Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukaan käyttänyt Grimasin meikkejä?

Vierailija
04.08.2015 |

Ajattelin tilata huomena niitä. Vinkkinä muille, et ne on tosi halpoja ja ammattilaiset käyttää myös! Tosin käyttänyt en oo.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt, kun pidin kasvomaalauskursseja ja tein niitä itse. Todella laadukkaita, pysyivät loistavasti eikä arimmallekaan iholle tullut yliherkkyysreaktioita tms. Värit upeat ja puhtaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu.Luomivärit hyviä.Käytän tätö merkkiä,mutta en esim.meikkivoidetta,se on rasvaväri.Kysymyksiä?

Vierailija
4/6 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grimasilla on myös nestemäinen meikkivoide tuon nelosen mainitseman rasvavärin lisäksi. Ei mikään kovin kummoinen, toki hinta-laatu-suhteeltaan ihan hyvä. Erikoisuutena se, että vaalein sävy on TODELLA vaalea. Siis melkein valkoinen. Olen itse hyvin kalpea ja valitsin sokkona vaaleimman sävyn kuten kaikissa muissakin merkeissä, lopputulos oli melko koominen.

Vierailija
5/6 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan sen cream make- up:n varjostusväriksi ja korostuaväriksi. Toivottavasti toimii sekaiholla

Vierailija
6/6 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grimasin luomivärit hyviä ja naamiojutuissa ne rasvavärit.Nestemäinen ei mulle tuttu (oon 4).Muut meikit,kynät,huulipunat yms.perussettiä.Myös Kryolan on hyvä merkki.