Ei ruman kannata kouluttautua ja mennä töihin
Ei tässä elämässä ole mitään järkeä jos olet ruma. Yhteiskunnan pohjasakkaa saavutuksista huolimatta
Kommentit (13)
Ainoastaan tyhmä ja ilkeä ihminen on ruma.
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan tyhmä ja ilkeä ihminen on ruma.
Kauniskin on heti vaan ruma jos on tyhmä ja ilkeä.
Eikö Mick Jagger ole saanut naisia?
Komeat ja kauniit kyllä pääsee helpommalla heidän ei tarvitse nähdä vaivaa, rumien tarvii kouluttautua ja taistella tiensä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Mick Jagger ole saanut naisia?
En usko että olis lohjennu hirveesti ilman bändiä
Ei kannata.
Onneksi jaksoin raahautua töihin vuosien syöpähoitojen ja elinsiirron jälkeen, niin pääsen maksamaan sinunkin elatuksestasi edes pienen osan. <3
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni kauniit pääsevät helpommalla, joten ruman nimenomaan täytyy kouluttautua päästäkseen töihin ja osaksi yhteiskuntaa. Työpaikalle voidaan sihteeri palkata ulkoisista syistä, mutta ruma lääkäri saa paikan siinä missä kauniskin, jos lääkäreistä on pula.
Miksi haluaisin edes olla osana tätä yhteiskuntaa? Ei ruman kannata
Mulla ihan sairaan ruma pärstä[niin mulle monet sanoneet] mutta kroppa kuin veistos, kannattaako silloin opiskella tai käydä töissä?.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ihan sairaan ruma pärstä[niin mulle monet sanoneet] mutta kroppa kuin veistos, kannattaako silloin opiskella tai käydä töissä?.[/quote only ans kasvottomana vois olla paras tienestihomma
Yhdistä rumuuteen vielä tyhmyys, niin eipä tarvii vaivautua. Turhaa energianhaaskausta pyrkiä opiskelemaan tai töihin.
Vierailija kirjoitti:
Komeat ja kauniit kyllä pääsee helpommalla heidän ei tarvitse nähdä vaivaa, rumien tarvii kouluttautua ja taistella tiensä.
Näin kun massana ajattelette ja toimitte niin lopputulos on se, että se komeaksi/kauniiksi luokiteltava saa koko elämänsä muilta kuraa niskaan ilman mitään selkeää syytä.
Työnantaja ei katso sinun pärstääsi, vaan sun ammattitaitoasi.
Erikseen ovat ne työt, joista joutuu ns. edustamaan tosi paljon ja olemaan esillä jopa joskus julkisesti.
Ei ole mitään väliä, millainen ulkonäkö on papilla, lakimiehellä, lääkärillä, sairaanhoitajalla, it-alan ihmisillä,
tervydenhoitajalla ja kenellekään muullakaan, joka toimii puhtaasti asiantuntijatyössä.
Samoin on eri alojen asentajien, leipureiden, tehtaassa työskentelevän ja lukuisissa muissa ammatteissa.
Bisnes duuneissa pitää kuitenkin ulkonäöstään huolehtia tavallista tarkemmin ja naisilla oltava aina sopiva pukeutuminen, kun on kyseessä suuret rahat ja suuret kaupat ja suuret bisnekset.
Eivät nuo suomalaisten suuryritysten mies johtajatkaan mitään komistuksia ole, mutta työnsä osaavat.
Ei ole mikään puolustus olla opiskelematta, sen takia että oma ulkonäkö ei itseään miellytä.
Mielestäni kauniit pääsevät helpommalla, joten ruman nimenomaan täytyy kouluttautua päästäkseen töihin ja osaksi yhteiskuntaa. Työpaikalle voidaan sihteeri palkata ulkoisista syistä, mutta ruma lääkäri saa paikan siinä missä kauniskin, jos lääkäreistä on pula.