Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon ja miten pidät yhteyttä sisaruksiisi?

Vierailija
06.03.2022 |

Onko teillä hyvät ja lämpimät välit toistenne kanssa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaista yhteyttä.

Vierailija
2/10 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä muutaman kerran vuodessa osutaan samaan paikkaan yhtä aikaa.

Muutoin ei juurikaan.

Yksi sisko ja kaksi veljeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehdi. Työpäivät pitkiä ja viikonloppu menee lepäämiseen. Ja pari kissanpentua vie loput voimat🙄

4/10 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka päivä tuo wa:n sisarusryhmä kilkattaa. Sisarukset on mun parhaat kaverit 💖

Vierailija
5/10 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on äitini, meidän ja siskoni perheen kanssa yhteinen Whatsapp-ryhmä, jossa viestitellään vähintään viikoittain. Juhlapäivinä kokoonnutaan yhteen ja kesällä mökkeillään yhdessä. Iltaakin joskus istutaan porukalla.

Vierailija
6/10 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää, olen saanut huomata , että haluavat vain olla mulle ilkeitä ja arvostella negatiivisesti ja mulle eivät ole lojaaleja , mutta toisille sisaruksille kyllä ollaan lojaaleja ja pidetään puolia vaikka minulle oltas tehty vääryyttää niin aina sieltä nostetaan jotain sellasita esiin, että loppujenlopuksi minä olen lyötynä maassa. Eli en voi pitää puoliani eli en halua olla niiden narsistien kanssa missään tekemisissä jos ei ole ihan pakko.

Nrsistiset kun ei näe itsessäänn mitään vikaa, sanoavat vain, "et voi syyllistää".

Vierailija
7/10 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on äitini, meidän ja siskoni perheen kanssa yhteinen Whatsapp-ryhmä, jossa viestitellään vähintään viikoittain. Juhlapäivinä kokoonnutaan yhteen ja kesällä mökkeillään yhdessä. Iltaakin joskus istutaan porukalla.

Onpa ihanaa! Meilläkin oli sellanen ryhmä, mutta jouduin lähtemään pois siitä, kun ei minun kommentteja otettu huomioon, en tiedä ovatko vielä siinä ryhmässä.

Vierailija
8/10 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehdi. Työpäivät pitkiä ja viikonloppu menee lepäämiseen. Ja pari kissanpentua vie loput voimat🙄

Hyi hitto!

Vierailija
9/10 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipidetä yhteyttä. Meillä on niin paljon ikäeroa, ettei meistä tullut ikinä läheisiä. Itse olin teini kun pikkusisarus syntyi. En edes muista hänen lapsuudestaan mitään.

Vierailija
10/10 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto!

Mieluummin kissanpennut kuin tauotta kiljuvat kakarat, hyi h*lvetti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi