Rasismista kuuluttanut konduktööri vasemmistölainen
Yle innostui tänään kertomalla konnarista, joka oli pitänyt viimeisenä duunipäivänään jonkun rasisminvastaisen palopuheen junan kaiuttimista. Aika marginaalinen ilmiö tämä rasismista huolestuminen, media esittää sen, ikäänkuin koko Suomi olisi asiasta huolestunut. Tämä Sameli Muurimäki niminen konnari onkin vasemmistonuori. (Viimeviikkoinen mielenosoituskin oli vasemmistolaisten ja vihreiden tapahtuma.) Eiköhän esim. lapsiperheillä ole ykkösasiana jokin muu seikka, kuin rasismi. Tai eläkeläisillä, työttömillä, sairailla jne.
Muurimäki valittiin Etelä-Suomen Vasemmistonuorten hallituksen varajäseneksi vuonna 2013.
Kommentit (141)
Sit sä kuvittelet viel olevas niin helvetin suvaitsevainen mut jos et asu pk seudulla niin on juntti jne... ;) Kuuntele vähän ittees
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 02:53"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 02:49"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 02:46"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 02:38"]
Aina on sanottu, että pahimpia rasisteja on landet, jotka ei ole maahanmuuttajien kanssa minkäänlaisessa tekemisissä. Ei Pk-seudulla vastusteta maahanmuuttoa ja monikulttuurisuutta, ei täällä myöskään tueta Perussuomalaisia, kuten viime vaalituloskin antoi ymmärtää << Omassa kommentissakin sen jo sanot että tilastot on persiillään... Jos on sanottu että suurin osa pk-seudulta äänesti perussuomalaisia ja ei pitänyt paikkaansa.. :D Väitän siis ettei tuokaan ole totta että 89% pitää monikulttuurisuutta ongelmattomana... :)
Hävettää olla pääkapunki seudulta kun täällä näköjään sikiää kaiken maailman idiootteja... "landet on sitä ja tätä" Kuvitellaanko me tai siis en kyllä itse kuvittele mutta näköjään suurin osa että pk seutu on Suomen järkevin ja ainut oikeassa oleva paikka? -.-
[/quote]
Älä nyt naurata. Etkö seurannut edes vaaleja? Perussuomalaiset oli Helsingin äänimäärällä 5. suurin puolue. Helsingissä Persuja kannatti ainoastaan 11% kansalaisista, joka oli mittausten huonoimpia prosenttilukuja. Eli toi myös tukee täysin tuota, että PK-seudulla maahanmuuttoa ei koeta ongelmaksi.
[/quote]
No mä en usko noita tilastoja enää ja tiedät varmaan itsekkin että todella moni jättää myös äänestämättä mikä on kyllä harmi et kaikki Helsinkiläiset ei todellakaan ole monikulttuurisuuden puolesta. Näköjään vaikea ymmärtää
[/quote]
Tuohon on ratkaisu, koska aina voit muuttaa Heinolaan. Siellä on varmasti kaikki monikulttuurisuutta vastaan ja komeat Karjala-laki sekä lantsarit joka jampalla. :D
[/quote]
Muuta sinä malmöön - siellä on mukavaa.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 02:50"]
Helsinki kun rahoittaa elämisen landellakin, niin siellä ei ole varaa kitistä. Ja oikeastaan teidän kitiseminen ei tuota mitään tulosta, koska Helsinki näyttää mihinkä suuntaan Suomi menee.
[/quote]
Kommenttisi perusteella minäkin voisin siis sanoa että ulkomaalaisten pakolaisten on ihan turha kitistä yhtään mistään koska mehän niiden menot maksetaan ;)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 01:16"]
"Aika marginaalinen ilmiö tämä rasismista huolestuminen"
LOL. Aika läppä olet AP taas. Eikö siellä Jyväskylässä ole muuta tekemistä kuin vauva.fin sivuilla luurata. Menepä kiillottamaan kaljuasi tai rasvaamaan pesäpallomailaasi.
[/quote]
Pelle!, tosissasi siis luulet, että jos joku on vaikka työtön tai sairas, niin hänen henkilökohtaisissa eduissa rasismittomuus nousee työnsaannin tai sairaudesta paranemisen edelle?
Aika vitun harvaa jaksaa kiinnostaa rasismi, sillä ihminen on luontaisesti sellainen, että itseä uhkaavat asiat nousevat tärkeysjärjestyksessä kärkeen. Ilman tätä ominaisuutta ihmisrotu tuskin olisi edes selviytynyt näihin päiviin, kun kaikki olisivat huolestuneet kautta historian vain muiden asioista. Ketä suomalaista uhkaa rasismi, ei juuri ketään, joten silloin sille ei myöskään uhrata ajatuksia.
Nuoret ihmiset, joiden ei vielä tarvitse huolestua omasta toimeentulostaan ja terveitäkin ovat useimmiten, ovat otollinen kohde kaiken maailman rasismimielenosoituksiinkin, sillä huolenaiheet ovat vielä vähäisiä.
Sitten kun ikää tulee lisää, terveys alkaa reistailla ja työttömyys iskee yms., ei rasismihuolet nouse enää kärkeen.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 02:59"]
Niin varmasti muutankin siis oikeasti ollut mielessä jo pitkään että muuttasin pk seudulta helvettiin... Maalla muutenkin paljon ystävällisempää porukkaa :) Toivottavasti pilaatte pk-seudun sitten vaan ei tarvi koko Suomea vetää mukaan paskaan... Vaikutat muuten itse ihan hiton fiksulta kun haukut täällä muualta kuin pk seudulta tulevia tai asuvia... Pk seutu ei todellakaan ole koko suomi ja on ihan saatanan idioottimaista luulla niin... Ymmärrän nyt todellakin miks stadilaisia haukutaan ja sanotaan et luulee olevansa koko maailman napa...
[/quote]
Ei me olla alun alkaenkaan kaikkia juntteja tänne pyydetty. Mutta jos muuttaa Stadiin, niin elettävä sen mukaan, ei siten kun Heinolassa. Me halutaan Helsingistä suurkaupunkimainen ja monikulttuurinen metropoli, jossa asuu 2 miljoonaa asukasta joskus 30 vuoden kuluttua. Ei sellaista perähikiää, mitä te Persut haluatte. Me kehitytään, mutta eläkää te konservatiivisesti niissä kuolevissa tuppukylissä. Että eikun onnea matkaan!
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 02:41"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 02:34"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 02:02"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 01:51"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 01:48"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 01:44"]
Ei se ollut veeärrältä" hieno homma". Yksittäinen kommari tilanteen tullen pakkotuputti ihmisille omaa agendaansa työantajansa mahdollistamilla välineillä. Ihan sama kuin uinninvalvoja tai prisman infotyttö alkas suoltamaan paskaa uimahallin tai kaupan kaiuttimista. Ei näin.
[/quote]
Kuule, Vr:llä on ollut lähijunissa laulava konduktöörikin. Kuten sanottu, niin heillä on vapaat kädet. Ja enimmäkseen palaute on varmasti positiivista. PK-seudun asukkaista 89% viime tutkimuksen mukaan oli monikulttuurisuuden puolesta, eikä ole kokenut maahanmuuton kanssa mitään ongelmia.
[/quote]
Linkki kiitos. Tai en usko.
[/quote]
Etkö lue uutisia, vai elätkö Hommafoorumin luomassa illuusiossa?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015080120119714_uu.shtml
"Pääkaupunkiseudulla ja ympäristökunnissa asuvista 89 prosenttia pitää monikulttuurisuutta ongelmattomana tai sen aiheuttamia ongelmia vähäisinä. 8 prosentin mielestä monikulttuurisuus aiheuttaa merkittäviä ongelmia."
Aina on sanottu, että pahimpia rasisteja on landet, jotka ei ole maahanmuuttajien kanssa minkäänlaisessa tekemisissä. Ei Pk-seudulla vastusteta maahanmuuttoa ja monikulttuurisuutta, ei täällä myöskään tueta Perussuomalaisia, kuten viime vaalituloskin antoi ymmärtää.
[/quote]
Toi on paskaa.. Ite en ole tuohon kyselyyn osallistinut eikä myöskään ystäväni ni millä hitolla ne on tuonkin laskeneet? Oletko itse osallistunut tuohon? Voisin väittää että suurin osa suvaitsevaisista on vain vastannut tuohon... Itse olen maahanmuuttoa vastaan ja niin myös ystäväni :D Asun myös itse Helsingissä joten todellakin ihmettelen tuota tulosta... En itse tunne kuin muutaman joka on OIKEASTI maahanmuuttoon "tyytyväinen" tai haluaa Suomesta monikulttuurisen...
[/quote]
Helsingin seudulla asuu 1.2 miljoonaa ihmistä. Jos juuri sinä et ole vastannut, niin se ei tee siitä vielä paskaa. Elämäni Helsingissä asuneena voin sanoa täysin faktana, että melko harvoja maahanmuutto ja monikulttuurisuus liikuttaa yhtään mitenkään. Helsingissä on isompiakin asioita pohdittavaksi, toi on sieltä listan häntäpäästä. Toki se on teille iso juttu, kun siellä landella ei juuri muuta tekemistä ole, kun purkaa ahdistusta Av:lle.
[/quote]
Niin no olen minäkin syntynyt ja aina asunut Helsingissä :) Voin ihan varmana sanoa että varmasti kaikki 1.2 miljoonaa ihmistä ei ole todellakaan vastannut tuohon kyselyyn. Etkö sä helvetti osaa lukea kun sanon olevani Helsinkiläinen vai onko aivoissa jotenkin muuten vikaa? Väität tosissas että stadissa ei voi olla muita kun sun kanssas samaa mieltä olevia? :) Oot helvetin väärässä... Ja olet myös itse tällä palstalla samanlailla kommentoimassa niin eipä sullakaan näköjään parempaa tekemistä ole...
[/quote]
Kato, kun sinä olet henkinen lande, etkä varmasti ole 2. tai 3. polven Stadilainen. Ei me kaivata sellaista junttilaisuutta, kun halutaan kehittyä eteenpäin. Mutta jos tosiaan noin paljon riepoo, niin muuta jo, daiju.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 03:01"]
Sit sä kuvittelet viel olevas niin helvetin suvaitsevainen mut jos et asu pk seudulla niin on juntti jne... ;) Kuuntele vähän ittees
[/quote]
Minäkö? Missään kohdassa en ole suvaitsevaisuudesta maininnut mitään. Tottakai Stadilaisena mielummin otan mamuperheen naapuriini, kun jonkun typerän kuuloista murretta puhuvan juntin.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 03:13"]
Niin varmasti muutankin siis oikeasti ollut mielessä jo pitkään että muuttasin pk seudulta helvettiin... Maalla muutenkin paljon ystävällisempää porukkaa :) Toivottavasti pilaatte pk-seudun sitten vaan ei tarvi koko Suomea vetää mukaan paskaan... Vaikutat muuten itse ihan hiton fiksulta kun haukut täällä muualta kuin pk seudulta tulevia tai asuvia... Pk seutu ei todellakaan ole koko suomi ja on ihan saatanan idioottimaista luulla niin... Ymmärrän nyt todellakin miks stadilaisia haukutaan ja sanotaan et luulee olevansa koko maailman napa...
[/quote]
Ei me olla alun alkaenkaan kaikkia juntteja tänne pyydetty. Mutta jos muuttaa Stadiin, niin elettävä sen mukaan, ei siten kun Heinolassa. Me halutaan Helsingistä suurkaupunkimainen ja monikulttuurinen metropoli, jossa asuu 2 miljoonaa asukasta joskus 30 vuoden kuluttua. Ei sellaista perähikiää, mitä te Persut haluatte. Me kehitytään, mutta eläkää te konservatiivisesti niissä kuolevissa tuppukylissä. Että eikun onnea matkaan!
[/quote]
Asun Helsingissä edelleen :)))))) Olen aina asunut ja olen myös syntynyt täällä ihan kättärillä... Äläkä käytä sanaa ME... En ole kanssasi samaa mieltä anteeksi vaan. Eikä mulla ja tutuillanikaan ole yhtään mitään pk-seudun ulkopuolelta tulevia vastaan ne nyt ainakin yleensä tekee duunia mut mites on kuule teijän mamut ja puhun siis näistä jotka ei ole muuttanut suomeen töiden takia... Mun mielestä tänne ei tarttis ottaa enää kauheesti enempää pakolaisia mut sellaset joilla on töitä jo valmiina tiedossa täältä niin tervetuloa! Enkä todellakaan kannata mitään leikkauksia vanhuksilta ja lapsiperheiltä joten miten helvetissä olen persu? :) Ei ole kovin suvaitsevainen sun ajattelutapasi jos et siedä muunlaisia ajattelutapoja kuin omasi..
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 02:38"]
Aina on sanottu, että pahimpia rasisteja on landet, jotka ei ole maahanmuuttajien kanssa minkäänlaisessa tekemisissä. Ei Pk-seudulla vastusteta maahanmuuttoa ja monikulttuurisuutta, ei täällä myöskään tueta Perussuomalaisia, kuten viime vaalituloskin antoi ymmärtää << Omassa kommentissakin sen jo sanot että tilastot on persiillään... Jos on sanottu että suurin osa pk-seudulta äänesti perussuomalaisia ja ei pitänyt paikkaansa.. :D Väitän siis ettei tuokaan ole totta että 89% pitää monikulttuurisuutta ongelmattomana... :)
Hävettää olla pääkapunki seudulta kun täällä näköjään sikiää kaiken maailman idiootteja... "landet on sitä ja tätä" Kuvitellaanko me tai siis en kyllä itse kuvittele mutta näköjään suurin osa että pk seutu on Suomen järkevin ja ainut oikeassa oleva paikka? -.-
[/quote]
Älä nyt naurata. Etkö seurannut edes vaaleja? Perussuomalaiset oli Helsingin äänimäärällä 5. suurin puolue. Helsingissä Persuja kannatti ainoastaan 11% kansalaisista, joka oli mittausten huonoimpia prosenttilukuja. Eli toi myös tukee täysin tuota, että PK-seudulla maahanmuuttoa ei koeta ongelmaksi.
[/quote]
Se ei vielä ole tosi näkyvä ongelma, mutta se johtuu vain siitä, että siellä ei vielä ole tarpeeksi siitä aiheutuvia lieveilmiöitä. Sen sijaan esim. Ruotsissa Ruotsidemokraatit ovat nyt jo 2. suurin puolue, joten ihmiset ovat alkaneet kokea ongelmia maahanmuuton suhteen. Aivan sama tulee tapahtumaan Suomessa, sillä kun mamujen aiheuttamat ongelmat lisääntyvät ja tulevat lähemmäksi omaa elämää, niin harvassa ovat ne, jotka sitä sietävät.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 03:17"]
Ei se ollut veeärrältä" hieno homma". Yksittäinen kommari tilanteen tullen pakkotuputti ihmisille omaa agendaansa työantajansa mahdollistamilla välineillä. Ihan sama kuin uinninvalvoja tai prisman infotyttö alkas suoltamaan paskaa uimahallin tai kaupan kaiuttimista. Ei näin.
[/quote]
Kuule, Vr:llä on ollut lähijunissa laulava konduktöörikin. Kuten sanottu, niin heillä on vapaat kädet. Ja enimmäkseen palaute on varmasti positiivista. PK-seudun asukkaista 89% viime tutkimuksen mukaan oli monikulttuurisuuden puolesta, eikä ole kokenut maahanmuuton kanssa mitään ongelmia.
[/quote]
[/quote]
"Pääkaupunkiseudulla ja ympäristökunnissa asuvista 89 prosenttia pitää monikulttuurisuutta ongelmattomana tai sen aiheuttamia ongelmia vähäisinä. 8 prosentin mielestä monikulttuurisuus aiheuttaa merkittäviä ongelmia."
Aina on sanottu, että pahimpia rasisteja on landet, jotka ei ole maahanmuuttajien kanssa minkäänlaisessa tekemisissä. Ei Pk-seudulla vastusteta maahanmuuttoa ja monikulttuurisuutta, ei täällä myöskään tueta Perussuomalaisia, kuten viime vaalituloskin antoi ymmärtää.
[/quote]
Toi on paskaa.. Ite en ole tuohon kyselyyn osallistinut eikä myöskään ystäväni ni millä hitolla ne on tuonkin laskeneet? Oletko itse osallistunut tuohon? Voisin väittää että suurin osa suvaitsevaisista on vain vastannut tuohon... Itse olen maahanmuuttoa vastaan ja niin myös ystäväni :D Asun myös itse Helsingissä joten todellakin ihmettelen tuota tulosta... En itse tunne kuin muutaman joka on OIKEASTI maahanmuuttoon "tyytyväinen" tai haluaa Suomesta monikulttuurisen...
[/quote]
Helsingin seudulla asuu 1.2 miljoonaa ihmistä. Jos juuri sinä et ole vastannut, niin se ei tee siitä vielä paskaa. Elämäni Helsingissä asuneena voin sanoa täysin faktana, että melko harvoja maahanmuutto ja monikulttuurisuus liikuttaa yhtään mitenkään. Helsingissä on isompiakin asioita pohdittavaksi, toi on sieltä listan häntäpäästä. Toki se on teille iso juttu, kun siellä landella ei juuri muuta tekemistä ole, kun purkaa ahdistusta Av:lle.
[/quote]
Niin no olen minäkin syntynyt ja aina asunut Helsingissä :) Voin ihan varmana sanoa että varmasti kaikki 1.2 miljoonaa ihmistä ei ole todellakaan vastannut tuohon kyselyyn. Etkö sä helvetti osaa lukea kun sanon olevani Helsinkiläinen vai onko aivoissa jotenkin muuten vikaa? Väität tosissas että stadissa ei voi olla muita kun sun kanssas samaa mieltä olevia? :) Oot helvetin väärässä... Ja olet myös itse tällä palstalla samanlailla kommentoimassa niin eipä sullakaan näköjään parempaa tekemistä ole...
[/quote]
Kato, kun sinä olet henkinen lande, etkä varmasti ole 2. tai 3. polven Stadilainen. Ei me kaivata sellaista junttilaisuutta, kun halutaan kehittyä eteenpäin. Mutta jos tosiaan noin paljon riepoo, niin muuta jo, daiju.
[/quote]
Voi voi kuule kultaseni... Iso-mummi asui Helsingissä mummo asui täällä samoin kuin äitini ja isäni :)
Kuka käyttää sanaa daiju? Ettet vaan ite ois jostain muualta kuule :D
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 03:20"]
[/quote]
Minäkö? Missään kohdassa en ole suvaitsevaisuudesta maininnut mitään. Tottakai Stadilaisena mielummin otan mamuperheen naapuriini, kun jonkun typerän kuuloista murretta puhuvan juntin.
[/quote]
Selvä ole vaan :D Mut en puhu murretta kun koko elämäni edelleenki asunut stadissa.. On se kumma miten ei mee jakeluun et stadissaki asuu ihmisiä jotka on erimieltä tosta "monikulttuurisuudesta" Eihän muuta ajattelutapaa todellakaan saa olla...
[/quote]
[/quote]
Ei sun tarvinnu mainita :) Oletin vain.. Niinkuin sinäkin oletat että olen landelta tai että olen persu
[/quote]
[/quote]
"Me halutaan Helsingistä suurkaupunkimainen...."
No ensiksi teidän täytyy rakentaa Helsingin keskusta uusiksi, jotta se ulkonäöltään vastaisi edes miljoonakaupungin keskustaa. Luulen kuitenkin, että Helsingin keskustaa ei olla purkamassa ja rakentamassa vaikka pilvenpiirtäjiä. Merikin rajoittaa ydinkeskustaa jokapuolelta. Saatte siis ainoastaan uusia mamulähiöitä. Sellaisia kuin Malmössa, joihin poliisit eivät uskalla mennä. Ei ne lähiöt niin suurkaupunkimaisillle vaikuta muutenkaan, eikä tee kaupunkia sen suuremman oloiseksi. Ydinkeskustan rakenne ratkaisee onko suurkaupunki vai ei.
Mä voin sulle kertoa et en kauheesti pidä ulkomaalaisista varsinkaan tummista koska esim koulussa jos tuli riitaa jonkun kanssa ihansama vaikka pallosta niin OLET RASISTI ... Aina se rasisti kortti esiin mikä on helvetin tyhmää et heittäydytään aina uhriksi ja niitä ulkomaalaisia oli paljon et tän takia varmasti kaikki stadilaisetkaan ei ole kuule maahanmuuton puolesta kun sit kuulee tollasta paskaa aina :D
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 03:17"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
"Ei me kaivata sellaista junttilaisuutta, kun halutaan kehittyä eteenpäin. "
Sitten on sinun kaltaisiasi yksinkertaisia?? ihmisiä, joille sana KEHITYS = EDISTYS.
Kyllä, kehitystä tapahtuu, mutta väärän kaltaisten mamujen muodossa se on pelkästään negatiivista kehitystä.
[/quote]
[/quote]
Somaliperheen, joka ei osaa ollenkaan sopeutua, mekastaa, joiden lapset eivät saa uskonnosta johtuen leikkiä suomalaisten kanssa jne. Kyllä kuule jotkut somalit, jotka ovat ikänsä asuneet kehitysmaaolosuhteissa vailla kouluja jne. ovat paljon sivistymättömämpiä, kuin kukaan suomalainen.
Ilmeisesti somalien yms. aiheuttamat ongelmat esim. naapurina konkretisoituvat vasta sitten, kun sellainen perhe oikeasti muuttaa naapuriisi, ja oikeasti koet ne ongelmat. Näköjään mikään muu, kuin oma kokemus, ei saa järkiin.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 02:08"]
Odotan innolla mitä muuta infopläjäyksiä saamme tulevaisuudessa kuulla konduktööreiltä. Kertooko abortinvastustaja mielipiteensä nykyisestä laista, ehkä jyrkkä kristitty paasaa helvetin liekeistä synnintekijöille, tai miten olisi homoliitot? Siinä on myös ajankohtainen aihe.
Näin pätkätöiden luvattuna aikana löytyy varmasti paljon työntekijöitä, joilla on viimeinen päivä menossa ja heilläkin on sama oikeus käyttää sananvapauttaan kuin tällä valistajalla.
[/quote]
Tämä VR:hän työntekijähän vain toisti oman firmansa ja Suomen valtion kannan!
Ei siis tuputtanut lainkaan omia mielipiteitään.
Suomen lain mukaan nimittäin ihmisten syrjiminen erilaisten ominaisuuksien - kuten ihonvärin - mukaan on kiellettyä!
Sen sijaan, jos joku työntekijä alkaisi julistaa asiakkaille abortin kieltämistä tai ydinvoiman kieltämistä, syyllistyisi hän omien mielipiteidensä tuputtamiseen, sillä abortti ja ydinvoima ovat sallittuja Suomen laissa.
Sen sijaan rasismin ja syrjinnän kieltämisestä kertominen on suoraan Suomen lain säännöistä muistuttamista!
Eikä suinkaan mitään "omia mielipiteitä", kuten yrität väittää.
[/quote]
[/quote]
Miten äärikonservatiivisten muslimien jatkuva maahantuominen vähentää sitä konservatiivisuutta?
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 03:39"]
[/quote]
[/quote]
Miten äärikonservatiivisten muslimien jatkuva maahantuominen vähentää sitä konservatiivisuutta?
[/quote]
Eikös islam ole liberaali, kun eihän ko. uskonnosta saa erotakaan ilman rangaistusta?
Käsittämätöntä, miten muuten kirjosta eroavat, yhä vähemmän uskovat suomalaiset on saatu puolustamaan tiettyä uskontoa, islamia. Ei saatana mitä pöljiä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tai oikeastaan se on pieni marginaali, sillä suomalaisista vain 6% ajattelee islamista myönteisesti. Kyllä on tavallisen typerä kuusi %.