Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mielestä tällainen keskustelu on aivan turha

Vierailija
16.08.2008 |

Jokainen vanhempi tietää, että jos laittaa lapsen muuhun kuin lähikouluun, lapsen koulumatkat on itse hoidettava. Jos lapsi ei voi tai osaa käyttää julkisia kulkuvälineitä, vanhempien on itse vietävä.

Jokainen vanhempi myöskin tietää, että jokainen koulu toimii omalla rytmillään ja lukujärjestys tulee olemaan sellainen kuin on. Joka ei lapselleen halua mitään aikatauluja tai edes tunnilla-parilla muuttuvaa aikataulua, voipi ottaa lapsensa kotikouluun.

Koulu menee aina harrastuksen edelle. Huippu-urheilijoillakin panostetaan koulunkäyntiin ja jos koulu sitä vaatii, tärkeitäkin kisoja jätetään väliin. Yksinkertaisesti koulu on niin tärkeä asia.

Minun mielestäni ap voisi nyt miettiä hetken missä se ongelma oikein on. Siinä, että KOULU ei toimi niin kuin hän itse haluaa, vai että hän ei ole ole itse osannut varautua siihen, että koulu toimii omalla tavallaan ja hänen pitää siihen sopeutua. Kyllä se vastaus löytyy siitä omasta peilistä. Siel näkyy henkilö, joka ei ole osannut ajatella asiaa loppuun saakka.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin kyllä vastaa tähän viestiin -nappia, mutta eipä näköjään toimi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan