Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pystyn kohtaamaan tämän tilanteen? :(

Vierailija
28.09.2006 |

Miten te olette muut saaneet itsenne järjestykseen, kun teidän on täytynyt tavata exänne uusi nainen?

He olivat yhdessä jo avioliittomme aikana, mutta se ei enää voinut minua vähempää kiinnostaa. Nyt exä tulee poikaamme hoitamaan vkonlopuksi ja ottaa minuun kotiini mukaan tämän naisen.

Mun pitäisi nyt olla aikuinen, mutta mistä nyt järkeä päähän ja kykyä kohdata tilanne asiallisesti??

Kokemuksia, vertaistukea, please!!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan sama tilanne, en ollut koskaan nähnyt tätä uutta naista ja mietin osaako edes meidän tyttöä hoitaa. No tulivat ja oli itseasiassa ihan ok tyyppi. Ihan turhaan oli jännittänyt, exänikin käyttyty ihmisiksi.

Vierailija
2/8 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut samaa.

Mutta koita ottaa vaikka vähän rooli päälle. Saat onnistumisen elämyksen kun kaikki menee hyvin.

Teeskenteleminen on tietysti kurjaa, mutta poikkeustilanteessa on ekstrakeinot sallittuja.

Tsemppiä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitse olla hänen ystävänsä. Kohtele häntä asiallisesti, niin kyllä se siitä.

Vierailija
4/8 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin toimeen. Lapsen ei tarvise olla mieliksi isälle ja äidille ja tyttöystävälle erikseen ja kantaa syyllisyyden tunnetta äitiä/isää kohtaan.

Ja kun miehelläsi on tuo tyttöystävä, hän ei häiriköi sinun ja lapsen elämää siinä vaiheessa kun sinä löydät uuden :) Pää pystyyn vaan. Ilmainen lapsenvahtihan tuo on. Pistä varuulta nuppineuloja sänkyyn etteivät ala paneskelemaan sun sängyssä kun lapsi on mennyt nukkumaan... tai näkkileivänmuruja.........

Vierailija
5/8 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä antaisin lapsen hoitoon ihan isän omaan kotiin. Siellä saa sitten olla tyttöystvänsä kanssa niin paljon kun haluaa, mutta mun kotiin eivät exäni uudet naiset tule yöpymään ja olemaan ilman minua.

Muutenkin en haluaisi että kukaan on mun kodissa jos minä en ole paikalla. Kotini on pyhä paikka.

Vierailija
6/8 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan rennon roolin ja koitan kestää. :)

Olemme tosiaan muutama kuukausi sitten eronneet ja lapsi (3v.) tarvitsee mielestäni pysyvyyttä. Isän luona ei ole vielä mitään tavaroita, leluja, vaatteita, sillä hän on muuttamassa toiseen asuntoon. Lapsemme kokee itsekin kodin täällä missä hän kanssani asuu.

Jatkossa sitten varmasti viettääkin enemmän aikaa isänsä luona.

Onneksi exän kanssa välit ovat kohtuullisen hyvät, keskustelu onnistuu, vaikkakin samaan tahtiin riidellen kuin ennenkin, mutta ei mitään kamalaa vihottelua ym.

Vierailija
7/8 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta mua (ja exää) vanhemmaksi anorektiseksi, ryppyiseksi haaskaksi, jolla oli jo lapsiparvi monille eri iseille. Meinasin revetä ihan totaalisesti, kun näin sen ilmestyksen. Ei niiden juttu kauaa kestänyt. Kaipa se harppu oli haka sängyssä tai jotain.

Vierailija
8/8 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot mitä oikeasti tunnet. Muuten jäät jälkeenpäin katkerana vatvomaan mielessäsi kuinka sitäkin petturinaista piti hyysätä ja olla sille mieliksi ja mitähän ne teki siellä minun asunnossani poissaollessani jne...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä