Oletko koskaan kokenut:
...että heräät keskellä yötä ja joku yrittää murtautua sisälle? Tai miksei vaikka päivälläkin että huomaat jonkun yrittävän tulla sisään?
Kommentit (26)
Tulla sisään hehhehhee. Siis niinku spermat lentää kyrvän päästä, siitä kusireijästä ahhahhahhahha. tajusitteko? PRÖÖÖT!
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 16:40"]Tulla sisään hehhehhee. Siis niinku spermat lentää kyrvän päästä, siitä kusireijästä ahhahhahhahha. tajusitteko? PRÖÖÖT!
[/quote]vie kikkelis muualle
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:05"]
En, mutta varmaan pääsen pian senkin kokemaan. Tai oikeastaan, että joku tulee avaimella sisään. Asun Hoasilla.
[/quote]
Koita herätä siihen ovikelloon tai koputukseen. Molemmat tapahtuu kolme kertaa ennenkuin ovi aukeaa avaimella.
T. huoltomies.
[/quote]
En usko, että pervot raiskaajarunkkarit soittavat ovikelloa.
[/quote]
Jaa, mites juuri Turussa kävi?
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:00"]...että heräät keskellä yötä ja joku yrittää murtautua sisälle? Tai miksei vaikka päivälläkin että huomaat jonkun yrittävän tulla sisään?
[/quote]itsellä ei ole noin käynyt. Mut oon montavuotta valmistautunut asiaan, kun tietää että tollanen on mahdollista...
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:00"]...että heräät keskellä yötä ja joku yrittää murtautua sisälle? Tai miksei vaikka päivälläkin että huomaat jonkun yrittävän tulla sisään?
[/quote]itsellä ei ole noin käynyt. Mut oon montavuotta valmistautunut asiaan, kun tietää että tollanen on mahdollista...
[/quote]tv. Ap
En, mutta varmaan pääsen pian senkin kokemaan. Tai oikeastaan, että joku tulee avaimella sisään. Asun Hoasilla.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:00"]...että heräät keskellä yötä ja joku yrittää murtautua sisälle? Tai miksei vaikka päivälläkin että huomaat jonkun yrittävän tulla sisään?
[/quote]
Minkä takia pitää lainata aloitusviestiä?
EN. Mut oon herännyt siihen, kun teini on tullut sisään ja kolistellut huoneeseensa.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:00"]...että heräät keskellä yötä ja joku yrittää murtautua sisälle? Tai miksei vaikka päivälläkin että huomaat jonkun yrittävän tulla sisään?
[/quote]
[/quote]hups vahingossa jäi
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:05"]
[/quote]
Koita herätä siihen ovikelloon tai koputukseen. Molemmat tapahtuu kolme kertaa ennenkuin ovi aukeaa avaimella.
T. huoltomies.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:00"]...että heräät keskellä yötä ja joku yrittää murtautua sisälle? Tai miksei vaikka päivälläkin että huomaat jonkun yrittävän tulla sisään?
[/quote]
[/quote]
'Jäi"? Miksi se oli siinä alun perin?
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:05"]
[/quote]
T. huoltomies.
[/quote]
En usko, että pervot raiskaajarunkkarit soittavat ovikelloa.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:00"]...että heräät keskellä yötä ja joku yrittää murtautua sisälle? Tai miksei vaikka päivälläkin että huomaat jonkun yrittävän tulla sisään?
[/quote]
[/quote]
'Jäi"? Miksi se oli siinä alun perin?
[/quote]no jäi vaan
Kyllä. Silloin se tosin oli miehen känninen kaveri. Sain häädettyä pois.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:00"]...että heräät keskellä yötä ja joku yrittää murtautua sisälle? Tai miksei vaikka päivälläkin että huomaat jonkun yrittävän tulla sisään?
[/quote]
[/quote]miksei vois lainata?
Hah...olispa siinä murtovarkaalle ylläri, kun tajuaisi että asukkaat on valmiudessa häätää melulla tms. pois xD
Up