Mies täällä moikka!
Olen 22-vuotias mies ja lääketieteen opiskelija. En ole ikinä seurustellut, eikä yhden illan jutut kiinnosta pätkääkään, joten neitsytkin olen. Baareissa käyn harvoin, ehkä parin kuukauden välein, pidän ihmisten kanssa juttelemisesta ja ulkoilusta. Etenkin lenkkeily on mielipuuhiani. En ole ruumiinrakeenteeltani kuitenkaan mikään sixpack-tyyppiä vaan mahaa löytyy vähän, koska ruokakin maistuu. :D
Haaveilen tulevaisuudessa omasta perheestä, johon kuuluu muutama lapsi. Tavallisen perhe-elämän ohella kiinnostaisi matkailu ja - no oikeastaan kaikki mahdollinen.
Huolissani olen kuitenkin seurusteluni suhteen, mikä on pielessä?
Kommentit (74)
Deitti palvelut on keksitty avaa hyvä ihminen tieto kone
Käytkö paikoissa, joissa voit tutustua tyttöihin?
Takuulla löydät jonkun ihanan perhekeskeisen tytön esim. opintojesi parista? :) Kuulostat kunnolliselta ja mukavalta.
Et ole hurja, spontaani hauskan pitäjä. Tuossa iässä hauskan pitäjät pointsit vie. Myöhemmin sinun ammattisi ja elämäntapasi vie pointsit.
No hankala se on sanoa... baareissa totta kai, mutta olen ehkä hieman ujo lähestymään outoja ihmisiä. Kaveripiirissä myös tyttöjä
AP
Mene töihin. Jos et käyttäydy mulkusti hoitajia kohtaan, sulle on tarjolla useampikin tyttöystävä. Terveisiä sairaalasta
Mikä niissä yhden illan jutuissa sua niin pelottaa? Nai nyt hyvä mies, kun olet vielä nuori ja kelpaat! Saat siitä itsevarmuutta vakavamman suhteen etsintään.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:16"]Et ole hurja, spontaani hauskan pitäjä. Tuossa iässä hauskan pitäjät pointsit vie. Myöhemmin sinun ammattisi ja elämäntapasi vie pointsit.
[/quote]
Täytyy myöntää, että kun bilettää niin silloin kyllä menee lujaa, että kyllä minä hauskaakin osaan pitää
AP
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:17"]Mikä niissä yhden illan jutuissa sua niin pelottaa? Nai nyt hyvä mies, kun olet vielä nuori ja kelpaat! Saat siitä itsevarmuutta vakavamman suhteen etsintään.
[/quote]
En näe syytä harrastaa seksiä tuntemattoman ihmisen kanssa, se ei sovi luonnolleni, haluaisin tehdä sen merkityksellisen ihmisen kanssa
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:17"]
Mikä niissä yhden illan jutuissa sua niin pelottaa? Nai nyt hyvä mies, kun olet vielä nuori ja kelpaat! Saat siitä itsevarmuutta vakavamman suhteen etsintään.
[/quote]
Niin ja ei sitä koskaan tiedä, mitä yhden illan jutusta voikaan kehkeytyä!
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:16"]Mene töihin. Jos et käyttäydy mulkusti hoitajia kohtaan, sulle on tarjolla useampikin tyttöystävä. Terveisiä sairaalasta
[/quote]
Kunhan vaan kaikki eivät ole jo varattuja, alkaa kovasti tuntumaan siltä
Teetkö aloitteita? On tärkeää ilmaista kiinnostuksensa.
Naiset ovat pilanneet maailman, älä vaan ota sellaista. Miehet päättäköön asiat ja naiset pysyköön vaiti! Markku55
Sun pitää jossain sitseissä kähestyä kaltaistasi tyttöä. Älä kiinnitä huomiota niihin kaikkein kauneimpiin.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:22"]Teetkö aloitteita? On tärkeää ilmaista kiinnostuksensa.
[/quote]
Mutta kuinka, jos on sen verran ujo, olen sitä paitsi ihastunutkin, mutta...
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:23"]
Sun pitää jossain sitseissä kähestyä kaltaistasi tyttöä. Älä kiinnitä huomiota niihin kaikkein kauneimpiin.
[/quote]
Lähestyä siis.
No et kai sä tuollaisena kenelläkään kelpaakaan, säälittävä tyyppi :(