Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mitään tehdä, jos instassa oma kuva "varastetaan"?

Vierailija
04.08.2015 |

Siis pari minuuttia oman kuvani julkaisun jälkeen joku muu julkaisee saman kuvan samoilla hashtageilla, kuvassa tosin taisi olla filtteri, jota minulla ei ollut. Ärsyttävää, vaikka niinhän se taitaa olla, että kuvien kaikki oikeudet menettää, kun ne julkaisee instagramissa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, mutta ihmisen tulisi syödä paljon salaattia (Puolet Lautasesta)

Vierailija
2/10 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se filtterikään ollut eri kuin omani, joten ihan identtinen sama kuva kuvatekstineen...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi muuten etsiä instassa omia varastettuja kuvia yhtä helposti kuin googlen kuvahaulla?

Vierailija
4/10 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä tuosta etsimisestä muuten, itse huomasin sattumalta, kun kuva oli kopioitu tägeineen päivineen ja etsin huvikseni tällä tägillä kuvia pari minuuttia julkaistuani omani. Sekin ärsyttää, ettei tunnin päästä näe enää, kumman kuva oli ensin, koska molemmissa lukee vain "1h", kun tämä toinen on julkaistu vain muutama minuutti omani jälkeen.

Anteeksi vuodatus.

Vierailija
5/10 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa tälle kopioijalle viestiä? Ja pyytää poistamaan kuva?

Vierailija
6/10 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up! Viestiä on laitettu ts. kommentoitu kuvaan, saa nähdä miten reagoidaan (jos mitenkään...) Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Ilmeisesti aika yleinen ongelma instagramissa.

Ap

Vierailija
7/10 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ongelmasi jos vietät aikaasi jossain vammaisessa intässä. Teinimesta!

Vierailija
8/10 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8:lle tiedoksi, että instagramissa on myös paljon ihan huippuvalokuvaajia. Se riippuu niin siitä, ketä seuraat.

Vierailija
9/10 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut vielä samaa ongelmaa, mutta seuraan monia taidekuvaajia, jotka on kärsineet tosta ja jopa siitä, että jatkuvasti heidän kuvia kopioidaan tietyille tileille. Eipä sille muuta voi kuin kommentoida ja ilmiantaa kuvaa, mutta tosi harvoin se johtaa mihinkään. Monet on kertoneet ottaneensa yhteyttä myös instagramin "toimitukseen" (mikä se nyt onkaan), mutta ei sekään ole auttanut. Pitää olla kunnon todisteet, että kuva on just sun, eikä sen toisen. Kolme mun seuraamaa käyttäjää lopetti ongelman takia ja kaksi poisti kaikki kuvansa ja latasi uudet kuvat aina vesileiman kanssa.

Vierailija
10/10 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:26"]8:lle tiedoksi, että instagramissa on myös paljon ihan huippuvalokuvaajia. Se riippuu niin siitä, ketä seuraat.
[/quote]

Ja päivät kuluvat rattoisasti tuijotellen kuvia. Netissä. Tsiisus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä