Kuinka pitkä on Eevi Teittinen?
Kommentit (26)
Eeeeviiiiii! Kuin pitkä sä oooooot?
Olikohan 158 cm, jos oikein muistan.
Okei. Kiitti vastauksista! En jostain syystä löytäny netistä
Sillä on rumat hampaat ja karsea noidannauru.
Kuka se on? Ensimmäistä kertaa koskaan edes kuulen tuon nimen.
Uniikki on tadsn tarkkaan 162cm, ei 160 ;) Eevistä en tiedä mutta lyhkänen hänkin.
Näin hänet kesällä pariin otteeseen Stadionin kulmilla. Toisella kertaa Uniikki ottamassa hänestä treenikuvia ja toisella kertaa joku muu kuvaaja. Eevi on paljon sirompi kuin TV:stä luulin. Ohjelman perusteella luulin, että olisi enemmän "bodatun oloinen" ja harteikkaampi. Sanoisin, että jos mies on 160 tai yli niin on sellaisen 158 pitkä ja painoa arvaisin olevan 48 kg. Oli myös luonnossa nuoremman ja raikkaamman oloinen, sellainen keiju:)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:05"]Mitä sä ap teet tuolla tiedolla?
[/quote]
Sitä että halusin tietää että onko saman pituinen kuin Uniikki, lyhyempi vai kenties pidempi. Mitä sä teet sillä tiedolla että mitä mä teen tällä tiedolla?
hei vaan kaikille, pituutta 158cm ja painoa 51kg. :)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 18:24"]hei vaan kaikille, pituutta 158cm ja painoa 51kg. :)
[/quote]
Ai Kiitti Eevi, voisit kyllä laittaa tuon tiedon johonkin esim.blogiisi esille kun se kaikkia kuitenkin kiinnostaa! :)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:48"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:05"]Mitä sä ap teet tuolla tiedolla? [/quote] Sitä että halusin tietää että onko saman pituinen kuin Uniikki, lyhyempi vai kenties pidempi. Mitä sä teet sillä tiedolla että mitä mä teen tällä tiedolla?
[/quote]
Halusin vain vähän kartoittaa että millaisten syiden takia ihmisiä kiinnostaa jonkun pituus
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:48"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:05"]Mitä sä ap teet tuolla tiedolla? [/quote] Sitä että halusin tietää että onko saman pituinen kuin Uniikki, lyhyempi vai kenties pidempi. Mitä sä teet sillä tiedolla että mitä mä teen tällä tiedolla?
[/quote]
Halusin vain vähän kartoittaa että millaisten syiden takia ihmisiä kiinnostaa jonkun pituus
[/quote]
Kartoitus-success!
Mitä vitun väliä pituudella on ja varsinkin toisille !!!!
Hei ,
Oikeasti hän on kyllä 153 cm, painosta ei nyt ihan varmuutta, mutta jotakin juuri siellä 47 - 53 kg. Hän tarvitsee siis noin saman pituisen miehen...ei ainakaan yli 160 cm. Siinä sitten keittiön ylähyllyltä ottamiseen tarvitaan tuolia tai Eevihän voi hypätä reppuselkään ja hoitaa sillä homman ;). Yhteistyö on voimaa, ihan kaikessa...;)).
Vierailija kirjoitti:
hei vaan kaikille, pituutta 158cm ja painoa 51kg. :)
Uniikki on varmaan 5cm sua lyhempi vai mikä on oikea Uniikin pituus. 162 ei oo lähellekkään kun Villegalle on 165 ja Uniikki näyttää sen vierellä paljon lyhemmältä
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 18:24"]hei vaan kaikille, pituutta 158cm ja painoa 51kg. :)
[/quote]
Oon kade! Just ton kokoinen haluaisin olla.