Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VOIKO SYÖVÄN SAADA N. YHDESTÄ ASKILLISESTA TUPAKKAA?

Vierailija
03.08.2015 |

Olen tämä kesän aikana polttanut. Ja päätin, että nyt loppu tämä. Oon 16v. Ajattelin, että kaverit saavat polttaa keskenään jos minua ei hyväksytä polttamattomana niin lähden koko porukasta. Olen polttanut varmaan n. Maxi askillisen yhteensä tämän kesän aikana. Voiko siis SEN takia saada syövän? Toivottavasti riskiä ei ole :( sillä masentuisin varmaan taas. Mutta puhukaa totta silti. :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpsis! Ei voi.

Vierailija
2/9 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KVG...sinä täällä taas ....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Hyvä ettet aio jatkaa!

Vierailija
4/9 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi saada syöpää askillisesta tupakkaa. Mutta pysy päätöksessäsi, äläkä enää polta. Siitä ei pääse enää helpolla eroon jos jatkat, vaan se on verrattavissa heroiiniriippuvuuteen. T. Tupakoitsija.

Vierailija
5/9 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit polttaa vaikka 10 vuotta askn päivässä ja todennäköisesti keuhkosi puhdistuvat entiselleen, kun lopetat.

Vierailija
6/9 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edelleekään asetettu mitään minimi rajaa, mutta kyllä omaa järkeä voi käyttää. Jos suvussasi ei ole keuhkosyöpää esiintynyt niin riski on vielä pienempi. Mutta ÄLÄ IHAN OIKEASTI ENÄÄ JATKA.

Vierailija
7/9 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:24"]Et voi saada syöpää askillisesta tupakkaa. Mutta pysy päätöksessäsi, äläkä enää polta. Siitä ei pääse enää helpolla eroon jos jatkat, vaan se on verrattavissa heroiiniriippuvuuteen. T. Tupakoitsija.
[/quote] No ei todellakaan ole verrattavissa. Heroinisti ei lopeta, jos saa sydärin ja joutuu ohitusleikkaukseen. Röökaajat lopettaa. Ne jotka ei lopeta vaikka haluaisivat, ovat vellihousuja vätyksiä.

Vierailija
8/9 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää tuo ei ole tehnyt. Muista se, että turha ajatella, että minähän voinkin vielä vähän jatkaa. Kohta et pääse enää eroon ollenkaan. Syöpää nyt ei tuosta tule.

Vierailija
9/9 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkosyövän voi saada vaikkei olis koskaan polttanut. Tuskin yksi aski riskiä paljon ehti nostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi