Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen seksikokemus on ollut täydellinen turn off?

Vierailija
04.08.2015 |

Mitä sänkykumppani teki, joka vei täysin tunnelman, yökötti, jonka jälkeen lopetit koko homman?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso muna, surkea käyttö = ei esileikkiä > kuivaan pilluun voimalla sisään> puoli kymmentä kertaa pöks pöks ja töks > sitten laukeaa  AAHHG!!!! > pirasee > kääntää kylkeä> kortu lattialle ja nukahtaa.

Vierailija
2/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 01:22"]Vertasi exäänsä. Mulla on kuulemma isommat ja paremmat rinnat mutta exällä taas paremman tuntuinen pillu.
[/quote]

Ai kamala :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 01:31"]Iso muna, surkea käyttö = ei esileikkiä > kuivaan pilluun voimalla sisään> puoli kymmentä kertaa pöks pöks ja töks > sitten laukeaa  AAHHG!!!! > pirasee > kääntää kylkeä> kortu lattialle ja nukahtaa.
[/quote]

Nyt on ollu kyllä todellinen herrasmies!

Vierailija
4/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppiä olin nuolemassa, kun yhtäkkiä kuului sellainen pohahdus ja tunsin kasvoillani lämpimän tuulahduksen. Oikein sellainen lihapulla leija! Silloin oli pakko sanoa, että nyt ei kyllä pysty! Otin jalat alleni.

Vierailija
5/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahti kesken. Kolmesti. Ehkä vaikein asia ikinä kiemurrella miehen alta pois. Nukahti myös suuseksin aikana. Oli vielä antava osapuoli..

Vierailija
6/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoli yllättäen toista reikää. Olin parikymppinen epävarma tyttö ja lähin tän miehen mukaan baarista. En pystynyt ajattelemaan mitään muuta kuin tyylillä toivottavasti ei haise.. Argh :F

Vierailija
7/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran paijailin peppua ja lykkäsin sormeni kirjaimellisesti paskaan. Enkä laittanut sormia edes sisään, vaan oli vain tuo pyyhkiminen jäänyt vähän vähemmälle.

Vierailija
8/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei niinkään tehnyt, vaan se järkytys mitä olin "saamassa". Olin parikymppinen tyttönen ja seurustelin toista kuukautta yhden sanotaan nyt, että Samin kanssa.

Tein aloitetta ja hän vaivautuen lähti leikkiin mukaan. Esileikki riitti, sitä vaan kesti ja kesti. Sami halusi takaapäin, okei. Siitä mä tykkään.

Jätkä rupes räkimään käteensä, vaikka mä olin reisiä myöten mahlassa. Jotain se duunaili takana ja sitten yritti työntää munansa perseeseen. Vihjasin, että väärä reikä, ei nyt tollasta. Pahoitteli. Seuraavalla kerralla sama juttu.

Siinä vaiheessa kierrähdin ympäri ja huusin jo, etkö sä tajua, etten halua anaalia nyt näin äkkisiltään jne.

Siinä se sojotti. Se oli hädin tuskin mun peukalon kokoinen.

Oltiin kaverilla bileissä tuolloin ja kyllähän se vaan oli niin, että sanoin sitten soronoo ja Samikin lähti omille teilleen.

Eipä sen koommin enää seurusteltu. Enkä ole asiasta kellekään puhunut.

Se oli hemmetin hämmentävä tilanne, jotta se on moro!

Vierailija
9/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lisää kiitos! Hauska lukea.

Vierailija
10/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto. Onneksi mulla ei oo koskaan ollut huonoa seksikokemusta... Sitä odotellessa :D

Vierailija
11/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 09:44"]

Hyi hitto. Onneksi mulla ei oo koskaan ollut huonoa seksikokemusta... Sitä odotellessa :D

[/quote]

älä pelkää, kyllä se luuseri vielä sinunkin kohdalle sattuu.

Vierailija
12/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ähelsi ja ähelsi takaapäin (kun ei kehdannut näyttäytyä ilman vaatteita, ehkä siitä ois pitäny jo päätellä jotain...), heitti valmiiksi varaamansa käsipyyhkeen mun selälle, mihin sitten pyyhki itseään kun hikoili ämpärikaupalla.

Yäh!

Ja joo, jäi siihen yhteen kertaan.

Vierailija
13/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli jalka paketissa, yhdessä vaiheessa rupesi vaan huutamaan kivusta. Siihen loppui se sessio.

Vierailija
14/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin nainen tuli koskettelemaan penistäni ja kiveksiäni. Sitten hän kosketteli lisää minua ja päädyin nussimaan häntä. Siinä nussittuani nainen tykkäsi paljon kunnes hänellä tuli stoppi ja keskeytti kaiken ja kiveksiäni sattui rutkasti. Jälkeenpäin nainen kuin on suomessa on niin tärkeä miehille libidoineen niin rupesi ahdistelemaan minua ja elämääni ja nimittelemään minua todella väkivaltaisesti. Minulla on vieläkin lieviä traumoja, olen huomannut.

Vierailija
15/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 09:46"]

Mies ähelsi ja ähelsi takaapäin (kun ei kehdannut näyttäytyä ilman vaatteita, ehkä siitä ois pitäny jo päätellä jotain...), heitti valmiiksi varaamansa käsipyyhkeen mun selälle, mihin sitten pyyhki itseään kun hikoili ämpärikaupalla.

Yäh!

Ja joo, jäi siihen yhteen kertaan.

[/quote]

pelimies! Touhutippa muuallakin kuin kullinpäässä, ja herrasmies kun pyyhkeet ja kaikki valmiina. :D

Vierailija
16/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme nykyisen mieheni kanssa seurustelleet tuolloin vasta jonkin aikaa. Eräällä kerralla kun intouduimme petipuuhiin, mieheni siirtyi nuolemaan minua. Se oli aivan ihanaa siihen asti, kun takapuolestani kuului sellainen POP! Se siis ei kuulostanut tavalliselta perusta, vaan enemmän sellaiselta popsahdukselta. Mieheni taisi säikähtää ja sinkosi ylös, ja minä kauhistuneena tempaisin peiton päälleni ja toivoin kuolevani. Olin kai niin rentoutunut, että tuo salakavala häiriötekijä pääsi ilmoille. Onneksi ei sentään hassut millekään. Silloin hävetti niin ettei seksistä tullut mitään (mieheni olisi halunnut jatkaa). Nykyään nauramme tuolle molemmat. :D

Vierailija
17/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 09:59"]Olimme nykyisen mieheni kanssa seurustelleet tuolloin vasta jonkin aikaa. Eräällä kerralla kun intouduimme petipuuhiin, mieheni siirtyi nuolemaan minua. Se oli aivan ihanaa siihen asti, kun takapuolestani kuului sellainen POP! Se siis ei kuulostanut tavalliselta perusta, vaan enemmän sellaiselta popsahdukselta. Mieheni taisi säikähtää ja sinkosi ylös, ja minä kauhistuneena tempaisin peiton päälleni ja toivoin kuolevani. Olin kai niin rentoutunut, että tuo salakavala häiriötekijä pääsi ilmoille. Onneksi ei sentään hassut millekään. Silloin hävetti niin ettei seksistä tullut mitään (mieheni olisi halunnut jatkaa). Nykyään nauramme tuolle molemmat. :D
[/quote]

Siis ei kuulostanut tavalliselta PIERULTA.

Vierailija
18/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 09:54"]Ensin nainen tuli koskettelemaan penistäni ja kiveksiäni. Sitten hän kosketteli lisää minua ja päädyin nussimaan häntä. Siinä nussittuani nainen tykkäsi paljon kunnes hänellä tuli stoppi ja keskeytti kaiken ja kiveksiäni sattui rutkasti. Jälkeenpäin nainen kuin on suomessa on niin tärkeä miehille libidoineen niin rupesi ahdistelemaan minua ja elämääni ja nimittelemään minua todella väkivaltaisesti. Minulla on vieläkin lieviä traumoja, olen huomannut.
[/quote]

Täh? Mä en saanu tästä mitään selkoo

Vierailija
19/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailu kamalaa

Vierailija
20/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehditty ees seksiin asti, mies rupesi esittelemään shortsin puntista terskaa "katsos kuka täältä tuli kurkistamaan"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan