Ihmiskunnan henkinen värähtelytaso on noussut
Mutta pimeyden voimien edustajilla on rajattomasti rahaa käytössä. He pyrkivät laskemaan ihmisten värähtelytasoa pitämällä ihmiset jatkuvan pelon vallassa. Sillä pimeyden edustajat eivät voi täällä elää, jos ihmiskunnan värähtelytaso nousee vielä korkeammaksi. Tässä on kyse sodasta henkisellä tasolla - pimeys vastaan valo. Nyt on tosi kysymyksessä. Viimeiset pari vuotta on ollut käynnissä todellinen hyökkäys meitä vastaan ja se vain muuttuu rajummaksi. He ovat nyt vahvoilla, mutta pysykää rauhallisina ja rukoilkaa valoa maan päälle. Tämä on tehokkain keino, mikä meillä on. Pimeys ei voita valoa, mutta meidän pitää rukoilla Jumalaa ja pyytää lisää valoa ihmiskunnan värähtelytason nostamiseksi.
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Olisi todella kiva liittyä yhteismeditaatioon rauhan ja rakkauden puolesta. Joukossa on voimaa. Yhteistyöllä se sujuu.
Sama, harmi kun en noita appeja voi ladata mistä ylempänä oli linkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo juttu on että pimeyden voimilla rajattomasti rahaa??
Ku ne on kehittäny sen ja omistaa pankit ym
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi todella kiva liittyä yhteismeditaatioon rauhan ja rakkauden puolesta. Joukossa on voimaa. Yhteistyöllä se sujuu.
Kävin vilkaisemassa, mutta näytti olevan enemmän jotain meditaatioteemaa liukuvalle ajanjaksolle, jos ymmärsin oikein. Olisi mulle sopivampi joku tietylle kellon lyömälle sovittu yhteen asiaan keskittyvä visiointi.
Muutenkin olisi ihanaa jos löytyisi sellainen oma yhteisö, jossa näistä asioista voisi puhua. Mulla on ollut ns. yliluonnollisia kokemuksia ja näkyjä, joista haluaisin pohtia mitä tarkoittavat. Yritin ev.lut kirkon pastorin kanssa jutella, mutta hän näytti pelästyvän juttujani. Pitäisi löytää joku oikeasti henkimaailmaan uskova uskonnon taho :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki new age on sielunvihollisen taitavaa eksytystä.
Lukuvinkki kaikille aiheesta kiinnostuneille ja erityisesti niille jotka ovat menneet mukaan new ageen ja/tai lukeneet vain vähän aiheesta:
Aila Ruoho: Henkisyyden harhapoluilla
Jos on itse mukana tai lukenut vain pari kirjaa, ei näe isompaa kuvaa ja skenen kestämättömiä ristiriitaisuuksia. Tuo kirja valaisee skeneä todella hyvin.
Olen lukenut kyseisen kirjan.
Kannattaa oppia erottamaan toisistaan skene ja ikiaikainen, intuitiivinen todellisuutemme. Intuitio ei kärsi ristiriidoista.
Kyllä nuo intuitio- ja ikuisuusjutut on ihan siellä new age -skenen sisällä, ei sen ulkopuolella.
Vähän ehkä köyhdyttävää liittää asiat ideologioihin ja lähteä muodostaan niistä käsitystä sitä kautta. Intuitio ja ikuisuus (ja tosi moni muu käsite) voi olla aivan itsellisiä asioita olematta osa ideologiaa
Sä puhuit ideologioista, en mä. No en kyllä oo ihan varma mitä alunperin tarkoitit mutta kuulosti siltä että sulla olisi omasta mielestä taito erottaa "valon" ja pimeyden henkiolennot toisistaan. Ehkä mä tulkitsin väärin. En tiedä, kerro toki ja silleen avoimesti ja selkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko seuranneet Schumann resonanssia viime aikoina? Onko ollut muutoksia tuon Ukrainan tilanteen myötä?
(Tarkistusviesti tälle viestille muutes 333, joka yhdistetään Jeesukseen, Buddhaan ja muihin ascended mastereihin)
Kiva vetää erilliset uskonnot vaan mukaan samaan höpöhöpöön. Keksisitte jotain omia juttuja ettekä vaan varastaisi toisilta.
Ei tähän oo vedetty mukaan uskontoja, vaan ne henkilöt, joiden oppien mukaan uskonnot on perustettu. Jotku näkee Jeesuksen ja Buddhan henkisinä opettajina ja pitää heidän oppeja tärkeinä, mutta ei liiemmin perusta niistä uskonnoista jotka näistä henkilöistä on kehitelty.
Nämä tällaiset ihmiset poimivat muista uskonnoista sellaiset rusinat pullasta, mitkä heitä itseään miellyttää ja haluavat päästä helpolla.
"Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen."
Matt.7:13
Tavallaan asia ei ole noin. Jos otan tähän esimerkiksi kristinuskon kun se on mulle tutuin. Kristinuskohan perustuu raamattuun, johon on kirjattu muunmuassa Jeesuksen oppeja. Sen mukaan on sitten perustettu näitä erilaisia uskontokuntia, joissa ihmiset uskoo, rukoilee ja toimii yhdessä. Raamattua kuitenkin pystyy lukemaan ja tulkitsemaan ilman kirkkoa ja uskontoa, ja se on se mitä täällä tapahtuu. Rusinat otetaan kirjasta, johon on perustuu myös erilaisia uskontoja, eikä suoraan siittä uskonnosta.
Vaan kun ne rusinat poimitaan niistä Jeesuksen opetuksistakin.
Tarkoitatko, että Jeesuksen opetuksista jätetään huomioonottamatta sellaiset asiat, joita ei itse kyetä noudattamaan, tai ei haluta noudattaa? Näin varmaankin monesti on. Olisiko esimerkkejä tällaisista opetuksista? Vai tarkoitatko mahdollisesti jotain muuta?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin vilkaisemassa, mutta näytti olevan enemmän jotain meditaatioteemaa liukuvalle ajanjaksolle, jos ymmärsin oikein. Olisi mulle sopivampi joku tietylle kellon lyömälle sovittu yhteen asiaan keskittyvä visiointi.
Muutenkin olisi ihanaa jos löytyisi sellainen oma yhteisö, jossa näistä asioista voisi puhua. Mulla on ollut ns. yliluonnollisia kokemuksia ja näkyjä, joista haluaisin pohtia mitä tarkoittavat. Yritin ev.lut kirkon pastorin kanssa jutella, mutta hän näytti pelästyvän juttujani. Pitäisi löytää joku oikeasti henkimaailmaan uskova uskonnon taho :D
:D
Kuulin, että kirkon papeissa on jopa ateisteja.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko seuranneet Schumann resonanssia viime aikoina? Onko ollut muutoksia tuon Ukrainan tilanteen myötä?
(Tarkistusviesti tälle viestille muutes 333, joka yhdistetään Jeesukseen, Buddhaan ja muihin ascended mastereihin)
Kiva vetää erilliset uskonnot vaan mukaan samaan höpöhöpöön. Keksisitte jotain omia juttuja ettekä vaan varastaisi toisilta.
Ei tähän oo vedetty mukaan uskontoja, vaan ne henkilöt, joiden oppien mukaan uskonnot on perustettu. Jotku näkee Jeesuksen ja Buddhan henkisinä opettajina ja pitää heidän oppeja tärkeinä, mutta ei liiemmin perusta niistä uskonnoista jotka näistä henkilöistä on kehitelty.
Nämä tällaiset ihmiset poimivat muista uskonnoista sellaiset rusinat pullasta, mitkä heitä itseään miellyttää ja haluavat päästä helpolla.
"Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen."
Tavallaan asia ei ole noin. Jos otan tähän esimerkiksi kristinuskon kun se on mulle tutuin. Kristinuskohan perustuu raamattuun, johon on kirjattu muunmuassa Jeesuksen oppeja. Sen mukaan on sitten perustettu näitä erilaisia uskontokuntia, joissa ihmiset uskoo, rukoilee ja toimii yhdessä. Raamattua kuitenkin pystyy lukemaan ja tulkitsemaan ilman kirkkoa ja uskontoa, ja se on se mitä täällä tapahtuu. Rusinat otetaan kirjasta, johon on perustuu myös erilaisia uskontoja, eikä suoraan siittä uskonnosta.
Tarkoitatko, että Jeesuksen opetuksista jätetään huomioonottamatta sellaiset asiat, joita ei itse kyetä noudattamaan, tai ei haluta noudattaa? Näin varmaankin monesti on. Olisiko esimerkkejä tällaisista opetuksista? Vai tarkoitatko mahdollisesti jotain muuta?
Eri
Kyllä. Esim.
"Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani." Joh.14:6
Siinä mennään harhaan, kun kuvitellaan tien Jumalan luo koukkaavan eckharttollejen yms. eksyttäjien kautta. Ja kuten ketjussa on tullut jo ilmi, niin näiden new age -tyyppien keskuudessa vallitsee ylimielisyys, tekopyhyys ja hengellinen narsismi. Ovat kuin Jeesuksen ankarasti tuomitsemat fariseukset Raamatussa.
"Joka itsensä korottaa, se alennetaan, ja joka itsensä alentaa, se korotetaan."
Luuk.14:11
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EriKyllä. Esim.
"Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani." Joh.14:6
Siinä mennään harhaan, kun kuvitellaan tien Jumalan luo koukkaavan eckharttollejen yms. eksyttäjien kautta. Ja kuten ketjussa on tullut jo ilmi, niin näiden new age -tyyppien keskuudessa vallitsee ylimielisyys, tekopyhyys ja hengellinen narsismi. Ovat kuin Jeesuksen ankarasti tuomitsemat fariseukset Raamatussa.
"Joka itsensä korottaa, se alennetaan, ja joka itsensä alentaa, se korotetaan."
Luuk.14:11
Eckhart tollen kautta ei kristinuskon mukaisen taivaan isän luokse pääsekkään, mutta sitä kautta sinne tuskin kukaan on menossakaan. Jumala käsitteenä merkitsee eri ihmisille eri asioita, jotkut pitää sitä yksinkertaisesti maailmankaikkeutta ylläpitävänä voimana joka vaikkapa läsnäoloa harjoittaessa on aistittavana. Raamattu on kirja, kirjalla on yhtä monta tulkintaa kuin on lukijaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Ei kyllä tule mieleen sellaista Jeesuksen oppia joka olis syytä jättää huomioimatta. Raamatussa on sellaisia kehoituksia tai "oppeja" jotka jätän noudattamatta, mutta ne ei oo suoraan Jeesukselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ku ne on kehittäny sen ja omistaa pankit ym
Osuuspankkia ei ainakaan!!
Minä usko taas eritavalla ja minun uskoakseni asiat eivät ole nousussa eivätkä laskussa vaan suunnilleen samana kokonaisuudessaan. Yhäti on paljon: pinnallisuutta, ahneutta, rahan valtaa, himoja, väkivaltaa, h u o r u u t t a, valta pelaamista (poliitikot ja kansa), itsekkyyttä, jnejne jotka ei nosta värähtely tasoja ihmisilla ainakaan älykkyyteen ja moraaliin, jota minä pidän korkeamman värähtelyn tasona.
Vierailija kirjoitti:
Tähän asti jokainen tapaamani "värähtelytasoista" puhuvan ihminen on ollut aivan s****nan täynnä itseään. Jos sen kanssa julkeaa olla mistään eri mieltä tai edes epäileväinen, niin johan alkaa parhaimmillaan tulla hänelle henkimaailmasta tietoa minun edellisistä elämistäni, joissa olen tehnyt vaikka mitä hirveyksiä.
Lisäksi MINUN epäilyni aiheuttaa HÄNELLE pahaa... siis oma ajatteluni on väkivaltaa häntä kohtaan. Värähtelytasoni on silloin luonnollisesti matalampi kuin hällä ja aurassakin jotain vinossa...
Super ikävää porukka, joka on aina valmiina sanomaan vaikka mitä hirveyksiä toisesta ihmisestä sen oman "pyhyytensä" suojista.
Tää on just tätä!!! Itsensä valotyöntekijöiksi ja ylipapittariksi ylentäneet hörhöt ottavat vielä maksunkin "mentoroinnistaan" ja "opastuksestaan".
Mielenterveysongelma tollasilla on, ja pahoja!
Tosiaan jos olet eri mieltä tuollaisesta huuhaasta niin olet "kiusaaja" ta muuten vaan alempana henkisen kehityksen portailla.
Vierailija kirjoitti:
Eliitti
Vierailija kirjoitti:
Minä usko taas eritavalla ja minun uskoakseni asiat eivät ole nousussa eivätkä laskussa vaan suunnilleen samana kokonaisuudessaan. Yhäti on paljon: pinnallisuutta, ahneutta, rahan valtaa, himoja, väkivaltaa, h u o r u u t t a, valta pelaamista (poliitikot ja kansa), itsekkyyttä, jnejne jotka ei nosta värähtely tasoja ihmisilla ainakaan älykkyyteen ja moraaliin, jota minä pidän korkeamman värähtelyn tasona.
Tätä on vieläkin paljon.
Mistä värähtelytason nousun huomaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän asti jokainen tapaamani "värähtelytasoista" puhuvan ihminen on ollut aivan s****nan täynnä itseään. Jos sen kanssa julkeaa olla mistään eri mieltä tai edes epäileväinen, niin johan alkaa parhaimmillaan tulla hänelle henkimaailmasta tietoa minun edellisistä elämistäni, joissa olen tehnyt vaikka mitä hirveyksiä.
Lisäksi MINUN epäilyni aiheuttaa HÄNELLE pahaa... siis oma ajatteluni on väkivaltaa häntä kohtaan. Värähtelytasoni on silloin luonnollisesti matalampi kuin hällä ja aurassakin jotain vinossa...
Super ikävää porukka, joka on aina valmiina sanomaan vaikka mitä hirveyksiä toisesta ihmisestä sen oman "pyhyytensä" suojista.
Tää on just tätä!!! Itsensä valotyöntekijöiksi ja ylipapittariksi ylentäneet hörhöt ottavat vielä maksunkin "mentoroinnistaan" ja "opastuksestaan".
Mielenterveysongelma toll
Aika kauan tämä demonisointi on jatkunut. Kaikki eivät tee työtä valheellisesti ja rahan takia.
Vierailija kirjoitti:
Yksittäisen ihmisenkö?
Hän on tasapainossa ja onnellinen eikä tee pahaa kenellekään, auttaa muita, on ymmärtäväinen, fiksu etc.
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että tilille tulee aika vähän rahaa per kuukausi.
Köyhä alkaa nähdä omistamisen pahana ja työttömyyden äärimmäisen henkistymisen aikana, henkistymisen, joka ohittaa muiden ja koko muun ihmiskunnan kehityksen.
Työssäkäyvä keskiluokka on kovasti värähtele, koska...