Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen seksikokemus on ollut täydellinen turn off?

Vierailija
04.08.2015 |

Mitä sänkykumppani teki, joka vei täysin tunnelman, yökötti, jonka jälkeen lopetit koko homman?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin valtava muna, ettei mahtunut sisään. Ja niin pieni muna, ettei todellakaan huomannut mitään. Miten minulle onkin voinut osua tällaiset ääripäät. 

Vierailija
22/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 10:18"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 09:54"]Ensin nainen tuli koskettelemaan penistäni ja kiveksiäni. Sitten hän kosketteli lisää minua ja päädyin nussimaan häntä. Siinä nussittuani nainen tykkäsi paljon kunnes hänellä tuli stoppi ja keskeytti kaiken ja kiveksiäni sattui rutkasti. Jälkeenpäin nainen kuin on suomessa on niin tärkeä miehille libidoineen niin rupesi ahdistelemaan minua ja elämääni ja nimittelemään minua todella väkivaltaisesti. Minulla on vieläkin lieviä traumoja, olen huomannut. [/quote] Täh? Mä en saanu tästä mitään selkoo

[/quote]

Joo, aika sekavaa tekstiä... Itselläni tuli ensimmäisenä mieleen, kun kiveksiin sattui, että imikö se muija kivekset perseeseen. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 01:40"]

Pimppiä olin nuolemassa, kun yhtäkkiä kuului sellainen pohahdus ja tunsin kasvoillani lämpimän tuulahduksen. Oikein sellainen lihapulla leija! Silloin oli pakko sanoa, että nyt ei kyllä pysty! Otin jalat alleni.

[/quote]

Tuo riski on aina olemassa, jos lihansyöjän kanssa petiin päätyy.

Vierailija
24/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin pieni muna = mikropenis.

Lepotilassa ei erottunut karvojen joukosta, piti etsiskellä pöheiköstä. Seisoessaan pikkurillini paksuinen mutta lyhyempi. Ja lerpahti monta kertaa seksin aikana.

Ex-poikaystävästä kyse. Tiedätte miksi on ex.

Vierailija
25/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Onko edellämainitun kaltaisia törkymöykkyjä olemassa?

Vierailija
26/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yhellä jätkällä oli liian iso, eikä se osannut varoa. Tökkäsi kerran kipeästi syvälle, ja pyysin, että otas rauhallisemmin. Tökkäs kohta toisen kerran samalla voimalla, ja sanoin taas, että hei toi sattuu! Se vaan että joo joo, naureskeli ja runttas kolmannen kerran. Mä työnsin miehen pois ja saman tien ovesta rappukäytävään, heitin vaatteet perään.

Vierailija
27/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 09:45"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 09:44"]

Hyi hitto. Onneksi mulla ei oo koskaan ollut huonoa seksikokemusta... Sitä odotellessa :D

[/quote]

älä pelkää, kyllä se luuseri vielä sinunkin kohdalle sattuu.

[/quote]

Hieno läppää naiset. Ihan kuin te kaikki olisitte mahtavat ihania sängyssä ja seksissä.

Ps. monesti jää parempi mieli kun vaan runkkailee itsekseen. Suomimamma ei monesti ole munani arvoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi