Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sossupummiksi haukkujat

Vierailija
04.08.2015 |

Minua on monesti haukuttu sossupummiksi koska olen ollut nyt muutaman vuoden työtön. Huvittavaa sinänsä koska en edes tällä hetkellä saa sossusta mitään. Kelasta saan asumistukea ja työmarkkinatukea. Samalla voitaisiin sanoa sossupummeiksi sitten opiskelijoita koska hekin saa kelasta rahaa. Tai oikeastaan kaikkia jotka käyttää verorahoilla maksettua julkista terveydenhuoltoa. Minusta ainakin hyvä että yhteiskunnassa on jokin turvaverkko kun jää työttömäksi. Taitaa olla nämä sossupummi ja loinen haukkujat niitä entisiä koulukiusaajia yläasteella. Niin vitun urpoja kun ovat. Ottakaa ensin edes selvää vittu mitä sossupummi tarkoittaa. Joo ei mulla muuta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat sossupummit on lapsiperheet. Nehän saa lapsilisiä vaikka jokaisen pitäisi kyetä elättämään lapsensa ihan itse.

Vierailija
2/4 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sossupummi-nimittely on kai saanut alkunsa siitä, kun jotkut ihan oikeasti loisivat toimettomina valtion rahoilla.

Idiooteimmat sitten yleistävät jokaisen sossua joskus tarvinneen pummiksi.

Ei voi kuin toivoa, että noille törpöille käy joskus niin, että joutuvat itse hakemaan toimeentulotukea, niin ymmärtävät mistä siinä useimmille on oikeasti kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:05"]Tuo sossupummi-nimittely on kai saanut alkunsa siitä, kun jotkut ihan oikeasti loisivat toimettomina valtion rahoilla.

Idiooteimmat sitten yleistävät jokaisen sossua joskus tarvinneen pummiksi.

Ei voi kuin toivoa, että noille törpöille käy joskus niin, että joutuvat itse hakemaan toimeentulotukea, niin ymmärtävät mistä siinä useimmille on oikeasti kyse.
[/quote]
Minä määrittäisin sossupummin henkilöksi joka tarkoituksen mukaisesti elää yhteiskunnantuilla. Opiskelu ja työ ei kiinnosta. Mielummin ryypätään tai pelataan tietokoneella. Näitä on nuorissa ja vanhemmissakin mutta suurinosa työttömistä ei tähän ryhmään kuulu. Aika harva oikeasti tyytyy siihen elintasoo mitä työttömänä saa. Suurinosa työttömistäkin pyrkii päässä elämästä eteenpäin kuten työllistyä.
Ap

Vierailija
4/4 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin loinen! SSS hallitus pistää loiset kuriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä