Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihava ja yritän laihduttaa. Kysy!

Vierailija
04.08.2015 |

mitä vain, antaa tulla.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:10"]Kuvittelitko olevasi vain vähän pullea tms? Ja jos vastauksesi on kyllä niin mikä herätti todellisuuteen.
[/quote]En. Tajuan kyllä olevani läski. Nykyisellä kännykkäkameroiden aikakaudella ei omaa kuvaansa oikein pääse karkuun.

Vierailija
22/26 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:10"]Oikeasti..? Oliko lääkäri erikoistunut ravintotieteisiin vai heittikö ihan mutu-tuntumalla..? :O
[/quote]ihan tavallinen yleislääkäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvioitahan noi toki sykemittareissa on, mut mulla onkin niin paska kunto et kävellessäki syke nousee tosi korkealle. Oli niin tai näin, mä en itse ole samaa mieltä ton lääkärin kanssa, että noin pienet kalorimäärät olis hyväksi. Sit kun sun kroppa tottuu noihin määriin, laihdut, alat syömään enemmän, on tosi suuri riski että paino nousee. 

Noin pieni energiamäärä voi (huom. VOI, ei välttämättä) johtaa siihen, että sun kroppa väsähtää kuukausien edetessä. 

Toivottavasti sit se ylläpitovaihekin menee lääkärin seurannassa.. Vielä paremmin ravintoterapeutin.

Vierailija
24/26 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut niin, joka tapauksessa hyvä, että oot alkanut pudottaa painoa :) Jos noin vähillä kaloreilla meneminen tuntuu hyvältä nii anna mennä vaan, mutta muista sitten myös kyseenalaistaa lääkärin ohjeita, jos olo menee väsyneeksi tai voimattomaksi. Voi olla, että pärjäät loppuikäsi pienillä kaloreilla ihan hyvin, mutta tosiaan, kiinnitä siihen oloon huomiota jatkossa. Eläkä luovuta, teet hyvää työtä itseäsi varten :)

Vierailija
25/26 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Minua väsyttää, KYSY!!!##*¡¡¡¡¡¡¡¡¿¿¿%%???

Vierailija
26/26 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 18:04"]

Huoh. Minua väsyttää, KYSY!!!##*¡¡¡¡¡¡¡¡¿¿¿%%???

[/quote]

Miksi väsyttää? Nukuitko huonosti? Oliko rankka päivä? Minkälaiset elintavat sulla on? Ootko usein väsynyt? Minkälaisia muita tekijöitä sulle itselle tulee mieleen, et mikä vois sun väsymykseen vaikuttaa? Onko arki rankkaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi