KUKA ÄLYKÄÄPIÖ HÄVIÄÄ YHTÄKKIÄ KUIN PERU SAHARAAN - ETSITÄÄN VIIKKO
Eikö tuo nyt s**tana lue edes nettiuutisia tai lehtiä?!
Sit on ihan ällikällä päähän lyöty, kun koko Suomi etsii. Vaikka ei kuulu tapoihin olla päivääkään puhumatta vanhempien kanssa.
Turhaa pienten resurssien tuhlausta. Olisi kertonut, ettei hänestä kuulu vähään aikaan.
Kommentit (35)
Minusta vanhemmat tuossa saivat kaiken aikaan heti ilmoittamalla poliisille kun nuorta aikuista ei pariin päivään saa kiinni. Jotenkin jäänyt outo riippuvuus jos pitää päivittäin vähintään soitella. Eihän tuosta viikkoa tule mitenkään milloin jo tehty katoamisilmoitusta.
Tuskin tiedät taustoja, en minäkään tiedä. Mutta on aikuisiakin, joiden perään pitää vähän katsoa, vanhempien tai jonkun muun. Tai pitäisi.
Ihan kuin mun exä. Sillä oli tapana katoilla aika samaan tyyliin. Sulki vaan puhelin eikä vastaillu viesteihin.
Mun mielestä tollasta tekee itsekkäät kusipäät.
On kyllä outoa. Jos haluaa olla tavoittamattomissa, niin kai sitä vois JOLLEKIN ilmoittaa että hei, meen nyt viikoksi meditoimaan autiolle saarelle eikä minuun saa yhteyttä? Eihän se pakollista ole, mutta huomaavaista läheisiä kohtaan.
Minusta on outoa, että poliisi rupesi tuota tutkimaan, eikö aina sanota, että aikuinen ihminen saa halutessaan "kadota", eikä se ole rikos?
on se kumma, kun ihminen ei saa olla edes hetkeä RAUHASSA!
.
Kokoajan pitäis olla raportoimassa menemisiään.Itse pistän välillä puhelimen kiinni pariksi viikoksi ja kauhea haloo nousee siitä.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 08:58"]Minusta on outoa, että poliisi rupesi tuota tutkimaan, eikö aina sanota, että aikuinen ihminen saa halutessaan "kadota", eikä se ole rikos?
[/quote]
sehän siinä on kun hän ei etukäteen kertonu että kaipaa vähän omaa aikaa. kukaan ei oikeasti tienny missä hän on. ymmärrän että huolestuu
ei saa. Etenkin jos asuu jonkun kanssa .jolla on vastuu maksaa vuokrasi, sähköt, vedet, ym. ja sä vaan häivyt. jos on riitaa, niin kyllä 22v. pitää tajuta edes ilmottaa vanhemmille että on siellä ja siellä vähän aikaa, sitten voit kadota ihan minne vaan. Mitäs sitten jos joku olisikin siepannut sinut? Sitten itkisit jossain köytettynä kun kukaan ei etsi sinua?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 23:50"]Eikö tuo nyt s**tana lue edes nettiuutisia tai lehtiä?!
Sit on ihan ällikällä päähän lyöty, kun koko Suomi etsii. Vaikka ei kuulu tapoihin olla päivääkään puhumatta vanhempien kanssa.
Turhaa pienten resurssien tuhlausta. Olisi kertonut, ettei hänestä kuulu vähään aikaan.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015080320122291_uu.shtml
[/quote][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 07:59"]Minusta vanhemmat tuossa saivat kaiken aikaan heti ilmoittamalla poliisille kun nuorta aikuista ei pariin päivään saa kiinni. Jotenkin jäänyt outo riippuvuus jos pitää päivittäin vähintään soitella. Eihän tuosta viikkoa tule mitenkään milloin jo tehty katoamisilmoitusta.
[/quote] peru saharaa. HAhHaa
Jos joka aamu saat aamulehden ja yhtenä aamuna sitä ei tulekaan.Eikä seuraavana eikä sitä seuraavana.Etkö muka soita ja kysy missä se viipyy?Kyllä ihan hyvin voi olettaa että aikuinenkin on kadonnut jos ei edes viesteihin vastaa saati puheluihin jos normaalisti on niin tehnyt.
Muistakaa kertoa teineille että kun muuttavat omilleen niin mamman soittoon on aina vastattava vaikka olis kuinka hyvä pano menossa tai kytät perässä. Ei mitään viikonloppulutkailua ilman yhteydenottoa vanhempiin.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 09:32"]Muistakaa kertoa teineille että kun muuttavat omilleen niin mamman soittoon on aina vastattava vaikka olis kuinka hyvä pano menossa tai kytät perässä. Ei mitään viikonloppulutkailua ilman yhteydenottoa vanhempiin.
[/quote]
Vitun daiju tää muikkeli oli hatkassa viikon, ei minkään viikonloppulutkailun ajan.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 09:32"]Muistakaa kertoa teineille että kun muuttavat omilleen niin mamman soittoon on aina vastattava vaikka olis kuinka hyvä pano menossa tai kytät perässä. Ei mitään viikonloppulutkailua ilman yhteydenottoa vanhempiin.
[/quote] Ethän nyt oikeasti ole noin typerä? Itse olen vajaa vuosi sitten muuttanut omilleni. Vahempani eivät todellakaan tiedä jokaisesta liikkeestäni, mutta jos heillä sattuu olemaan asiaa olen kyllä tavoitettavissa. Jos syystä tai toisesta en olisi tavoitettavissa, ilmoittaisin siitä heille tyyliin: Lähden viikoksi reissuun vähän miettimään asioita. Soittelen kun palaan kaupunkiin tms. Samaten ilmoittaisin lähimmille ystävilleni jos haluaisin jonkun irtioton tai laittaisin vaikkapa someen jonkun päivityksen siitä missä menen, ettei kenenkään tarvitse ihmetellä ja olla huolissaan siitä mihin olen kadonnut. Sitä paitsi, lisäähän se omaakin turvallisuutta kun joku tietää missä olen. Osaavat sitten kaivata ja huolestua jos minulle jotain sattuu.
Miten niin viikon? Teillä on paljon lyhyemmät viikot kuin mulla. Ja tyttö oli kertaalleen tekstannut äidilleen, että kaikki ok.
Johan tuo on jo sen ikäinen, että luulisi tajuavan jo jotain.
Ap
Perun luulisi löytyvän helposti Saharasta.
Onneksi löyty. Ihmeellisellä tavalla vaan lähti, kun poikkiskaan ei muka tiennyt mitään.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 01:13"]Just näi
[/quote]
Komppi