miten laitat hiuksiasi?
niin, eli mitä teet hiuksillesi arkisin? lomalla tai töissä ollessa =)
Kommentit (17)
Lettiä, nutturaa, ponihäntää, vapaana.. olen laiska käyttämään mitään muotoilutuotteita ja kihartimia, niin näillä mennään.
pesen joka toinen päivä, lomalla joka kolmas. annan kuivua melkein kuivaksi. laitan muotovaahtoa ja papiljotit päähän. annan olla about tunnin ja sitten otan pois. helppoa =)
No yleensä vedän ne tiukalle solmunutturalle tai tai teen otan etuhiukset nutturalle ja taakse jätän irti. Joskus on pelkkä ponnari. Auki en pidä kun ovat niinhalvatun pitkät...
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 22:24"]
Lettiä, nutturaa, ponihäntää, vapaana.. olen laiska käyttämään mitään muotoilutuotteita ja kihartimia, niin näillä mennään.
[/quote]
miten teet nutturan? kuinka perusteellisesti? onko väriä/raitoja?
Kiinni ja ylös, eli letille ja/tai nutturalle. Joskus ponnari. Harvoin auki. Mitään pikkumyyotsanutturoita ei ikinä.
Riippuu ihan kelistä ja ilmankosteudesta. Kihartuu nimittäin tai sitten ei. Laitan suihkun jälkeen aina 1-2 eri jätettävää ja muotovaahtoa, riippuen haluanko sileyttä vai kosteutta vai mitä. Hiukseni pörröttää helposti. Variaatiot:
- ponkkari joko hiukset kiharalla tai suoristettuna
- auki, joko suoristettuna tai kiharalla, föönattuna ilmavaksi tai kuivunut itse
- french twist
- jakauksia ympäri päätä, millon missäkin
- pinnejä
Käytän lakkaa, hiuspuuteria, hiusvahaa ja suolasihketta, miten sattuu tarvitsemaan ja mitä jälkeä haluankaan. Hiukset harteille, sivuotsis.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:09"]
Riippuu ihan kelistä ja ilmankosteudesta. Kihartuu nimittäin tai sitten ei. Laitan suihkun jälkeen aina 1-2 eri jätettävää ja muotovaahtoa, riippuen haluanko sileyttä vai kosteutta vai mitä. Hiukseni pörröttää helposti. Variaatiot:
- ponkkari joko hiukset kiharalla tai suoristettuna
- auki, joko suoristettuna tai kiharalla, föönattuna ilmavaksi tai kuivunut itse
- french twist
- jakauksia ympäri päätä, millon missäkin
- pinnejä
Käytän lakkaa, hiuspuuteria, hiusvahaa ja suolasihketta, miten sattuu tarvitsemaan ja mitä jälkeä haluankaan. Hiukset harteille, sivuotsis.
[/quote]
wau, kuulostaa hyvältä :)
Pesen aamuisin, otan föönin ja kuivaan pää alaspäin. Vähän suihkin hiuslakkaa.
Arkisin töissä hiukset on korkealla ponnarilla suoristettuna tai nutturalla.
Kotona yleensä vetäisen sotkunutturan vaan!
Jos on jotain erikoisempaa menoa tai ihmisten ilmoille arkena suoristan hiuksia (ovat taipuisat) ja vaihdan jakausta milloin mitenkin että saan vaihtelua.
Muistan toki suihkuttaa lämpösuojaa, sipaista silkkitippoja ja suihkauttaa hiuslakkaakin (:
Pesen joka toinen ilta Lushin palashampoolla, kampaan ja annan kuivua. Aamulla kampaan ja sepä siinä. Hiukset ulottuu nyt hiukan alle korvien, kasvatus käynnissä (ellei ala taas hiustenlähtö).
Värjäytän n. 2kk välein. Pesen hiukset n. 3 päivän välein. Pesun jälkeen harjaan ja sitten kihartimella hieman kiharran hiuksia alaspäin. jottai kohoavat ja hieman isoa kiharaa. Puolipitkä tukka. Käytän lämmönsuoja-ainetta ennen kiharrusta ja sitten kiharruksen jälkeen asettelen kiharat käsin tai harjalla, että ovat luonnollisen näköiset ja suihkautan lakkaa. Tukka pysyy siistinä useita päiviä, kun mulla ei rasvoitu. Seuraavana päivänä ei tarvi pestä vaan aamulla tukka on yleensä siisti ja vain harjaan ja ehkä lisään lakkaa.
Suolasuihke tuuheuttaa. Meillä äidin ja pojan 11vakituote. Äiti tekee kiharoita työaamuina sillä Babylissin automaattivempaimella.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:24"]
Mitä suolasuihkw tekee
[/quote]
eikö siitä tule sellainen "surffitukka"
Pesen toisinaan. Hirveä vaiva, ei viittis. Olen harkinnut sampoosta luopumista.