Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä tarvitsen naisen

Vierailija
03.08.2015 |

En tiennyt kun muutin omaa asuntoon vuosi sitten kuinka rankkaa yksinasuvan elämä on. Joudun syömään pelkkiä einesruokia koska en osaa tehdä ruokaa. Enkä jaksa opetella. Muuttaisin takas äidin luo mutta eivät ota enää takaisin kun pääsivät eroon minusta. Nyt olen tullut siihen tulokseen että tarvitsen akan. Se siivosi, tiskaisi, tekisi ruuat, pesisi pyykit yms. Kadehdin parisuhteessa olevia miehiä koska heidän elämä on niin helppoa. Nainen tekre kaikki naisten hommat eli kotityöt. Teen nyt suomi24 deittiprofiilin ja etsin itselleni naisen. Näin pääsen ongelmastani eroon.
M19

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niasen tehtävä on olla miehelle mieliksi, pitää koti puhtaana ja kauniina sekä laittaa ruokaa että tyydyttää mies sängyssä.

Vierailija
22/29 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:42"]

Kyllä jotkut idiootit vain ovat onnekkaita stalkkaajia ketkä saavat kaiken tehty naisen avulla.

[/quote] vainoojia? wtf?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:32"]

Ulkomailta voi vielä löytyä nöyriä naisia. Kaikkiin maihin ei ole levinnyt rutto nimeltä feminismi. T. Lassukka

[/quote]

Ei femisnimi ole syy naisen ahneuteen, joka näkyy rahan ja materiaalin perässä juoksemisena. Se on ihan sisäänrakennettua.

Vierailija
24/29 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:46"]

Niasen tehtävä on olla miehelle mieliksi, pitää koti puhtaana ja kauniina sekä laittaa ruokaa että tyydyttää mies sängyssä.

[/quote] Khyl khyl! Tuot paksun lompsan kotiin josta jaat avokätisesti, se on sun osuus hommasta. 

Vierailija
25/29 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs lähdit niin aikaisin mamman helmoista, tyhmä lapsi!

Vierailija
26/29 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:49"]

Tuot paksun lompsan kotiin josta jaat avokätisesti, se on sun osuus hommasta. 

[/quote]

Kerrankin joku joka myöntää tämän eikä selittele.

Vierailija
27/29 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:30"]Minun naiseni tekee ainaski kaikki kotityöt. Heheh. Mäkätyksen olen kestänyt ostin nimittäin korvatulpat. Ota sinäkin nainen=kotiorja itsellesi. Näin tekee kaikki fiksut miehet.
M40
[/quote
Fiksut? Tarkoitat kai 'kaikki sairaat'?

Vierailija
28/29 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:35"]Mä haluaisin sellaisen hieman omituisen ja kovapäisen, ja olisi hyvä olla nätti. Mistä mä nyt saatana saan??
[/quote]
Minä!

Vierailija
29/29 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saat - jollain onnenkantamoisella - koukutettua naaraan, muistat sitten että sen täytyy noiden kotitöitten lisäksi käydä kokopäivätöissä ja maksaa puolet kaikesta! Jos ei niin silloin se on LOMPAKKOLOINEN ja se täytyy tehdä tiettäväksi se! Oikeastaan sen pitääisi perustaa menestyvä teknologiayritys lunastaakseen paikkansa maailmassasi (+tietysti hoitaa mahdolliset lapsoset mutta sehän nyt on pikkujuttu..) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi