Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla oli kannabis psykoosi

Vierailija
04.08.2015 |

Kysyttävää?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen satavarma, että sulla on canna bisbsygoosi.

Vierailija
22/44 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystäväni poltti kannabista ja hän luuli että silmiem takana on kamerat ja kaivoi silmät haarukalla päästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:57"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:56"]Mun lasten serkku jäi sille tielleen, nyt on lähes kasvin tasoisena suljetulla. Näkee harhoja ja pelkää, lääkityksen vähentäminen aiheuttaa hirveitä painajaisia. Nuori mies, 23v. Ei mitään elämää edessä. [/quote] siis hän kuoli?

[/quote]

Elossa, mutta aivan harhainen. Ei ole enää se sama henkilö kuin pari vuotta sitten. Omia ajatuksia ei ole, pelkää kokevansa jotain ja haluaa kokea jotain, ei keskittymiskykyä. Lääkittynä istuu vuoteellaan ja heijaa itseään puolelta toiselle ja kun lääkitystä yritetään vähentään, pakenee sängyn alle hirviöitä.

Vierailija
24/44 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:59"]Olen satavarma, että sulla on canna bisbsygoosi.
[/quote]
Joku tämmönen kätkyt kuolema han se oli.
Ap

Vierailija
25/44 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:57"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:56"]Mun lasten serkku jäi sille tielleen, nyt on lähes kasvin tasoisena suljetulla. Näkee harhoja ja pelkää, lääkityksen vähentäminen aiheuttaa hirveitä painajaisia. Nuori mies, 23v. Ei mitään elämää edessä. [/quote] siis hän kuoli?

[/quote]

Elossa, mutta aivan harhainen. Ei ole enää se sama henkilö kuin pari vuotta sitten. Omia ajatuksia ei ole, pelkää kokevansa jotain ja haluaa kokea jotain, ei keskittymiskykyä. Lääkittynä istuu vuoteellaan ja heijaa itseään puolelta toiselle ja kun lääkitystä yritetään vähentään, pakenee sängyn alle hirviöitä.
[/quote]
Joopa joo :D

Vierailija
26/44 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas ny mulle, et miten kannabista piikitetään?

Vierailija
27/44 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:01"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:57"] [quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:56"]Mun lasten serkku jäi sille tielleen, nyt on lähes kasvin tasoisena suljetulla. Näkee harhoja ja pelkää, lääkityksen vähentäminen aiheuttaa hirveitä painajaisia. Nuori mies, 23v. Ei mitään elämää edessä. [/quote] siis hän kuoli? [/quote] Elossa, mutta aivan harhainen. Ei ole enää se sama henkilö kuin pari vuotta sitten. Omia ajatuksia ei ole, pelkää kokevansa jotain ja haluaa kokea jotain, ei keskittymiskykyä. Lääkittynä istuu vuoteellaan ja heijaa itseään puolelta toiselle ja kun lääkitystä yritetään vähentään, pakenee sängyn alle hirviöitä. [/quote] Joopa joo :D

[/quote]

Juuri noin sanoo moni seurapössyttelijä, joka ei tajua (eikä suostu uskomaan), että todella huonolla tuurilla kannabis aiheuttaa jonkinlaisen jähmeyden lisäksi myös psykoosin, joka voi jatkua loppuelämän. Samalla osastolla on nuoria miehiä, jotka väittää, että ei se kannabis mitään vaikuta, mutta viina vaikuttaa. Siksi he ei juo.

Vierailija
28/44 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on usean kerran piikitetty terveyskekuksessa rokotteita. Tämän seurauksena en voi tartuttaa itseeni monia tauteja. Tekee luulosairastelunkin hankalammaksi. Miettikää, miten karsitte vapauksianne, ihmiset!

Vierailija
29/44 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kannabis voi psykoosiin tipauttaa, mutta kannabispsykoosi ei jatku kuin sen aikaa, kun kannabista on elimistössä. Samoin alkoholista johtuva psykoosi. 

Eri asia on, jos on taipumus psykoosiin ja kannabis vain laukaisee sen psykoosi-tilan. Tällöin hoitosuhde voi olla pitkä ja haastava, niinkuin missä tahansa psykoosissa.

Vierailija
30/44 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:01"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:57"] [quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:56"]Mun lasten serkku jäi sille tielleen, nyt on lähes kasvin tasoisena suljetulla. Näkee harhoja ja pelkää, lääkityksen vähentäminen aiheuttaa hirveitä painajaisia. Nuori mies, 23v. Ei mitään elämää edessä. [/quote] siis hän kuoli? [/quote] Elossa, mutta aivan harhainen. Ei ole enää se sama henkilö kuin pari vuotta sitten. Omia ajatuksia ei ole, pelkää kokevansa jotain ja haluaa kokea jotain, ei keskittymiskykyä. Lääkittynä istuu vuoteellaan ja heijaa itseään puolelta toiselle ja kun lääkitystä yritetään vähentään, pakenee sängyn alle hirviöitä. [/quote] Joopa joo :D

[/quote]

Juuri noin sanoo moni seurapössyttelijä, joka ei tajua (eikä suostu uskomaan), että todella huonolla tuurilla kannabis aiheuttaa jonkinlaisen jähmeyden lisäksi myös psykoosin, joka voi jatkua loppuelämän. Samalla osastolla on nuoria miehiä, jotka väittää, että ei se kannabis mitään vaikuta, mutta viina vaikuttaa. Siksi he ei juo.
[/quote]
No minä olen kohta 30 vuotta "pössytellyt" ja tunnen satoja muita harrastajia.Kukaan ei tunne ketään joka olisi saanut psykoosin.Joten mene sinä litkimään sitä viiniäsi vitun kermaperse.

Vierailija
31/44 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:56"]

Mun lasten serkku jäi sille tielleen, nyt on lähes kasvin tasoisena suljetulla. Näkee harhoja ja pelkää, lääkityksen vähentäminen aiheuttaa hirveitä painajaisia. Nuori mies, 23v. Ei mitään elämää edessä.

[/quote]

Mun tuttu ei ole koskaan käyttänyt huumeita ja on suljetulla. Toiset vain ovat taipuvaisempia mielenterveysongelmiin.

Vierailija
32/44 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tunnen huomattavan monta pössyttelijää, kymmeniä. Kaksi on käynyt psykoosissa. Molemmilla aiempaa mielenterveystaustaa, oireiluja jo kannabista käytettäessä pienemmissä määrin. Sitä ei vaan voi ymmärtää, miksi sitä käyttöä pitää sitten jatkaa, jos alkaa pikkupössytkin jo aiheuttamaan vainoharhoja (poliisit tulee, kuumottaa, naapurit huomaa, syke nousee, pelottaa).

se että joku tuntee satoja kannabiksen käyttäjiä, joista kukaan ei ole käynyt psykoosissa, ei tarkoita sitä, etteikö kannabiksella voisi olla tekemistä psykoosin kanssa. ei se itsessään psykoosia tai skitsofreniaa aiheuta, mutta joillakin ihmisillä on sellaiset geenit, että kannabiksen käyttö on oikeasti iso riskitekijä.

Vierailija
33/44 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ota piikki käteen ja tökkää sillä kasvia.

Vierailija
34/44 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:28"]

[/quote]

Ota piikki käteen ja tökkää sillä kasvia.

[/quote]

Ja tämä sai ap:lla aikaan psykoosin? ;) 

Vierailija
35/44 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:09"]

[/quote]

Kannabis voi laukaista psykoosin siinä missä valvominen tai stressikin, mutta se ei aiheuta psykoosia kuin päihtymyksen ajan.

Vierailija
36/44 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kuoria itseni veitsellä kun luulin olevani appelssiini. Ap

[/quote]

Mun kaveri hyppäsi parvekkeelta parin Red Bull -tölkin jälkeen. Pudotessaan huusi: "Red Bull antaa siiiii-vet!" Cp

Vierailija
37/44 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:54"]Mitä harhoja tuli? [/quote] Yritin kuoria itseni veitsellä kun luulin olevani appelssiini. Ap

[/quote]

Minulla kannabispykoosi auheutti saman mutta kuvittelin olevani lentävä appelsiini. Hyppäsin ensimmäisestä kerroksesta nurmikolle ja ei käynyt kuinkaan. Sitten tajusin miten hupsu olin ja nauroin. Menin takaisin sisälle ja poltin uuden pesällisen.

Vierailija
38/44 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:59"]

Minun ystäväni poltti kannabista ja hän luuli että silmiem takana on kamerat ja kaivoi silmät haarukalla päästään.

[/quote]

Tuo on yleisin ongelma. Suomessa sokeutuu tuhansia nuoria tuon takia. Asiasta vaietaan.

Kuinka monta sokeaa me tähän maahan enää haluamme?

Haluammeko tänne yhtään sokeaa???

Emme yhtään.

Vierailija
39/44 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:42"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:59"]

[/quote]

Tuo on yleisin ongelma. Suomessa sokeutuu tuhansia nuoria tuon takia. Asiasta vaietaan.

Kuinka monta sokeaa me tähän maahan enää haluamme?

Haluammeko tänne yhtään sokeaa???

Emme yhtään.

[/quote]

Mitä vikaa kannabiksen käyttäjissä on? Miksi heitä pitää rangaista tai vainota?

Mitä vikaa näkövammaisissa on?

Mikä sinua vaivaa?

Vierailija
40/44 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAAPEEEEE, miten piikitit kannabista?