ONKO SWIFT HOTELLI TURVALLINEN (HABBO RETRO)
Tekisi mieli kokeilla mutten tiedä turvallisuudesta, kokemuksia?
Kommentit (40)
Joo, ihan turvallinen pelipaikka tää swift. Oon nimittäin Swiftin henkilökuntaa. Mutta kannattaa olla sillon virustorjunnat päällä. Saattaa tulla virus joo, mutta se virus, se on helppohoitoinen virus, kone alkaa vain lagaaman 1% sadasta prossasta!!
Hhahahaha ootko tosissas?? Peakissa on vitusti exploitteja auki, viimeviikollakin kirjaudun omistajien hahmoille :DDD
On turvallinen ja aika kiva peli kanssii käydä pelaamassa nimeni on Kuuki.
Itselläni on swiftistä paljon hyviä kokemuksia. Turvallinen ja mukava. Viruksia siitä ei tule, jos sitä mietit :)
miks ette pelaa habboo ai nii ku haluutte kuvia habbo kamoista teiän näytölle
Aihe on vanha, mutta vastaan nyt kuitenkin. Kaikki retrot ovat tavalla tai toisella kyseenalaisia, sillä niitä ei ole suojattu yhtä tehokkaasti kuin esimerkiksi virallista Habboa. En kuitenkaan väitä, että ne olisivat haitaksi koneellesi, mutta salasanojen ja sähköpostiosotteiden kanssa kannattaa olla erityisen tarkkana, sillä perustajana voi olla ties minkälainen räkänokka, joka saattaa käyttää antamiasi tieoja hyödyksi. Mahdollinen tietoturvariski on myös olemassa.
Retro on aina "laiton" ja se tullaan ennemmin tai myöhemmin sulkemaan tekijänoikeusrikkomuksen takia. Alkuperäinen Habbo on turvallisuudeltaan aina paras vaihtoehto, vaikka siellä ei ilmaisia kamoja tai kolikkoja olekaan :)
Siis kyllä swift on turvallinen mutta en ehdottaisi super nuorille (alle 14 vuotiaalle) koska siellä kyllä kiroillaan ja hölmöillään ja siellä on myös aikuisia ihmisiä
Tuntematon-Henkilö kirjoitti:
Siis kyllä swift on turvallinen mutta en ehdottaisi super nuorille (alle 14 vuotiaalle) koska siellä kyllä kiroillaan ja hölmöillään ja siellä on myös aikuisia ihmisiä
Mitähän merkitystä silläkin on, kyllä ne 12v kullannuputkin osaa olla pahempia ja ilkeempiäkin kuin 15v teini-iässä olevat nuoret.
Ihan hyvä ja suositeltava paikka on. Staffit ovat mukavia ja suurin osa käyttäjistäkin. Ennemmin retrot, ja tän hetkisistä parhain eli swift, kuin itse rahasyöppö Sulake. ☺️
Addiktoitunut kirjoitti:
Kaikki retrohotellit ovat epäturvallisia ja jos sorrut yhteenkin niistä, et pääse addiktiosta pois moneen vuoteen. Kannattaa harkita ennenkun aloitat retrohotellit. Ne ovat kuin huume joka laskee sinun sosiaalisia kykyjä ja sinusta tulee "nörtti".
Kyllä se on myönnettävä että tämäkin on faktaa. Itse olen Swiftiä pelaillut jo ainakin 4 vuotta! Ei ole mitenkään haitallinen koneelle, hotelli itse välillä hidastelee mutta muuten ihan nykyretroista paras. Olen kyl muissakin retrois pelaillu ja kone valittanu, mut se nyt valittaa KAIKISTA habboretroista. ;D
TaikaJamppa kirjoitti:
Addiktoitunut kirjoitti:
Kaikki retrohotellit ovat epäturvallisia ja jos sorrut yhteenkin niistä, et pääse addiktiosta pois moneen vuoteen. Kannattaa harkita ennenkun aloitat retrohotellit. Ne ovat kuin huume joka laskee sinun sosiaalisia kykyjä ja sinusta tulee "nörtti".
Kyllä se on myönnettävä että tämäkin on faktaa. Itse olen Swiftiä pelaillut jo ainakin 4 vuotta! Ei ole mitenkään haitallinen koneelle, hotelli itse välillä hidastelee mutta muuten ihan nykyretroista paras. Olen kyl muissakin retrois pelaillu ja kone valittanu, mut se nyt valittaa KAIKISTA habboretroista. ;D
4 vuotta? Eikai joulukuusta 2014 niin kauaa ole kulunut :D
Psst. Uusi hotelli swiftin tekijöiltä: https://hopehotelli.pw
turvallinen mutta sielllä kiroillaan suosittelisin habboa ja saat koleja loputtomasti suosittelen silti habboa enemmän mutta pelään itsekin swiftiä en ole pelannut hetkeen
Lol ei helvetissä. Se on turvallinen
http://pxlhotelli.pw/index Aivan mahtava Retro porukkaa paikalla kokoajan raret päivitetään joka viikko jaetaan merkkejä ja on tosi mukava ylläpito joka hostaa myös eventtejä menkää kattoo!
Mikä on retu joku laulaja vai?????????
Swifthotelli taas auki! Osoitteessa Swifthotelli.com! Tuttuja staffeja, kävijöitä yms. Auki 24/7! Paljon täysi-ikäisiä, joten jutteluseuraa löytyy! Kolikot ja HC-jäsenyys ilmaista! :)
Omat tiedot pysyvät tietenkin salassa, sillä menevät palvelimen kansioihin, joita ei pysty aukaisemaan mitenkään. Tervetuloa siis Swifthotelliin! :)
Hei!
Oletko pitkään miettinyt missä kaikki habbo retrot ovat? kerron teille yhden hyvän hotellin, joka on täysin suomenkielinen hotelli.
osoite: https://cubiehotelli.com/
29.12.2019!
Nykyinen suomalainen habbo retro, joka luotiin perustein että pysyy pystyssä eikä laita oviaan kiinni o/
Olen pelannut sen luomis päivästä asti.Ja ei ole tullut mitään häiriöitä tai mtn:) Kumminkin kannattaa enen pelailua tutustua aiheeseen lisää. Olen saanut tämän pelin kautta noin.3-7 upeaa ystävää:) Mutta onhan se välillä epäillyttävä pelaajista..:D Ei mistää muusta omasta mielestäni:) Mutta tutustu ensin. Ja vääriltä sivustoilta voi tulla jtn niin kannattaa oikeasti mennä oikeaan www... sivustoon.