Nyt pitäisi osata tulkita miehen käytöstä
Vapaa mies jonkakanssa viestittelen on todella kiinnostava. Itse olen eroamassa jossain vaiheessa...enkä tiedä mitä mies ajattelee musta..
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:53"]Kysyin että haluaako nähdä joskus ja vastaus oli "sitä pitää miettiä" - mitä se tolla tarkoittaa? Oon netissä tutustunut häneen eikä hän olectavannut yhtäkään naista irl. Ap
[/quote]
Ei ole kiinnostunut.
[/quote]
Miksi sen pitää sitten miettiä jos ei ole kiinnostunut? Ap
[/quote]
Haluaa kuitenkin jatkaa nykytasolla suhdettanne. Et varmastikaan ole ainoa nainen hänen elämässään.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:53"]Kysyin että haluaako nähdä joskus ja vastaus oli "sitä pitää miettiä" - mitä se tolla tarkoittaa? Oon netissä tutustunut häneen eikä hän olectavannut yhtäkään naista irl. Ap
[/quote]
Ei ole kiinnostunut.
[/quote]
Miksi sen pitää sitten miettiä jos ei ole kiinnostunut? Ap
[/quote]
Haluaa kuitenkin jatkaa nykytasolla suhdettanne. Et varmastikaan ole ainoa nainen hänen elämässään.
[/quote]
No on sanonut muuta jotka tietyllä varauksella kuuntelen. On sanonut että ei harrasta yhden illan juttuja..tiedä sitten koko totuutta. Ap
Hhmmmm...nyt oli online vaikka piti olla nukkumassa....taitaa olla tosiaan joku muu naikkonen hänellä. Koska ei niin aktiivisesti viestittele. Pakko kysyä suoraan!ap
No naiset mitä teen? Laitan viestin jossa kerron mitä haluan? Annan olla? Odotan että hän viestii eka? Ap
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:09"]Kerro lisää tilanteesta. T: Varatun kanssa peliä pitävä mies
[/quote]
En ole sinun pelinappulasi :) ap