja lopulta päädytään siihen, että kumpikaan ei puhu toiselle.

Vierailija
19/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri pyysi kerran siivoustalkoisiin ja sinne tuli minä ja pari muuta kaveria. Talon emäntä näytti välineet ja siivottavat kohteet ja lähti itse hoitamaan muita asioita! Vähän aikaa katseltiin toisiamme että wtf. Oli kyllä viimeinen kerta kun osallistun hänen talkoisiinsa, ei me noitakaan kunnolla siivottu, vähän aikaa oltiin siivoavinamme, samalla kun hämästeltiin tyypin röyhkeyttä ja lähdettiin pois.

Vierailija
20/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:46"]

Tossa menee ystävyyssuhde. Mikä on hinta sille?

[/quote]

No mutta ei kai ystävä pyydä siivoamaan kämppäänsä ilmaiseksi. Itse en tekisi sitä mistään hinnasta. Hänhän ilmeisesti itse tekee jotain muuta kuin siivoaa ;) Ilmeisesti hyvä palkka. Tietysti toinen vaihtoehto on, että ystävä on kykenemätön huolehtimaan kotinsa siisteydestä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän