Mies täällä moikka!
Olen 22-vuotias mies ja lääketieteen opiskelija. En ole ikinä seurustellut, eikä yhden illan jutut kiinnosta pätkääkään, joten neitsytkin olen. Baareissa käyn harvoin, ehkä parin kuukauden välein, pidän ihmisten kanssa juttelemisesta ja ulkoilusta. Etenkin lenkkeily on mielipuuhiani. En ole ruumiinrakeenteeltani kuitenkaan mikään sixpack-tyyppiä vaan mahaa löytyy vähän, koska ruokakin maistuu. :D
Haaveilen tulevaisuudessa omasta perheestä, johon kuuluu muutama lapsi. Tavallisen perhe-elämän ohella kiinnostaisi matkailu ja - no oikeastaan kaikki mahdollinen.
Huolissani olen kuitenkin seurusteluni suhteen, mikä on pielessä?
Kommentit (74)
Jos ei kykene, niin ei ole tarpeeksi kiinnostunut eikä valmis seksiin ja seurusteluun. Keskity opiskeluun ja anna itsellesi aikaa.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:42"]Jos ei kykene, niin ei ole tarpeeksi kiinnostunut eikä valmis seksiin ja seurusteluun. Keskity opiskeluun ja anna itsellesi aikaa.
[/quote]
Jaa jaa kuule! Mä lähden kohta sit marssiin sen tytön ovelle... ei tässä muukaan auta- toivottavasti on vielö hereillä
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:38"]Älä nyt ainakaan mihinkään pelailuun ryhdy. Sillä vain pilaat maineesi. Sinulle on nyt ehdotettu normaaleja lähestymistapoja, mutta mikään ei tunnu kelpaavan. Ehkä et ole valmis seurusteluun. [/quote] En voi ymmärtää tätä, jos suurin haavenii on ollut jo monet vuodet saada tyttöystävä, kuinka en voi olla valmis siihen... ehkä ongelma on se, että tarvitsen lisää kanssakäymistä naispuolisten ihmisten kanssa, mutta kuinka?
[/quote]Sun täytyy ylittää se "raja", mitä et nyt näköjään uskalla, eli ottaa ohjat käsiin. Kysyä esimerkiksi jotain kiinnostavaa ihmistä ulos, kehua tms. Siitä se lähtee pikkuhiljaa, kun alat rikkoa omia rajoja ja uskaltaudut luomaan henkilökohtaisempia suhteita.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:36"] [quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:33"]Onko tämä ihastuksesi osoittanut sinulle mitään huomiota? Ettet vaan olis sellainen, että jonkun osoittaessa kiinnostusta isket jarrut pohjaan? [/quote] Me voidaan jutella asioista paljon, mutta hän pitää minua luultavasti pelkästään kaverina... enkä minä uskalla sitä asetelmaa muuttaakaan, vaikka joka ilta hänestä haaveilen [/quote] Mikset kysyisi vaikka kahville tai syömään? [/quote] En yksinkertaisesti kykene...
[/quote]Kerran se vaan kirpasee! :D
[/quote]
Pelottaa myös se, että pakkien sattuessa kihdalle koko kaveriporukka saa tietää asiasta ja se ln sit täysi nolaus
Naisia ei kiinnosta kunnollinen mies, koska pitää olla ennemmin renttumainen.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:46"]
Naisia ei kiinnosta kunnollinen mies, koska pitää olla ennemmin renttumainen.
[/quote]
Ai näinkö ne sulle pakit antaneet naiset on sulle sanoneet? No, joku syy on pitänyt keksiä. Tosiasiassa syy on sun ikävä luonteesi, mutta eivät ne sitä viitsineet sanoa.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:46"]Naisia ei kiinnosta kunnollinen mies, koska pitää olla ennemmin renttumainen.
[/quote]
Täyttä paskaa on mielipiteesi
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:39"] [quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:36"] [quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:33"]Onko tämä ihastuksesi osoittanut sinulle mitään huomiota? Ettet vaan olis sellainen, että jonkun osoittaessa kiinnostusta isket jarrut pohjaan? [/quote] Me voidaan jutella asioista paljon, mutta hän pitää minua luultavasti pelkästään kaverina... enkä minä uskalla sitä asetelmaa muuttaakaan, vaikka joka ilta hänestä haaveilen [/quote] Mikset kysyisi vaikka kahville tai syömään? [/quote] En yksinkertaisesti kykene... [/quote]Kerran se vaan kirpasee! :D [/quote] Pelottaa myös se, että pakkien sattuessa kihdalle koko kaveriporukka saa tietää asiasta ja se ln sit täysi nolaus
[/quote]
Mä en ole suoraan sanottuna oikein törmännyt siihen, että joku ihan normaalisti ihastuksensa julki tuonut olisi joutunut nolauksen kohteeksi. Eri asia sitten semmoiset pakkomielteiset.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:46"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:39"] [quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:36"] [quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:33"]Onko tämä ihastuksesi osoittanut sinulle mitään huomiota? Ettet vaan olis sellainen, että jonkun osoittaessa kiinnostusta isket jarrut pohjaan? [/quote] Me voidaan jutella asioista paljon, mutta hän pitää minua luultavasti pelkästään kaverina... enkä minä uskalla sitä asetelmaa muuttaakaan, vaikka joka ilta hänestä haaveilen [/quote] Mikset kysyisi vaikka kahville tai syömään? [/quote] En yksinkertaisesti kykene... [/quote]Kerran se vaan kirpasee! :D [/quote] Pelottaa myös se, että pakkien sattuessa kihdalle koko kaveriporukka saa tietää asiasta ja se ln sit täysi nolaus
[/quote]
Mä en ole suoraan sanottuna oikein törmännyt siihen, että joku ihan normaalisti ihastuksensa julki tuonut olisi joutunut nolauksen kohteeksi. Eri asia sitten semmoiset pakkomielteiset.
[/quote]
Mutta kyllä se sit leviää, kun tyttö kertoo kavereillensa ja ne taas poikakavereilleni... helvetti on irti sen jälkeen
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:53"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:46"] [quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:39"] [quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:36"] [quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:33"]Onko tämä ihastuksesi osoittanut sinulle mitään huomiota? Ettet vaan olis sellainen, että jonkun osoittaessa kiinnostusta isket jarrut pohjaan? [/quote] Me voidaan jutella asioista paljon, mutta hän pitää minua luultavasti pelkästään kaverina... enkä minä uskalla sitä asetelmaa muuttaakaan, vaikka joka ilta hänestä haaveilen [/quote] Mikset kysyisi vaikka kahville tai syömään? [/quote] En yksinkertaisesti kykene... [/quote]Kerran se vaan kirpasee! :D [/quote] Pelottaa myös se, että pakkien sattuessa kihdalle koko kaveriporukka saa tietää asiasta ja se ln sit täysi nolaus [/quote] Mä en ole suoraan sanottuna oikein törmännyt siihen, että joku ihan normaalisti ihastuksensa julki tuonut olisi joutunut nolauksen kohteeksi. Eri asia sitten semmoiset pakkomielteiset. [/quote] Mutta kyllä se sit leviää, kun tyttö kertoo kavereillensa ja ne taas poikakavereilleni... helvetti on irti sen jälkeen
[/quote]
Millä tavalla se helvetti on irti? Mitä noloa siinä ensinnäkin on, että ilmaisee ihastuksensa jollekulle?
[/quote]Ihan ok kokeilla kepillä jäätä, vähän tutustua ja tunnustella, miten hyvin alatte tulla toimeen. Ei se ainakaan tuossa iässä pitäisi olla enää noloa, vaikka pakitkin tulisikin. Sitten pitää vaan niellä pettymys ja yrittää lähestyä uudelleen jotain toista ihmistä. Sanoisin, että jos kohteliaasti ja aidosta kiinnostuksesta jotain sinkkua, joka jo valmiiksi on vieläpä tuttusi, pyydät ulos, on pakkien todennäköisyys heti kättelyssä melko pieni.
Oletko siis sairaalassa töissä? Jos olet, niin siellä menet jollekin keski-ikäiselle perhe-elämään kyllästyneelle hoitajalle avautumaan tilanteestasi. Esität vähän onnettomampaa kuin oletkaan. Varmana saat lohdutusta ja pääset neitsyydestäkin eroon. Älä niitä nuoria hoitajia yritä, niillä on nokka pystyssä ja tulee pakit. Keski-ikäiset varatut naiset osaavat pitää suunsakin kiinni. Onnea matkaan poika!
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:53"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:46"] [quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:39"] [quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:36"] [quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:33"]Onko tämä ihastuksesi osoittanut sinulle mitään huomiota? Ettet vaan olis sellainen, että jonkun osoittaessa kiinnostusta isket jarrut pohjaan? [/quote] Me voidaan jutella asioista paljon, mutta hän pitää minua luultavasti pelkästään kaverina... enkä minä uskalla sitä asetelmaa muuttaakaan, vaikka joka ilta hänestä haaveilen [/quote] Mikset kysyisi vaikka kahville tai syömään? [/quote] En yksinkertaisesti kykene... [/quote]Kerran se vaan kirpasee! :D [/quote] Pelottaa myös se, että pakkien sattuessa kihdalle koko kaveriporukka saa tietää asiasta ja se ln sit täysi nolaus [/quote] Mä en ole suoraan sanottuna oikein törmännyt siihen, että joku ihan normaalisti ihastuksensa julki tuonut olisi joutunut nolauksen kohteeksi. Eri asia sitten semmoiset pakkomielteiset. [/quote] Mutta kyllä se sit leviää, kun tyttö kertoo kavereillensa ja ne taas poikakavereilleni... helvetti on irti sen jälkeen
[/quote]
Millä tavalla se helvetti on irti? Mitä noloa siinä ensinnäkin on, että ilmaisee ihastuksensa jollekulle?
[/quote]
Minusta ei pitäisi olla mitään, mutta kyllä minä kaverini tuntien tiedän siihen sisältyvän paljon vinoilua, ja kysyttyäni menetän varmasti senkin vähän mitä meillä nyt on. Se alkaisi ehkä välttelemään minua
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:46"]
[/quote]Ihan ok kokeilla kepillä jäätä, vähän tutustua ja tunnustella, miten hyvin alatte tulla toimeen. Ei se ainakaan tuossa iässä pitäisi olla enää noloa, vaikka pakitkin tulisikin. Sitten pitää vaan niellä pettymys ja yrittää lähestyä uudelleen jotain toista ihmistä. Sanoisin, että jos kohteliaasti ja aidosta kiinnostuksesta jotain sinkkua, joka jo valmiiksi on vieläpä tuttusi, pyydät ulos, on pakkien todennäköisyys heti kättelyssä melko pieni.
[/quote]
Tämä kommentti tuo kyllä lohdutusta, kiitos :)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:53"] [quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:46"] [quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:39"] [quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:36"] [quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:33"]Onko tämä ihastuksesi osoittanut sinulle mitään huomiota? Ettet vaan olis sellainen, että jonkun osoittaessa kiinnostusta isket jarrut pohjaan? [/quote] Me voidaan jutella asioista paljon, mutta hän pitää minua luultavasti pelkästään kaverina... enkä minä uskalla sitä asetelmaa muuttaakaan, vaikka joka ilta hänestä haaveilen [/quote] Mikset kysyisi vaikka kahville tai syömään? [/quote] En yksinkertaisesti kykene... [/quote]Kerran se vaan kirpasee! :D [/quote] Pelottaa myös se, että pakkien sattuessa kihdalle koko kaveriporukka saa tietää asiasta ja se ln sit täysi nolaus [/quote] Mä en ole suoraan sanottuna oikein törmännyt siihen, että joku ihan normaalisti ihastuksensa julki tuonut olisi joutunut nolauksen kohteeksi. Eri asia sitten semmoiset pakkomielteiset. [/quote] Mutta kyllä se sit leviää, kun tyttö kertoo kavereillensa ja ne taas poikakavereilleni... helvetti on irti sen jälkeen [/quote] Millä tavalla se helvetti on irti? Mitä noloa siinä ensinnäkin on, että ilmaisee ihastuksensa jollekulle? [/quote] Minusta ei pitäisi olla mitään, mutta kyllä minä kaverini tuntien tiedän siihen sisältyvän paljon vinoilua, ja kysyttyäni menetän varmasti senkin vähän mitä meillä nyt on. Se alkaisi ehkä välttelemään minua
[/quote]
Enpä usko. Menetät kuitenkin enemmän, jos et koskaan ota riskiä.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:56"]Oletko siis sairaalassa töissä? Jos olet, niin siellä menet jollekin keski-ikäiselle perhe-elämään kyllästyneelle hoitajalle avautumaan tilanteestasi. Esität vähän onnettomampaa kuin oletkaan. Varmana saat lohdutusta ja pääset neitsyydestäkin eroon. Älä niitä nuoria hoitajia yritä, niillä on nokka pystyssä ja tulee pakit. Keski-ikäiset varatut naiset osaavat pitää suunsakin kiinni. Onnea matkaan poika!
[/quote]
En hae keski-ikäistä naista, ja olen vasta opiskelija. Sitäpaitsi, kyllä minä neitsyydestä pääsisin eroon jos haluaisin
Kaappaisin sut helmoihini helliteltäväksi oitis.Ihana
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:00"]Kaappaisin sut helmoihini helliteltäväksi oitis.Ihana
[/quote]
Kiva, jos kelpaisi :D elämä on tälläistä - ei sitä koskaan tiedä kenen tapaa ja milloin, ehkä me tapaamme jokin päivä :)
Hakisin sinuna ammatillista apua, kaipaat sitä. Aavistaisin kaksisuuntaista mielialahäiriöö
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:36"] [quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:33"]Onko tämä ihastuksesi osoittanut sinulle mitään huomiota? Ettet vaan olis sellainen, että jonkun osoittaessa kiinnostusta isket jarrut pohjaan? [/quote] Me voidaan jutella asioista paljon, mutta hän pitää minua luultavasti pelkästään kaverina... enkä minä uskalla sitä asetelmaa muuttaakaan, vaikka joka ilta hänestä haaveilen [/quote] Mikset kysyisi vaikka kahville tai syömään? [/quote] En yksinkertaisesti kykene...
[/quote]Kerran se vaan kirpasee! :D