Suomalaisen naisen pakaroilla voisi silittää vaikka kauluspaidan
sen verran tasainen alusta olisi. Onneksi oma tyttis on lähi-idästä, niin muotoja löytyy omasta takaa eikä tarvitse plastiikkakirurgilla käydä.
Kommentit (17)
Mun mielestä suurimmalla osalla suomalaisista naisista on iso perse.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:25"]
[/quote]
Pinta-alaa kyllä löytyy, tasaista sellaista.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:25"]Mun mielestä suurimmalla osalla suomalaisista naisista on iso perse.
[/quote]
Leveä, mutta ei pyöreän muodokas. Minkäs sille mahtaa :( ollaan lyhytjalkaista, isopäistä ja ohuthiuksista kansaa.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:25"]
[/quote]Se on kuin autiomaa, Shelleyn sanoin the lone and level sand strech far away
Pinta-alaa kyllä löytyy, tasaista sellaista.
[/quote]
No hyvä. En haluaisikaan mitään hevosen persettä kumppaniksi.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:27"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:25"]Mun mielestä suurimmalla osalla suomalaisista naisista on iso perse. [/quote] Leveä, mutta ei pyöreän muodokas. Minkäs sille mahtaa :( ollaan lyhytjalkaista, isopäistä ja ohuthiuksista kansaa.
[/quote]
Hei vähän siistiä. :D Huonoja puolia mussa löytyy, mutta juuri totesin että peppu mulla on ollut aina pyöreä. Kaveritkin on siitä maininneet, kun on epäreilua kun mulla on sellanen "omppupeppu". Mulla on myös pitkät jalat, pieni pää ja paksut hiukset :D Enpä siis ainakaan taida olla ihan perinteisen näkönen suomalainen, vaikka pottunenän kyllä omistan.
Suomessa on enemmän isomahaisia, omenavartaloisia naisia. Iso ja pyöreä perse on hieno!
Hagah ei sulla mitään tyttöystävää ole. "Tyttis" paljasti.
Minä silitän lakanatkin päällä istumalla. Todella kätevää, ei tarvitse ostaa kalliita prässejä eikä ole sitä ongelmaa että pitäisi ahtaissa tiloissa kaikenmaailman kojeita ja silityslautoja säilytellä. Iso litteä takapuoli on silkkaa säästöä!
Ja suomalaismies se on niin köyhä ja pihi, ettei edes silitysrautaa voi ostaa, vaan kauluspaidatkin joutuu suomalainen, työtä pelkäämätön nainen perseellänsä silittämään. Saatika että miehellä olisi varaa palkata kotiapua. Onneksi minulla on miehekäs Ukrainan venäläinen mies, joka ei ikimaailmassa laittaisi minua silittämään vaatteita, vaan hänellä on varaa palkata siihen kotiapulainen. Näin meillä Moskovassa!
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:25"]Mun mielestä suurimmalla osalla suomalaisista naisista on iso perse.
[/quote]
Leveä, mutta ei pyöreän muodokas. Minkäs sille mahtaa :( ollaan lyhytjalkaista, isopäistä ja ohuthiuksista kansaa.
[/quote]
En tiedä missä asutte mutta itse tunnen yhden naisen jolla leveä mutta littana perse ja hän on 78 vuotias isoäitini. Kyllä naisten perseitä tulee kaupungilla katseltua, ja yleensä josse on leveä niin myös pyöreyttä löytyy ainakin jonkin verran
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:25"]Mun mielestä suurimmalla osalla suomalaisista naisista on iso perse.
[/quote]
[/quote] No mä en ole mikään näistä, vaikka olen suomalainen. Pitkät jalat, pieni pää, paksut hiukset. Ja ainiin, en ole lautaperse. Ja pointtihan oli että ei voi yleistää. N18
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:37"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:25"]Mun mielestä suurimmalla osalla suomalaisista naisista on iso perse. [/quote] Leveä, mutta ei pyöreän muodokas. Minkäs sille mahtaa :( ollaan lyhytjalkaista, isopäistä ja ohuthiuksista kansaa. [/quote] En tiedä missä asutte mutta itse tunnen yhden naisen jolla leveä mutta littana perse ja hän on 78 vuotias isoäitini. Kyllä naisten perseitä tulee kaupungilla katseltua, ja yleensä josse on leveä niin myös pyöreyttä löytyy ainakin jonkin verran
[/quote]Isoäitisi varmaan paskat nakkaa aloittajan riipaisevasta kokemuksesta.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:42"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:25"]Mun mielestä suurimmalla osalla suomalaisista naisista on iso perse. [/quote] Leveä, mutta ei pyöreän muodokas. Minkäs sille mahtaa :( ollaan lyhytjalkaista, isopäistä ja ohuthiuksista kansaa. [/quote] No mä en ole mikään näistä, vaikka olen suomalainen. Pitkät jalat, pieni pää, paksut hiukset. Ja ainiin, en ole lautaperse. Ja pointtihan oli että ei voi yleistää. N18
[/quote]
Pic or didn't happen
M52
En usko, että ap:n tyttis on Lähi-idästä. Islam kieltää musliminaisilta parisuhteet vääräuskoisten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:24"]
sen verran tasainen alusta olisi. Onneksi oma tyttis on lähi-idästä, niin muotoja löytyy omasta takaa eikä tarvitse plastiikkakirurgilla käydä.
[/quote]
Ai sullon vaaleenruskee nekru likkana? Suominaiset ei niin pahalle haise ku nekrut. Onneksi ei oo nekruja tutuilla.
Niin eli tarkoitat että suomalaisen naisen takamus on kuuma koska kylmällähän ei saa paitaa sileäksi...