Kukaan käyttänyt Grimasin meikkejä?
Ajattelin tilata huomena niitä. Vinkkinä muille, et ne on tosi halpoja ja ammattilaiset käyttää myös! Tosin käyttänyt en oo.
Kommentit (6)
Olen käyttänyt, kun pidin kasvomaalauskursseja ja tein niitä itse. Todella laadukkaita, pysyivät loistavasti eikä arimmallekaan iholle tullut yliherkkyysreaktioita tms. Värit upeat ja puhtaat.
Juu.Luomivärit hyviä.Käytän tätö merkkiä,mutta en esim.meikkivoidetta,se on rasvaväri.Kysymyksiä?
Grimasilla on myös nestemäinen meikkivoide tuon nelosen mainitseman rasvavärin lisäksi. Ei mikään kovin kummoinen, toki hinta-laatu-suhteeltaan ihan hyvä. Erikoisuutena se, että vaalein sävy on TODELLA vaalea. Siis melkein valkoinen. Olen itse hyvin kalpea ja valitsin sokkona vaaleimman sävyn kuten kaikissa muissakin merkeissä, lopputulos oli melko koominen.
Tilaan sen cream make- up:n varjostusväriksi ja korostuaväriksi. Toivottavasti toimii sekaiholla
Grimasin luomivärit hyviä ja naamiojutuissa ne rasvavärit.Nestemäinen ei mulle tuttu (oon 4).Muut meikit,kynät,huulipunat yms.perussettiä.Myös Kryolan on hyvä merkki.
Up