Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä? Yksi kaveripariskunta oli exän kautta

Vierailija
28.09.2006 |

ja kun erottiin exän kans, ei tämä pariskunnan nainen pitänyt minuun enää minkäänlaista yhteyttä. Menivät naimisiin, minua ei kutsuttu häihin eikä edes niistä kerrottu mitään... Saivat lapsia jne. Nyt äkkiä ottanut yhteyttä ja tekstailee ja kirjoittelee, et " toivottavasti nähdään pian" ym.

Olen hieman varautunut, enkä tod tiedä mitä ajatella, miten suhtautua?? Sinänsä ihan jees, mutta kai oikea ystävä häihin kutsutaan? (isot häät ollut) tai ainakin sanotaan, et teidän eronne ja exän mukavuuden tms takia emme nyt voineet sinua pyytää? Tiedän, että ovat exän kanssa tekemisissä edelleen paljon ja ei tosiaan kiinnosta minun ja nykyisen mieheni kuulumisia sinnepäin toimitella..

Vaikea juttu..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä jäi hyviä ystäviä ex:n kautta ja ollaan oltu jatkuvasti tekemisissä ja olen jopa yhden ex:n kaverin lapsen kummi eikä ex ole kummi lainkaan :) Eli voisit kohteliaasti vedota että on kiirusta jos hän pyytelee tapaamisiin, etkä itse ole yhteydessä. Kylläpä tuo pian lopettaa sinun metsästämisen kun et itse ole aktiivisesti vastaamassa takaisin. Jos hän alkaa Vastaile, että " katsotaan joskus myöhemmin, nyt on kiirusta pitkäksi aikaa työn ja perheen kanssa" . Jos vastaat, että katsotaan ensi viikolla (eli silloin sinulla muka on aikaa), niin hän ottaa silloin taas yhteyttä jne jne.

Vierailija
2/2 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jos olisin todellinen ystävä ollut, enköhän ois saanu hääkutsun tai edes tiedon/ selityksen.. Tilanne vaikea, yhteydenpito mahdoton...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan