Sini Tarkkinen/Pin-up.fi Mallikurssi
Onko paikalla aijemmin Pin-Up.fi:n mallikurssille osallistunutta?
Alkamassa uusi kurssi ja hinta on 400€. Kannattaako osallistua? Hinta-Laatu suhde?
Kommentit (4)
No yks kaveri hurahti. Tuntuu joltain kynttiläkutsujen tapaiselta huumalta nyt sen facebookissa. pin up sitä ja pin up tätä. :D
No mua ihmetyttää se, että ilmeisesti kuvauksiin tollakin hinnalla pitää vääntää tukka ja meikkikin ihan itse, sekä toki vaatetus.
Verkkokurssi, kaks tapaamista ja hinta sisältää yhden kuvauksen?
Kurssille ei kannata missään nimessä osallistua. Itse osallistuin silloin kun kurssi maksoi 150€ ja sekin oli liikaa....jopa casting kuvaukset joutui itse maksamaan. Toiminta oli halventavaa. Sini ja muutama hänen "kätyri" hoisi mahtavasti toisten hakkumisen jos meikit tai hiukset ei miellyttänyt...kuulemma näytti perseeltä...kuvaukset ja keikat oli mukavia tai vähemmän mukavia, riippuen Sinin sen hetken mielentilasta (mikä vaihtui 5 min välein) jos mallina haluaa kyseisessä puljussa pysyä niin täytyy olla ilkeä luonteeltaan ja tehdä paljon töitä ilmaseks. Keikkapalkoistkin (jotka oli säälittävän pieniä)lähti selittämättömiä "ALV" summia sinin omaan taskuun...kuitenkin palkkatoimiston tyyppi myönsi että asia on näin ja että siitä on myös huomautettu....ainiin ja jos oot liian kaunis sut heitetään pihalle koska kukaan ei saa olla kauniimpi ku Sini....joten ei, ei kannata lähteä siihen touhuun vaan hakeudu muihin vastaavanlaisiin mallitimistoihin, kierrä ko kaukaa!!
Siis mitä ihmettä? Oikeastiko joku osallistuu tommoselle tuolla hinnalla? Toihan on melkeinpä kuukauden asuntovuokran suuruinen summa! Mitä tohon hintaan sisältyy ja montako tuntia tuo kurssi kestää? Mitä siellä opetellaan?