Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsilla on tylsää.

Vierailija
29.07.2015 |

Miten muilla? Minä ja mieheni olemme molemmat koko kesän töissä, lomaa on tulossa ehkä vasta tulevana talvena jos silloinkaan. Teemme molemmat kolmivuorotyötä. Olemme palkanneet sisareni hoitamaan lapsia silloin kun työvuoromme menevät päällekkäin. Lapset ovat vaikuttaneet iloisilta ja tyytyväisiltä ratkaisuun. Nyt kuitenkin minulle on muutama ihminen sanonut sellaisesta asiasta että; miksi ette vie lapsia mihinkään, heillä on tylsää, kyllä me voidaan heidät viedä kun itse ette viitsi".

Olemme hommanneet työvuoroja mahdollisimman paljon niin, että lapset eivät tarvitsisi hoitoa, edes sisarelta. Olemme ajatelleet ettei se lapsia haittaa, he ovat vaikuttaneet siltä, että nauttivat kotona olosta. Tässä kodin läheisyydessä ollaan tehty kaikkea kivaa ja kotipäiviä ollaan vietetty.

Emme ole koskaan olleet mitään reissaajia. Nyt kuitenkin tunnen painetta, että lapset täytyisi heti viedä edes ruotsiin tai kylpylälomalle.

Siksipä kiinnostaa miten muiden perheiden kesät? Oletteko matkustelleet vai nauttineet yhdessäolosta kun vain voitte kotosalla?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä lapsesi ovat, ap? Meillä kolme lasta, iältään 4, 7 ja 9 v. Olen ollut heidän kanssaan kotosalla hyvinkin paljon tänä kesänä, koska miehelläni ei ole lomia ollut. Välillä käyty puistoissa,kaupoissa, kavereilla. Ovat yökyläilleet ja yhden lyhyen lomamatkan teimme perheen kanssa. Enkä ole tuntenut syyllisyytä, että lapsilla on tylsää! Ja jos välillä valittavat, ettei ole tekemistä, niin mitä sitten. Välillä saakin olla vähän tylsää...hetken päästä lapset taas ryhtyvät johonkin puuhaan. Mielestäni lapset eivät tarvitse jatkuvia sinne-tänne matkusteluja. Toki matkustelukin on tervetullutta toisinaan, kylpylässä käymme silloin tällöin, harvakseltaan. Kotonakin viihdymme mainiosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi