Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisitkö tämän miehen?

Vierailija
04.08.2015 |

Eli ollaan oltu yhdessä päälle 4 vuotta ja nyt noin vuoden aikana lähes kaikki asiat ovat olleet v*tun vaikeita. Näen kavereitani=ongelma vs. hän näkee kavereitaan=normaalia. En halua seksiä=pihtaan aina vs. hän ei halua seksiä=täysin normaalia, että ei aina haluta. Näitä voisin jatkaan maailman ääriin.. Lisäksi usein hän ei tekstaa minulle mitään koko päivänä, eikö häntä kiinnosta? Kun yritän asioista keskustella, haastan kuulemma riitaa.. HUOH!! Ennen mies oli niin huomaavainen ja ajattelevainen ja asioiden hoitaminen yhdessä sujui ongelmitta. Nyt en enää tiedä mitä tehdä, kun jokaikinen keskustelu ajautuu riidaksi... Edelleen on kuitenkin myös niitä päiviä, kun hän on se ihana oma itsensä. Asioista puhuminen ei kuitenkaan onnistu edes niinä päivinä, koska sehän on riidan haastamista.. Olemme siis molemat yli 20-vuotiaita ja kihloissa. Mitä mieltä olette?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ette sovi toisellenne ollenkaan. Vois myös sanoa, että miehesi on keskenkasvuinen kakara!

Vierailija
2/23 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko yhdessä? Onko mies mustasukkainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lovestoori teillä! Pidä kiinni tuosta timantista, on se niin suloisen kuuloinen! Voin vain kuvitella, miten rakastava se on kymmenen vuoden päästä. Niin kade! D:

Vierailija
4/23 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:05"]No ette sovi toisellenne ollenkaan. Vois myös sanoa, että miehesi on keskenkasvuinen kakara!
[/quote]
Voi olla, että mies ei vain osaa käsitellä eikä ilmaista tunteitaan, jonka takia negatiiviset tunteet ryöpsähtävät kerralla huonona päivänä. Ehkä hän on masentunut? Ei se välttämättä tarkoita, että olisi keskenkasvuinen kakara.

Vierailija
5/23 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä jo lähtisin....mies ei vaan jaksa tai halua panostaa suhteeseen ja siksi se ei enää toimi.

Vierailija
6/23 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:06"]

[/quote]

Ei asuta yhdessä. En tiedä, mitään aihetta siihen ei ole, mutta etenkin juuri baari-illat kavereiden kanssa aiheuttaa ongelmia.. (Ja tarkennukseksi: olen käynyt vuoden sisään 3 kertaa baarissa.) Syyksi hän sanoo sen, että hän ei halua mun alkavan ravata baareissa, kuten hänen ex-tyttöystävä alkoi..

Vierailija
7/23 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:13"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:05"]No ette sovi toisellenne ollenkaan. Vois myös sanoa, että miehesi on keskenkasvuinen kakara! [/quote] Voi olla, että mies ei vain osaa käsitellä eikä ilmaista tunteitaan, jonka takia negatiiviset tunteet ryöpsähtävät kerralla huonona päivänä. Ehkä hän on masentunut? Ei se välttämättä tarkoita, että olisi keskenkasvuinen kakara.

[/quote]

Niin no hyviä päiviä ei juuri olekaan.. Lisäksi hän viettää nykyään jatkuvasti aikaa kavereidensa kanssa ja joka kerta, kun ollaan sovittu jotain se peruuntuu tai vaihtuu siihen, että tyyliin korjataan hänen autoaan. Yötä yhdessä vietämme nykyään vain noin kerran 2 kuukaudessa. Silti joka kerta, kun kysyn hänetä että missä mennään, hänen mukaansa mikään ei ole muuttunut ja rakastaa edelleen mua ihan yhtä paljon. MITÄ?! Joko mä oon helvetin tyhmä tai en muuten vaan tajua, että missä se rakkaus näkyy.. En tosiaan tiedä mitä pitäis tehdä, koska hän ei tunnu näkevän syytä erolle.. Kaveritkin alkanu patistaan mua eroon siitä.

Vierailija
8/23 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:21"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:05"]No ette sovi toisellenne ollenkaan. Vois myös sanoa, että miehesi on keskenkasvuinen kakara! [/quote] Voi olla, että mies ei vain osaa käsitellä eikä ilmaista tunteitaan, jonka takia negatiiviset tunteet ryöpsähtävät kerralla huonona päivänä. Ehkä hän on masentunut? Ei se välttämättä tarkoita, että olisi keskenkasvuinen kakara.

[/quote]

Niin no hyviä päiviä ei juuri olekaan.. Lisäksi hän viettää nykyään jatkuvasti aikaa kavereidensa kanssa ja joka kerta, kun ollaan sovittu jotain se peruuntuu tai vaihtuu siihen, että tyyliin korjataan hänen autoaan. Yötä yhdessä vietämme nykyään vain noin kerran 2 kuukaudessa. Silti joka kerta, kun kysyn hänetä että missä mennään, hänen mukaansa mikään ei ole muuttunut ja rakastaa edelleen mua ihan yhtä paljon. MITÄ?! Joko mä oon helvetin tyhmä tai en muuten vaan tajua, että missä se rakkaus näkyy.. En tosiaan tiedä mitä pitäis tehdä, koska hän ei tunnu näkevän syytä erolle.. Kaveritkin alkanu patistaan mua eroon siitä.

[/quote]

Ettekö asu siis yhdessä?

Vierailija
9/23 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit voit tehdä  omat johtopäätöksesi ja ilmoittaa poikkikselle että meette jatkossa eri teitä. Parikymppinseä on liian nuori sitoutumaan ei -toimivaan suhteeseen eikä  kontrollointi ole rakkautta.Eikä myöskään kaksoisstandardi jonka mukaan poikkis saa nähdä kavereitaa ja tyttis ei.

Vierailija
10/23 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
11/23 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin tuollaisen heti.

Vierailija
12/23 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:35"]

[/quote]

[/quote]

Ettekö asu siis yhdessä?

[/quote]

Ei asuta yhdessä.

Vierailija
13/23 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:35"]

[/quote]

[/quote]

Ettekö asu siis yhdessä?

[/quote]

Ei asuta yhdessä.
[/quote] No sittenhän se on helpompi jättääkin.

Vierailija
14/23 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää vain jos voisit kuvitella meneväsi hänen kanssaan naimisiin NYT. 

Vierailija
15/23 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:06"]

[/quote]

Ei asuta yhdessä. En tiedä, mitään aihetta siihen ei ole, mutta etenkin juuri baari-illat kavereiden kanssa aiheuttaa ongelmia.. (Ja tarkennukseksi: olen käynyt vuoden sisään 3 kertaa baarissa.) Syyksi hän sanoo sen, että hän ei halua mun alkavan ravata baareissa, kuten hänen ex-tyttöystävä alkoi..
[/quote] Idiootti jätkä, se fuulaa nyt jotain??? Tai haluaa saada sut pysymään kotona, miks ette vii viettää yhdessä baari-iltoja? Kuulostaa epäkypsältä tyypiltä. Pistä vaihtoon, jos ei osaa huomioida sua oikein. Kyllä naisen täytyy tuntea olevansa huomioitu, ei siis pettynyt koko ajan tai yksin.

Vierailija
16/23 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:13"]

[/quote]

[/quote] Hei nyt kuuntelet itseä, etkä sitä jätkää! Tuo jätkä ei oo reilu sua kohtaan, pitää passissa kotona, mutta ei anna sille mitään. Jätä ehdottomasti se, ansaitset oikeanlaista huomiota, ei kannata olla tommosen kanssa joka saa surulliseksi, eikä huomioi ollenkaan.

Vierailija
17/23 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:40"]Sit voit tehdä  omat johtopäätöksesi ja ilmoittaa poikkikselle että meette jatkossa eri teitä. Parikymppinseä on liian nuori sitoutumaan ei -toimivaan suhteeseen eikä  kontrollointi ole rakkautta.Eikä myöskään kaksoisstandardi jonka mukaan poikkis saa nähdä kavereitaa ja tyttis ei.
[/quote] Jep ja jos ollaan ihastuneita ja rakastetaan toista, niin ei kohdella kyllä tuolla tavalla.

Vierailija
18/23 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa poika rassata jotain muutakin, kuin auton moottoreita. Sehän suorastaan välttelee sua. Nähdessänne kertoo rakastavansa ja pakenee paikalta kaveriensa kanssa baariin. Varmistaa vain sulta seksin tarvittaessa, silloin kun häntä itseään sattuu haluttamaan. Hyväksikäyttäjä se on, ei tuossa suhteessanne ole rakkautta eikä välittämistä nähtykään kuin ehkä vuosia sitten. Move on!

Vierailija
19/23 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin naisen joka juoruilee perheemme asioita AV/millekään muulle palstalle.

Vierailija
20/23 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaksoisstandardit tulee pysyvästi kuvioihin, on aika nostaa kytkintä. Jos toinen jatkaa nillittämistä, koko suhteesta on mennyt pohja, eli kumppaneiden tasa-arvoisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi