Ebayn vaatteiden koot?
Onko täällä ketään, joka olisi tilannut Ebaysta vaatteita? Joissain on onneksi kokotaulukot, mutta suurimmassa osassa ei ole (selaan puhelinsovelluksella). Käytän yleensä kokoa S, joten minkä kokoisena kannattaisi Ebaysta noita Kiinasta/Hong Kongista tulevia vaatteita tilata ja ovatko ylipäätään tilaamisen arvoisia? Ainakin monet bloggarit tilaavat nettikaupoista, joissa selvästi myydään samaa kamaa, mitä Ebayssakin ja ihan ok:n näköisiä ne vaatteet ovat olleet.
Kommentit (7)
Itse olen ostanut sieltä ainoastaan paitoja, mutta eikö niissä tuotekuvauksissa ole mainittu vaatteiden kokoja, siis tuumissa? Yleensä on.
Ilman kokomainintaa ei siis missään nimessä kannata ulkomailta tilata.
Yleensä niissä vaatteissa, mitä itse olen katsonut (toppeja, paitoja, mekkoja, shortseja, hameita...) lukee koot S, M, L ja XL. Välillä lukee, että pitäisi valita 2-3 kokoa suurempi vaate, mutta mistä sen tietää, että onko vaate sitten sopiva? Onko kukaan tilannut ja saanut sopivia vaatteita? -AP
Kiinan koko on kaksi kokoa pienemi kuin usa. Ja yksi koko enem kuin eu koko.
eli kiinan XL on usan M tai euroopan L. Ok?
Kiinan L on usan S tai euron M.
mä oon aina tilannu oman kokoni mukaan (s) ja yleesä tullu ihan oikeen kokosina. Joskus hame oli liian iso ja semmonen selkänarutoppi myös mut sellast sattuu, kuiteki nii halpoi et ek kovin paljo haittaa
Okei. Noh, pitää yrittää tilata sitten vaan niitä, missä mitat ilmoitetaan. Ainakin näin aluksi, että menee varmasti oikein. :D
Vaikka ovatkin halpoja, niin en silti haluaisi turhaan tilailla. Parilla eurolla kuitenkin saisi ainakin yhden päivän ruuat. Pieni raha voi olla köyhälle suuri. Kiitos vastauksista! -AP
L