Mikäköhän mua vois vaivata? Hiukset katkeilee, säärikarvat tummuneet..
Hiukset katkeilee isoina kasoina ja säärikarvat on nykyään osittain pikimustia. Viimeisen vuoden aikana oon kärsinyt myös matkapahoinvoinnista ja tuntuu että mustelmia on jaloissa jatkuvasti. Jotenkin tuntuu ettei kroppa oo kunnossa mutten yhtään tiedä mikä vois olla vialla.
Terveyskeskuksessa kävin mut ku oirèet näin pieniä niin ei ottanut tosissaan.. ihan ymmärrettävää.
Turvaudun siis teihin jos joku keksis mitä tää vois olla? Jonkun vitamìinin puutetta?
T. 30v, norm.painoinen nainen.
Kommentit (9)
vanheneminen. Naishormonitasot tipahtavat alas niin että humpsahtaa. Sen vuoksi harvalla vanhemmalla naisella on pitkät hiukset kun ei ne näytä enää niin hyviltä; latvat haaroittuvat ja ohkaiset kun mitkä. ja se puolestaan saa muun kehonkarvoituksen rehevöitymään naisilla ukääntyessä kun mieshormonitasot nousevat naishormonitasojen laskiessa.
T. n38 kokenut saman aikoinaan, relaa ei siihen kuole vaikka keho muuttuu vanhenemisen myötä :)
Mites rauta-arvot? Pyydä ottaa laajempi rautaverikoe.
Mulla on noita oireita ollut aina ja on prolaktinooma. Onko päänsärkyä ja/tai kuukautiset epäsäännölliset? Joltain hormonaaliselta ongelmalta vaikuttaa.
Jos hiukset katkeilee niin se on vain merkki huonokuntoisista hiuksista. On jokin yleinen harhaluulo että hiukset "elävät", ne on vain keratiinia, kuollutta jotka eivät mitään esim ravintoaineita saa sen jälkeen kun päänahasta puskevat ulos. Jos lähtevät juuresta, voisi epäillä kilpparia.
Onko ruokavaliosi vähähiilihydraattinen? Googleta!
Ootko jättänyt hormonaalisen ehkäisyn pois viime aikoina?
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:37"]
Kilpirauhanen?
[/quote]Kilpirauhasen vajaatoiminta minullekin tuli mieleen.
Kilpirauhanen?