Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt mammat rehellisesti: kadehditteko tämän naikkosen ulkonäköä?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksukin on paljon kauniimpi peruspiirteiltään.

Vierailija
22/38 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuon ylivalkaistun mummoletin idea on? Epäonnistunut kotivaalennus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi; harmaaksi värjätty tukanliuhake ei ole hyvän näköinen, vaatteet ovat liian pienet, rinnat ( ei 'tissit') ovat liian suuret, kengät kuin klovnilla, ja tatuoinnit pukevat harvaa, ehkä maoreja. Kielenkäyttö eli julkinen kiroilu 'helvetti, hyvännäköinen' ei myöskään kaunista ketään. Inhottava osa hänelle annettu TV -ohjelmassa.

vanha akka

Vierailija
24/38 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:51"]Samanlainen tyrkky kuin TIS Rita. Noiden tyyli ja luonne ei vetoa. Liikaa yritystä ja plastic
[/quote]
Sama fiilis. Tää vähän muhkumpi ja pidempi.

Vierailija
25/38 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääääh?! Odotin jotain superkaunista mimmiä ja hyvä etten jo katsomatta vastannut että todellakin olen kateellinen. Mutta yllätyin iloisesti. Ei, en ole kateellinen hänelle, häneen verrattuna olen omasta mielestäni varsin kivannäköinen :)

Vierailija
26/38 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIVAN rehellisesti, en löydä mitään kadehtittavaa, vaikken itse olekaan täydellinen.

http://i.imgur.com/EKAwm.gif

Vierailija
27/38 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omaan kroppaani, hiuksiini ja kasvoihini olen tyytyväinen niin ei tarvitse kadehtia. Lisäksi kun on se mies ja lapsetkin tehty, niin ihan eri markkinoilla liikutaan. Mutta kulmakarvat on kyllä mielestäni jotenkin paremman malliset kuin omani. Omanikin ovat kivat, mutta vaativat vaaleutensa takia tarkkaan meikkaamista ja muotoiulua..

Vierailija
28/38 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus tyynenmeren manaatin näköinen ja kokoinen!

Vierailija
29/38 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo nyt mun mielestä liian lihava ole  :D Mutta en kadehdi, pidän enempi luonnollisemmasta lookista. Naurattaa lähinnä se, että muistan naisen bb-kaudelta todella hiljaisena, vähän "anteeksi että olen olemassa"-tyyppi silloin, ja nyt muka antaa julkisuuteen haastatteluja, jossa leuhka ja kuvittelee olevansa parempi kuin muut.. Niin käsikirjotettua toi hottikset-ohjelma.. Sama juttu danin kanssa, ihan erilainen oli temptation islandissa. 

Vierailija
30/38 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala nauta. Laatta lentää tota lehmää ku kattoo.

Vierailija
31/38 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen paremman näköinen. Olin parikymppisenä ja olen edelleen

N41

Vierailija
32/38 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:34"]En, mutta jos joku tuttu vetasis tukan tuollaseks nii kehasisin kyllä rohkeeks. Jonnan kiertäsin kaukaa ihan jo siks että noi BB-/seiskajulkkikset ei tiedä ku pelkkää harmia. Kummallista, että oman pään sisällä sen kääntää sitten niin, että muut kadehtisivat.. Varmaan joku psyyken puolustuskeino...
[/quote] se on sama kun nää ylpeet ja rasittavat naiset sanoo, että miehet pelkää niitä.

Vierailija
33/38 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi. Olen paremman näköinen.

En kadehdi hänessä kyllä mitään muutakaan: olen esimerkiksi korkeasti koulutettu ja elämässäni on kaikki palikat kohdallaan.

Vierailija
34/38 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on jalat pulskistunu.. eli en

Vierailija
35/38 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot ok, ei kauniit mutta ei rumatkaan.
Aikamoinen patukka, en löydä vyötäröä??
Rumat leimat ja noin ohuet hiukset ei näytä hyvältä pitkinä. Enpä näe aihetta kateuteen.

Mutta jos rakastuisin ihmiseen, voisin silti ottaa hänet. Kielenkäyttö ja asenne viittaa siihen, että näinkään ei kävisi. :)

N34, bi

Vierailija
36/38 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti.. Ei. Tykkään enemmän itseni ulkonäöstä. :-)

Vierailija
37/38 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kropan voisin ottaa pienemmillä tisseillä ja ilman tatskoja. Kasvoja en.

Vierailija
38/38 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Naamasta ihan nätti, mutta kummallisen persjalkainen jopa erittäin korkeat kengät jalassa. Tyyli omaan makuuni horomainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan