Milloin olet viimeksi suudellut tai edes suukotellut puolisosi kanssa?
Itse viimeksi huhtikuussa. Hienosti menee, vai mitä?
Kommentit (34)
Aamupusu tänään ennen töihin menoa.
Aamulla ennen kuin lähdin töihin. Sinne se jäi, yksin pyörätuoliin.
Ei kauheasti pussailla, kun kumpikaan ei tykkää siitä. Halaillaan ja silitellään päivittäin, molempien aloitteesta. Miksi olisi pakko jos ei tykkää?
Josoa ap tänään repäisisit ja suutelisit puolisoasi :)
Tehän olette vielä kuin nuoripari! Meillä edelliseen pusuun on yhdeksän vuotta. Mieheni ei ole mikään hirmu hyvä suutelija ja tuskastuin puuhaan kokonaan aikoinaan. Olisivat ne pusut ihan kivoja joskus, mutta olkoot, pitää pärjätä ilman. 18 vuotta olemme yhdessä olleet.
Äsken, se kävi tuomassa mun työpaikalle mun virkamerkin, kun unohdin sen kiireessä kotiin.
Suukotellaan, halaillaan ja kosketellaan joka päivä, yhdessä 9 vuotta. Kunnon suudelmia harvemmin, harmi.
Olen ottanut tavaksi pussata miestä aina kun hän lähtee töihin. Viimeksi pussattiin siis viime yönä.
Edellisellä viikolla, mies lähti Espanjaan.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:28"]
Josoa ap tänään repäisisit ja suutelisit puolisoasi :)
[/quote]
Aikansa sitä yksipuolisesti tein ja lopulta totesin ettei kannata. Ei siitä saa kuin pahan mielen. ap
Tänään. Kuten joka päivä jos vain nähdään. Yhdessä 25v
Just ennenkuin lähdin, eli tunti sitten.
Ei pussailla, miehen henki haisee.
Jossain vaiheessa tätä päivää. Yhdessä 15 vuotta.
Aamulla aamupusu kun mies lähti töihin, illalla ennen nukkumaanmenoa kunnon kielarit. Pussaillaan ja halitaan joka päivä yleensä useamman kerran päivässä. Läheisyys on molemmille tärkeää etenkin nyt esikoisen vauva-aikana on haluttu pitää siitä kiinni.
SIis oikiastikko kaikki aina pusuilee? :o